HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Lokallegender...
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
crab_people



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 3406

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 8:18 am    Post subject: Reply with quote

Vet inte vad han heter men..
En man i typ 55-årsåldern med stort långt hår som alltid (året runt) går omkring i shorts och bar överkropp. Dessutom dansar han konstant till musiken han har i hörlurarna.. Brukar oftast synas på stationerna runt linje 18 (farsta) men även lite överallt i stockholmsområdet.
Back to top
View user's profile Send private message
Den Onde



Joined: 14 Dec 2002
Posts: 147
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 8:26 am    Post subject: Reply with quote

Halmhatten:

En långhårig, närmast hippieliknande karl i min barndoms Tullinge. Iklädd halmhatt (självklart) och blommiga skjortor gick han på fyllan runt bland husen som dörrförsäljare... vad han sålde? -osynliga tavlor!!! Very Happy

Jag minns att vi tältade på en äng ungefär femtio meter från mitt hem och det enda vi tänkte på var när (inte om) "halmhatten" skulle dyka upp och föra bort oss till en mörkare värld.

_________________
//Onde
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Diz



Joined: 14 Dec 2002
Posts: 2080
Location: Helsingborg

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 8:54 am    Post subject: Reply with quote

Bigfoot

Två meter lång, hår som Joey Tempest under sina glansdagar, ryktas vara stormrik men lever på att panta flaskor. Följs ständigt av sin fothund till fru (som förövrigt är riktigt långt ifrån två meter, helan och halvan Wink )
Ses ofta körandes omkring på sin moped i Piteå med omnejd.

_________________
"Aliquando et insanire iucundum est"
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Ice-4-Man



Joined: 18 Jun 2003
Posts: 3874
Location: Borås

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 9:04 am    Post subject: Reply with quote

magnus wrote:
Ice-4-Man wrote:
[HVMK]Linedance wrote:
nån som kan storyn bakom borås

tuttekjell aka. mopedmannen?


Han är förjävla go Tuttekjell! Smile Brukar prata med han på bussen ibland Smile

Han ser ju ut som en gammal krigsveteran, ifall det är samma person som jag tänker på. Massor och massor av atteralljer på sin jacka, och någonstans tror jag mig minnas en gammaldags tuta.. (?) Minns även något om cigarrer.. typ.. han brukade ha en i mungipan.


Stämmer precis Smile (hur visste du?Razz)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[KACFM]Widing



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1448
Location: Vadstena

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 9:11 am    Post subject: Reply with quote

Juhani
Medelålders finne. LIVSFARLIG! Har skrämt slag på hele stan. Hotar alla stora som små med stryk och ryktet nekar inte till att han skulle klara av att slå ner de flesta. Satt med i styrketräningsledningen för längesedan, varvid han flippade ur på ett möte och det krävdes 5 starka styrketränare för att hålla honom nere. När han traskar fram, gåendes mitt i vägen vänder man med bilen för att ej behöva konfrontera honom.

Holger
70 årig man. Har ett väldigt tragiskt förflutet. Cyklar omkring på en damcykel med en liten bandspelare i cykelkorgen och spelar gamla visor för stadens invånare. Skryter om sina muskler och om sina farbröder som hade ett sågverk där de hade en motorsåg (sveriges första?) Har fått ärva sina farbröder och är stormrik. Samlar på klockor. Skithärlig att prata med när han sätter igång. Har något psykiskt problem.

_________________
Är du oxå kommunist
Besök Widing och råd bot på dina problem
En widing om dagen håller Mao och Linda Skugge borta

http://www.kacfm.tk
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 9:34 am    Post subject: Reply with quote

Tommy-Knocker

Han har något mentalt handikapp, och har varit med och byggt upp olika ungdomsgårdar på 70- och 80-talet. Killen är typ 60 bast, och fördriver tiden med att kryssa mellan olika ungdomsgårdar i stockholmsområdet. Han är nog Elvis största fan, och har antingen en rosa foliekeps som det står Elvis på, eller en cowboyhatt med en sheriffstjärna på. Mitt i sheriffstjärnan är ett porträtt av Elvis. Han har fått sitt namn för att han jämt vill boxas. Tyvärr hade han en gång gått upp till ett gäng kickers på stureplan och frågat om de ville boxas, och åkte på tokspö. Han är helt harmlös, men ganska jobbig om man träffar på honom på tåget. Undrar än idag om man fortfarande hänger på gården. Mig känner han sällan igen, men Remo, Galactus, och Gossen hugger han så fort han ser dem.

_________________
- You know, like numchuck skills, bowhunting skills, computer hacking skills... Girls only want boyfriends who have great skills.
Back to top
View user's profile Send private message
Animal Mother



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 3231

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 10:21 am    Post subject: Reply with quote

Ice-4-Man wrote:
magnus wrote:
Ice-4-Man wrote:
[HVMK]Linedance wrote:
nån som kan storyn bakom borås

tuttekjell aka. mopedmannen?


Han är förjävla go Tuttekjell! Smile Brukar prata med han på bussen ibland Smile

Han ser ju ut som en gammal krigsveteran, ifall det är samma person som jag tänker på. Massor och massor av atteralljer på sin jacka, och någonstans tror jag mig minnas en gammaldags tuta.. (?) Minns även något om cigarrer.. typ.. han brukade ha en i mungipan.


Stämmer precis Smile (hur visste du?Razz)


Greven har ju bott i borås.

I ängelholm har vi också ett antal orginal.

Barfotamannen: En gubbe som helt enkelt bara är/var för smart.
I skolan toppade han det mesta men nån gång på vägen slog det runt helt och han började gå runt i ett par snickarbrallor som han haft i minst 20 år nu och söndriga t-shirts med anti-psykvård-propaganda på, sen har han gått barfota också i minst 20 år, dock haft ett par sledna sandaler de sista 2-3 åren. Mannen är dessutom stenrik och har plånboken FULL av feta cash. Stog bakom honom i kassan på ICA en gång och såg när han öppnade börsen och OMG. Att ingen rånat honom är ett under.

LSD-Krister: Vet inte om han lever längre, inte sett honom på säkert ett år men iaf en snubbe som fastnat i ett LSD-rus och nu trippar han runt i "orkerster"-kostym och nästan dansar sig fram vart han än går. Brukar supa sig full och sen sätter han sig på nån väg och spelar gitarr tills polisen kommer och hämtar honom så han får gratis skjuts hem.

Fiskar-Olle: En man i 70-årsåldern som helt enkelt bara krökar för mycket. Bor 2 mil utanför stan och cyklar in varje dag. När han inte super så ligger han på intensiven och försöker överleva. Supit våldsamt i hela sitt liv men ändå värsta öset i honom.

Sen finns det ju såklart ett tiotal goingar till men som inte riktigt platsarl.

_________________
Reach Out and Touch Herr Oberst.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 10:32 am    Post subject: Reply with quote

Chile

En man, runt 50 bast skulle jag tro, som vandrar runt med sin basketboll.
Man kan inte förstå vad han säger då han ändast sluddrar och skrattar hela
tiden. Det sägs att han har blivit torterad i yngre dar och att det är därför
som han, men det tror jag inte ett dyft på. Han livnär sig på att spela på
stryktipset osv. När jag var liten för att antar år sedan, så var det marknad.
Jag hade vunnit en sån där stor upplåsbar hammare. Då kom Chile fram till
mig och bad mig att slå på bollen med hammaren. Jag blev såskraj
samtidigt som jag inte fattade ett piss. Men jag slog på bollen och han
skrattade. Jag höll på att kissa på mig av rädsla.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
TheMighty. Mistress



Joined: 07 Apr 2003
Posts: 1539
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 10:35 am    Post subject: Reply with quote

"rullstolsmannen"

Ingen som varit i Stockholms tunnelbane/pendeltåg/tågssysten kan ha undgått honom. Han har suttit nere i kulvertarna mellan T-Centralen och Centralstationen så länge jag kan minnas, dvs minst 25år. Han började sin karriär som vykortsförsäljare inspirerad av marknadshandlarna i Marrakesh där han oavbrutet skrek ut enordsmeninen "köpvykort, köpvykort, köpvykort" från morgon till kväll. I samband med bingolottos och lokets inträdande på mediamarknaden blev hans nya försäljningsknep enordsmeningen: "köpbingolotter, köpbingolotter, köpbingolotter"

Han ser genuint medfött utvecklingsstörd och jättesnäll ut. Och när jag handlar av honom så är han alltid glad, trevlig och skojjar lite.(misstänker cp-skada)

Men legenden säger att han var en mycket snygg, tuff och attraktiv tonåring som gick på en skola i stockholm som heter södralatin, (eller norra), hur som helst så ville han alltid vara värst på allting, och en dag så klättrade han upp på skolans glastak för att sätta sin TAG där så alla skulle se den. Väl uppe på taket, så brister glaset och killen faller handlöst ner 15 meter på rygg och blir rullstolsburen. Sen brukade storyn -då jag hörde den- avslutas: "Och nu sitter han i en rullstol och säger 'köpvykort, köpvykort, köpvykort' ".

_________________
Nicket gubbslem har jag lånat av en feministisk organisation.
Dock är även gubbslem en av sveriges vanligaste alger, på latin Gonyostomum semen.
All annan tolkning står för er..

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 11:01 am    Post subject: Reply with quote

13steps wrote:
Vet inte vad han heter men..
En man i typ 55-årsåldern med stort långt hår som alltid (året runt) går omkring i shorts och bar överkropp. Dessutom dansar han konstant till musiken han har i hörlurarna.. Brukar oftast synas på stationerna runt linje 18 (farsta) men även lite överallt i stockholmsområdet.
Jo då, honom känner jag till. Har snackat med honom en gång t.o.m. Han kör utan kläder, för han vill härda kroppen. han menar att för 20000 år sen behövde man inga kläder, så han bygger upp kroppens naturliga fettlager. Även på vintern kör han bara shorts, men man ser honom inte lika ofta då. Very Happy
_________________
- You know, like numchuck skills, bowhunting skills, computer hacking skills... Girls only want boyfriends who have great skills.
Back to top
View user's profile Send private message
Djulle



Joined: 04 Oct 2002
Posts: 178

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 11:06 am    Post subject: Reply with quote

dyring wrote:
Jag vill ha info om en grej!

I lund så traskar en gubbe rundor med en stor skylt. På ena sidan står det "sluta mörda oss" och på andra sidan "*** sköt olof palme" (kommer inte ihåg vem det var som skulle ha skjutit palme)

Vem fan ÄR människan? Har säkert sett honom 10-15 ggr! Olle du måste veta!

//dyring


typ karl-erik Rosén sköt olof palme...han sitter ofta i sen bil (röd) vid clemenstorget. åker förbi honom varje dag, ialla fall varje dag han står där : Very Happy

_________________
P4 @ 3300MHz
P4G8X
ATI Radeon 9600XT @ 540/660
2x512Mb pc3200
Maxtor 200GB SATA
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
alakhai^
Admin


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 515
Location: Luleå

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 13:06 pm    Post subject: Reply with quote

Stockholm--> Shamanen

EN märklig man, runt 50, långt slitet hår, o knallar runt barfota o i shorts året runt, han "helar" även männsikor som har demoner i sig, han berättar även historier väldigt högt om hur han har varit shaman åt en utdöd stam i sydamerika.

varför han springer runt vet ja inte men han trivs på söder, runt skatteskrapan, han har vandrat runt där i minst 10 år vad jag vet.

_________________
Im addicted to Swedish Maffia
#kacfm
#[naken] om kläderna är i vägen
Back to top
View user's profile Send private message
Lonnberg



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 459
Location: kalmar slott

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 14:10 pm    Post subject: Reply with quote

Ingvar hägg

En riktigt skön kille som jämt sitter på stan och spelar samma melodi till samma jävla beat. Detta har han gjort så länge jag kan minnas. Det sägs att han är rik och bor i en fin villa någonstans. Denna kille kan man bara förstå hur go han är om man ser honom.

_________________
I see fraged people.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Bonafide



Joined: 13 Dec 2002
Posts: 1173
Location: Hemma (på riktigt)

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 14:12 pm    Post subject: Reply with quote

Herr Oberst wrote:
Ice-4-Man wrote:
magnus wrote:
Ice-4-Man wrote:
[HVMK]Linedance wrote:
nån som kan storyn bakom borås

tuttekjell aka. mopedmannen?


Han är förjävla go Tuttekjell! Smile Brukar prata med han på bussen ibland Smile

Han ser ju ut som en gammal krigsveteran, ifall det är samma person som jag tänker på. Massor och massor av atteralljer på sin jacka, och någonstans tror jag mig minnas en gammaldags tuta.. (?) Minns även något om cigarrer.. typ.. han brukade ha en i mungipan.


Stämmer precis Smile (hur visste du?Razz)


Greven har ju bott i borås.

I ängelholm har vi också ett antal orginal.

Barfotamannen: En gubbe som helt enkelt bara är/var för smart.
I skolan toppade han det mesta men nån gång på vägen slog det runt helt och han började gå runt i ett par snickarbrallor som han haft i minst 20 år nu och söndriga t-shirts med anti-psykvård-propaganda på, sen har han gått barfota också i minst 20 år, dock haft ett par sledna sandaler de sista 2-3 åren. Mannen är dessutom stenrik och har plånboken FULL av feta cash. Stog bakom honom i kassan på ICA en gång och såg när han öppnade börsen och OMG. Att ingen rånat honom är ett under.

LSD-Krister: Vet inte om han lever längre, inte sett honom på säkert ett år men iaf en snubbe som fastnat i ett LSD-rus och nu trippar han runt i "orkerster"-kostym och nästan dansar sig fram vart han än går. Brukar supa sig full och sen sätter han sig på nån väg och spelar gitarr tills polisen kommer och hämtar honom så han får gratis skjuts hem.

Fiskar-Olle: En man i 70-årsåldern som helt enkelt bara krökar för mycket. Bor 2 mil utanför stan och cyklar in varje dag. När han inte super så ligger han på intensiven och försöker överleva. Supit våldsamt i hela sitt liv men ändå värsta öset i honom.

Sen finns det ju såklart ett tiotal goingar till men som inte riktigt platsarl.


wtf. va ju jag som såg hans stålar o berätta för dig!! Razz

du får ju inte glömma bort han karren som alltid köpte camel cigg på koffes , liten spinkig gubbe i 60årsåldern som alltid gick omkring o "rykte" o lukta illa som fan.

_________________
homosexualls are gays
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Animal Mother



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 3231

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 14:35 pm    Post subject: Reply with quote

areyz! wrote:

wtf. va ju jag som såg hans stålar o berätta för dig!! Razz

du får ju inte glömma bort han karren som alltid köpte camel cigg på koffes , liten spinkig gubbe i 60årsåldern som alltid gick omkring o "rykte" o lukta illa som fan.


Barfotamannen e ju också stammis på lilla brännan, ser honom ofta där.

Spinkgubben vet jag nog inte vem det är

_________________
Reach Out and Touch Herr Oberst.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
FFMK



Joined: 13 Apr 2003
Posts: 327
Location: Eksjö

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 14:45 pm    Post subject: Reply with quote

Djulle wrote:
typ karl-erik Rosén sköt olof palme...han sitter ofta i sen bil (röd) vid clemenstorget. åker förbi honom varje dag, ialla fall varje dag han står där : Very Happy


Det finns en gubbe i Jönköping som även han står hållandes en skylt med texten "något namn" sköt Palme.

_________________
Svensk mjölk ger öppna landskap!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 14:49 pm    Post subject: Reply with quote

Borås:

Tuttekjell:
Detta är en kille som åker omkring på sin "julgrans pyntade" MT5:a med en speciell klädsel som jag tyvärr inte kommer ihåg i detalj. Och alltid en fet cigarr med sig. Hans stora hobby och intresse är vägarbeten. han brukar puttra dit med sin MT5:a och dirigera trafiken Laughing

Stinkis
Vet egentligen inte vad han kallas bland folket, men det namnet jag vet är stinkis. Han går alltid i samma kläder, Blå Jeans, rödrutig skjorta och en blå jacka med sin blåa persedelväska. Han brukar väldigt ofta åka buss och då sänker nog alla sina huvuden i bussen och ber en stilla bön går på, att han inte sätter sig i närheten. När han väl har väl har satt sig ser man alla som sitter nära desperat försöker lukta på något annat, som kan vara ganska kul och se på ibland, ifall man inte själv blir drabbard såklart Smile

Vi hade några sånna här disskutioner i lumpen när jag var där, ni kanske känner igen några av dom?

Det var en kille (tror det var någonstans i Skövde området) som bodde på andra sidan vägen av en bemannad bensinmack i ett hyreshus. Han satt varje dag i fönstret och tittade ner på alla som rörde sig runt bensinmacken och skrev ner allt. Och så fort det var någon av "stam-kunderna" som t.ex någon dag köpte Expressen istället för Aftonbladet så sprang han fort ner till bensinmacken och försökte ta reda på varför osv.
Billigt tjuvlarm med övervakning iallafall Very Happy

Sen var det en kille som bor i närheten av Filipstad tror jag som är myntoman, en dag hade han stött på min lumparpolare och börjar berätta om hur han hade dödat Olof Palme.
- "Ja asså vi var en rysk-ubåt och hade fått syn på Olof Palme i en gångtunnel. Vi bara ramma väggen på tunneln med ubåten sen hoppa jag ut och sköt honom. Sen kröp jag i 1mil för att inte polisen skulle se mig"
- "Men borde du inte berätta detta för polisen? skämtade han med honom."
Han såg fundersam ut - "Jo...Jo det har du nog rätt i.."
Sen hade han gått till polisen för att berätta sin historia men blivit utkastad i samma veva Very Happy

_________________
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[SSRF]Remoulade



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1709
Location: Sthlm

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 15:53 pm    Post subject: Reply with quote

[SSRF]Snudge_B wrote:
13steps wrote:
Vet inte vad han heter men..
En man i typ 55-årsåldern med stort långt hår som alltid (året runt) går omkring i shorts och bar överkropp. Dessutom dansar han konstant till musiken han har i hörlurarna.. Brukar oftast synas på stationerna runt linje 18 (farsta) men även lite överallt i stockholmsområdet.
Jo då, honom känner jag till. Har snackat med honom en gång t.o.m. Han kör utan kläder, för han vill härda kroppen. han menar att för 20000 år sen behövde man inga kläder, så han bygger upp kroppens naturliga fettlager. Även på vintern kör han bara shorts, men man ser honom inte lika ofta då. Very Happy


Han är från sydeouropa och inte sydamerika, brukade jogga runt på hötorget jäkligt mycket på mitten av 90-talet.


Som brian sa så undviker jag gärna tommy om han kommer in i vagen, speciellt om man är i den vagnen tillsammans med gossen eller galactus. Då får man nämligen garanterat inte vara ifred! Mej hugger han kanske bara varannan gång medan de är ständigt utsatta.

Cecilia som du snackar om urre har jag konstigt nog inte sett trots att jag bott här i birkastan i 3,5 år nu.... Trist hon låter inspirerande.


HAHAHA-mannen a.k.a Jesus: Den här snubben hänger i trakterna mellan medborgarplatsen och skanstull i sthlm, känneteknas av sitt högljudda och väluttalade HAHAHA-läte. Dessutom har han de mest fantastiska kreationer på sig, allt från shlagerinspirerade guldpaljettbyxor till ingenting förutom fillingar och höga gummistövlar. Utöver detta bär han alltid en relativt fläckfri kavaj.

Han är en naturtalang på hjälpmedelsfri 2.8-hävning. Kommer ofta in på mitt kvällsjobb på ICA och köper ett 6-pack som han sen går ut på bänken och sveper på 3-4 minuter aldrig sett honom full dock.
Om ni som bor i sthlm vill se honom så har de ett idolfoto på väggen bakom kassan på 7-eleven götgatan vid medis....

_________________
http://www.ssrf.webb.se/
http://www.sinanju.com/
Back to top
View user's profile Send private message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 17:11 pm    Post subject: Reply with quote

Banten wrote:
"Handsken"

Linköpings legend, killen som alltid går klädd som en byggjobbare, med en
sån där orange, ullig jacka och arbetshandskar (därav namnet).

Till favoritsysselsättningarna hör att fickrunka på stan, ju fler som ser desto bättre!
Annat han kan hitta på är att jaga gymnasietjejer och nypa dom i häcken,
medans han ropar "BALLA BALLA BALLA!!" Laughing

En polare har haft oturen att vända ryggen mot honom i 5 sekunder, och
plötsligt höra ett porlande ljud, han vänder sig om och ser en fnissande
handsken stå och kissa på hans ben... *eeew*


http://www.hellyhandsken.8k.com/handsken.html
??? Hitta den någonstans på forumet.

_________________
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Thu Apr 29, 2004 19:02 pm    Post subject: Reply with quote

Lathund wrote:
magnus wrote:
I Göteborg.. är det någon som känner till historian bakom den mentalsjuke killen som springer runt i 5:an ganska ofta? Iaf för en 5-3 år sedan.
Han brukar skrika högt och vifta med armarna. Ganska kort, svart hår, av utlänskt ursprung tror jag.


Vet du om han hör hemma i Partille? För när jag var på stadsbiblioteket en gång så var det en snubbe där som gick runt och skrek med jämna mellanrum, och jag har för mig han matchade den beskrivningen (Nog rätt många som gör, men iaf). Iaf så sa killen jag var där med (Från Partille) att han var en lokal typ. Dock minns jag inte namnet.

Vi hade en som hette Stellan ute i Askim. Han gjorde inte så himla mkt egentligen, han bara hasade sig runt och ropade lite konstiga saker. Ibland när man mötte honom kunde han stanna, lyfta armen och peka på en och börja gapflabba. Lite såna grejer Wink


Haha Stellan, han är ju så go!

Han brukade ALLTID sätta sig bredvid mig på morgonbussen till skolan när jag gick i gymnasiet...

Urskön typ!

_________________
Häst utan tygel, som vägen minns.

Ta mig till landet som inte finns.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies