HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
DK 2004 - Uddevalla: Eftersnack
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> DreamKrök
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[gobbe]karlos



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 886

PostPosted: Sun May 02, 2004 17:42 pm    Post subject: DK 2004 - Uddevalla: Eftersnack Reply with quote

Hemma igen! Riktigt lyckat i år också. Det var ett relativt lugnt DK vilket jag uppskattade som fasen. Det blev mer "bonding tid" över när man inte var så jäkla berusad hela tiden (Ok, kanske inte Hugo, Lillen och Magnus). Jag är en sådan som uppskattar de små sakerna, och sådana små saker fanns det gott om i Uddevalla. Fint väder, trevligt sällskap.

Tack alla medverkande!
Back to top
View user's profile Send private message
skum



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1270
Location: Ölberga

PostPosted: Sun May 02, 2004 17:56 pm    Post subject: Re: DK 2004 - Uddevalla: Eftersnack Reply with quote

SAC | karlos wrote:
Hemma igen! Riktigt lyckat i år också. Det var ett relativt lugnt DK vilket jag uppskattade som fasen. Det blev mer "bonding tid" över när man inte var så jäkla berusad hela tiden (Ok, kanske inte Hugo, Lillen och Magnus). Jag är en sådan som uppskattar de små sakerna, och sådana små saker fanns det gott om i Uddevalla. Fint väder, trevligt sällskap.

Tack alla medverkande!




Jag har inte varit på DK jag va i Tyskland!

_________________
Give em the boots
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Sun May 02, 2004 18:52 pm    Post subject: Re: DK 2004 - Uddevalla: Eftersnack Reply with quote

Skvaller!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sun May 02, 2004 19:23 pm    Post subject: Re: DK 2004 - Uddevalla: Eftersnack Reply with quote

[gobbe]alpha wrote:
Skvaller!!!
nepp.
Denna gång håller vi allt för oss själva Twisted Evil Razz

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Sun May 02, 2004 19:32 pm    Post subject: Re: DK 2004 - Uddevalla: Eftersnack Reply with quote

Kläm ut det!
Back to top
View user's profile Send private message
MuffinMan



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1906
Location: Malmö

PostPosted: Sun May 02, 2004 19:39 pm    Post subject: Reply with quote

Du kan få veta en sak iaf. Danne är en levande gästbok.

Olle förresten! Varför la du på luren när jag ville prata? Very Happy

_________________
Life's a bitch! A #FreezeBitch.

Two muffins are sitting in an oven.
One muffin says to the other, "Phewww!! Its HOT in here."
The other muffin screams, "AHHH!!! A talking muffin!"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Sun May 02, 2004 20:40 pm    Post subject: Reply with quote

SICKEN JÄVLA GRISFEST!!!! Very Happy
VA JAG DÄR????
HADE JAG SKÖJ?!?!

_________________
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[gobbe]LocStock



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1391
Location: Northern Heights Helsingborg

PostPosted: Sun May 02, 2004 20:48 pm    Post subject: Reply with quote

Jag tyckte det var ett skitskönt DK. Massa goa människor både nya o gamla o inget pajja (förutom batteriet i min bil som vanligt).

Tack för en trevlig helg allihopa iaf!!

_________________
You´re cr...You´re crazy....I like you.....but you´re crazy!!
Back to top
View user's profile Send private message
Cat
Master Admin
Personnel


Joined: 08 Apr 2003
Posts: 2330
Location: Såsen.

PostPosted: Sun May 02, 2004 20:55 pm    Post subject: Reply with quote

[gobbe]LocStock wrote:
Jag tyckte det var ett skitskönt DK. Massa goa människor både nya o gamla o inget pajja (förutom batteriet i min bil som vanligt).

Tack för en trevlig helg allihopa iaf!!

Vaddå "inge pajja"?! Kolla bara på vissa människor och dess levrar.. Dom måste ha pajjat. Och kubbspelet? Vart tog det vägen? Eller mitt bocia (www.stava.nä)-set? Men visst, inget viktigt. Very Happy

_________________
Discgolf äger mig.
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Remoulade



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1709
Location: Sthlm

PostPosted: Sun May 02, 2004 20:55 pm    Post subject: Reply with quote

Jag hade verkligen skitskoj! Tack för underhållningen och det fantastiska sällskapet allihopa.
_________________
http://www.ssrf.webb.se/
http://www.sinanju.com/
Back to top
View user's profile Send private message
[gobbe]LocStock



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1391
Location: Northern Heights Helsingborg

PostPosted: Sun May 02, 2004 20:57 pm    Post subject: Reply with quote

&Cat wrote:
[gobbe]LocStock wrote:
Jag tyckte det var ett skitskönt DK. Massa goa människor både nya o gamla o inget pajja (förutom batteriet i min bil som vanligt).

Tack för en trevlig helg allihopa iaf!!

Vaddå "inge pajja"?! Kolla bara på vissa människor och dess levrar.. Dom måste ha pajjat. Och kubbspelet? Vart tog det vägen? Eller mitt bocia (www.stava.nä)-set? Men visst, inget viktigt. Very Happy



Ähhh..Kubb o Bocchhiax är ju förbrukningsvara!! Du säger ju inte att toapappret har pajjat när du torkat dig i stjärten o spolar ner det....det e samma sak med sånna där utomhusleksaker...dom stryker med...det ingår i hela situationen!

_________________
You´re cr...You´re crazy....I like you.....but you´re crazy!!
Back to top
View user's profile Send private message
PlumSum



Joined: 04 Dec 2002
Posts: 958
Location: Iggesund

PostPosted: Sun May 02, 2004 21:14 pm    Post subject: Reply with quote

äntligen hemma å detta var ett skönt dk Very Happy

bra ställe å allt

klagomålet var att det var förjävla långt till affären. om man gick Sad


YES BOX IT WAS FUNNY

_________________
Mod är bara vad den fege tar till när han inte törs!


#devil&saint
www.devilandsaint.tk
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Tideypoo
Senior Admin


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 1636
Location: Stockholm

PostPosted: Sun May 02, 2004 21:17 pm    Post subject: Reply with quote

The kubb set was given a proper DK burial (ie we burned it) Cool

As for me, I had a good time. Id say great but being a spectator isnt always the way to go hehe I actually came home with more alcohol than I left with!

I did learn that:

1. brännboll is insane and nothing like baseball! (note to self: bring proper outdoor clothes next time!)
2. a drunk man CAN truely sleep anywere, where as a sober Tidey is miserable without an air-mattress and decent ventilation. snoring peopel will be persecuted!
3. Want to make friends? buy and share salty snacks
4. Pants are optional
5. The world is your urinal/toilet, and washing your hands is for sissys.
6. Grilled corn on the cob is like crack for swedish people. If you grill it, they will come (a varation of "if you burn it, Grieves will appear.")
7. Next person who says "blame canada" to me gets a special visit from the stupid evil shock game from hell *bzzzap*
8. Billys pizza is not only a snack, but breakfast, lunch, and dinner.
9. Too many korv, not enough breads makes for a feeding frenzy to rival throwing a pig into a pihrana infested river.
10. Cat looks nice in women's clothing, and h00ters could make a potato bag look fashionable.

Resolutions for next time:

More alcohol, less bacteria
bring a hat
sleep closer to the bathroom, but not anywhere that naTas might THINK is the bathroom (note: this limits options to a locked car outside the cabin.. hmm)
invest in a pair of pants that fall down every 2 minutes (just so i fit in with everyone else!)

Tidey

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Sun May 02, 2004 21:19 pm    Post subject: Reply with quote

Bilder!!
Back to top
View user's profile Send private message
Kultur



Joined: 27 Mar 2003
Posts: 2676
Location: Malmö

PostPosted: Sun May 02, 2004 21:54 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
8. Billys pizza is not only a snack, but breakfast, lunch, and dinner.
Jag vägrar kännas vid det där. Jag hade med mig salt & citroner också. Jag hade riktigt skoj jag, kul att träffa alla och kul att se allas könsorgan med. Det kommer verkligen sätta karaktären bakom tangenterna där ute. Laughing
Den enorma spänningen innan man anländer för att få reda på i vilket stadie av totaldeckning Danne är i!
Skoj att träffas, jag lär vara en deltagare av alla komande DKs efter detta kramkalas! Pants down forever!

_________________
http://arresteddevelopment2009.com
AD in 09!
I... drink... your... milkshake!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
McQwert



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1639
Location: Västkusten

PostPosted: Sun May 02, 2004 21:56 pm    Post subject: Reply with quote

Stort GG till alla som var där! Jag hade ruggigt kul och allt var perfekt! Förutom kanske viss brist på vissa folk Razz

Och nej, Billys panpizza är varken snacks, frukost, lunch eller middag. Jag åt inte en enda under hela DK (stolt) Razz

_________________
In Trance we Trust!
Back to top
View user's profile Send private message
Sorcerer



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 1446
Location: Angered

PostPosted: Sun May 02, 2004 22:06 pm    Post subject: Reply with quote

Jag vill väl säga att jag såg fram emot att köra runt "i onödan" o skjutsa folk, men därefter trodde jag att jag tagit mig vatten över huvudet eftersom bensinen var över 10 kr litern (när jag tanka fullt i malmö), men så kommer man till uddevalla, och där är det då PRISKRIG, på preem kostade litern 9.14, och på Uno-X 8.89, gissa var man tanka Laughing Razz så jag e faktiskt nöjd, bara lite trött efter resan... hoppas det inte är några hard feelings från crazysailors och cats sida att dom inte åkte med mig tillbaka till göteborg, det slutade med att jag körde 4 pers till borås från u-valla trots allt, och sen mot göteborg, och därefter vände man mot malmö.

När det gäller alla människor på DK så... tja, jag hade trevligt, jag ångrar ingenting och jag gör gärna om det Very Happy däremot tycker jag att skumil (det var väl skumil om jag inte fått nåt om bakfoten, jag e helt yr nu, sorry, känns typ som om hela rummet lutar eller nåt Laughing ) var lite mycket av blottare (no offense, skumil Laughing Razz ). Det var roligt att träffa allesammans (även om jag efter denna helg fortfarande inte har koll på vem som är vem Embarassed ), dock får jag erkänna att vissa var ju så här att man VERKLIGEN ville träffa dom, det var ju klart att man ville träffa alla, men det var en liten skara människor man verkligen längtat efter att få träffa så att säga (hoppas ingen tar illa upp nu, ni är en skön skara människor allihopa Laughing Embarassed ). Detta var mitt första DK och jag är helt nöjd Very Happy (sen om det kanske finns någon som inte är nöjd med mig så bah... får jag väl bita i det sura äpplet Laughing Embarassed ). Nu väntar jag bara på bilderna ska komma upp Laughing

ett STORT tack till alla för en UNDERBAR helg och för ett HÄRLIGT första-DK!!

_________________
http://mybigcock.istheshit.net/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
[gobbe]tjusju



Joined: 10 Nov 2002
Posts: 385
Location: UDDEVALLA korpens stad

PostPosted: Sun May 02, 2004 22:10 pm    Post subject: usch Reply with quote

Usch vad sleten man e får i morrn åka och ta hand om 14 sopsäckar för destruering innan nordkoreanska agenter får tag på dom och utvecklar nån nervgas av innehållet.

hur i alla däckade dk deltagare lyckades vi producera så mkt skräp fattar inte

det sista jag gjorde innan jag åkte var att tvätta av de mest synliga delarna av dannne med vad jag tror var thailänsk wiskey det luktade rävgift i alla fall.

jag skulle bara vilja tacka alla som var där tack så jävla mkt för en underbar helg jag har sällan skrattat så mkt på en helg sammanlagt innan


**TACK**

_________________
nya innesporten är motorvägsbowling
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Tideypoo
Senior Admin


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 1636
Location: Stockholm

PostPosted: Sun May 02, 2004 22:16 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
det sista jag gjorde innan jag åkte var att tvätta av de mest synliga delarna av dannne med vad jag tror var thailänsk wiskey det luktade rävgift i alla fall.


with the amount of pant dropping that went on this weekend I would hate to guess which parts were considered "most visable". Razz

Tidey

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Sun May 02, 2004 22:38 pm    Post subject: Reply with quote

Jag vill tacka Staffan, för att han varje år så generöst offrar sitt batteri, så att vi andra ska få åka lowrider, och lyssna på bra musik. "If you play the music, Ill bring the startkablar". Very Happy Very Happy Vill också tacka Magnus och Jonas (Linedance) för sköna nattsnack på fredagen och lördagen.
_________________
- You know, like numchuck skills, bowhunting skills, computer hacking skills... Girls only want boyfriends who have great skills.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> DreamKrök All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
Page 1 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies