HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Påskgodis från Maffia?

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Sat Apr 10, 2004 12:15 pm    Post subject: Påskgodis från Maffia? Reply with quote

Jag vill ha påskgodis! Har inte köpt något än och inte alls säkert att jag kommer göra det. Däremot så tycker jag att Maffia kan ge mig lite gott godis!

Jag vet inte varför jag blev så pass intresserad av det just nu men måste ändå fråga. Vad är det som diskuteras i erat admin-forum? Skulle vara lite smått kul att veta hur man själv även ska ta ett admin-forum om man har ett eget.

* Användare ?
* Vad som kommer att ske i framtiden ?
* DK ?
* Påskgodis ?
* Allmänt snack ?

Ge oss lite godis!!! Razz Razz Laughing

_________________
Toalettpapper binder samman människor i samhället.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Sat Apr 10, 2004 17:08 pm    Post subject: Reply with quote

Godis? Har du varit en snällt maffiabarn?


Administratörsforum.. tja, beror ju på vad din definition av en administratör är. Jag kan ju berätta vad [FreezeBitch] har sitt till.

  • Rena tekniska spörsmål kring forum/servrar etc.
    Typ, backup av data, tekniska förändringar som är oviktiga för alla andra än just, administratörer.

Utveckningsfrågor, vad kan blir bättre, hur vill vi ha ditten och datten, och allt annat håller vi i vanliga privata forum. Använd fantasin, det finns ju faktiskt inte så många olika sätt att sätta upp ett forum på... eller saker att diskutera som berör just administration.

_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Sat Apr 10, 2004 17:14 pm    Post subject: Reply with quote

Lite snäll har jag allt varit.... tack för den infon magnus. Om någon annan har mer info om vad som kan pratas om i ett admin-forum skulle det vara toppenbra.
_________________
Toalettpapper binder samman människor i samhället.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Sat Apr 10, 2004 22:31 pm    Post subject: Reply with quote

mange måste tagit de från ett unikt upplaggt forum så tyvärr har inget övrigt att tillägga....

adminforumet kan ju möjligen ha en liten del som norama användare kan skriva i exempelvis förbättringar


eftersom FB styrs av admin så tar vi inte order av de vanliga folket Razz Razz Razz Razz

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Tideypoo
Senior Admin


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 1636
Location: Stockholm

PostPosted: Sat Apr 10, 2004 23:25 pm    Post subject: Reply with quote

erm, maybe its my bad swedish but there are already forums where people can post suggestions and requests Smile

also, admin forum is pretty quiet... usually 1 post per day if something intersting is happening. much ado about nothing really.

Tidey

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Sat Apr 10, 2004 23:41 pm    Post subject: Reply with quote

Tideypoo wrote:
erm, maybe its my bad swedish but there are already forums where people can post suggestions and requests Smile

also, admin forum is pretty quiet... usually 1 post per day if something intersting is happening. much ado about nothing really.

Tidey


sounds like a typical admin forum Razz Razz Laughing Laughing

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lathund



Joined: 12 Nov 2002
Posts: 1791
Location: Göteborg

PostPosted: Sun Apr 11, 2004 0:16 am    Post subject: Reply with quote

Det är där för att de ska verka viktiga, och så kommer det 1-2 posts per dag så det ska se ut som det är hyfsad aktivitet där Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Jol-Bo



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 572
Location: Åkersberga

PostPosted: Sun Apr 11, 2004 7:06 am    Post subject: Reply with quote

*tar på mig mullvadskostymen och en rebellisk attityd* Very Happy
Men jag vågar ändå inte avslöja för mycket vad som pågår bakom Willy Wonkas portar... ni får lite smakprov och ledtrådar... Wink
Adminforumet i nuvarande form är delat i fem delar:
Cheaters och Lamers: Om någon admin vill ha en second opinion om någon spelare, eller en "håll utkik efter person x"...
New anticheats / cheats: Mycket barnförbjudet här Very Happy
Moved Topics: Skriver ni nåt blajigt som plötsligt försvinner från forumet hamnar de först här innan de sedan grävs ner 30 km i Lapplands urberg...
Misc topics: Här hamnar det mesta som vi vill prata om med andra admins, allt från ventrilons framtid till rekommenderad strafflängd och admins telefonlista (någon som ger 200 spänn för Fairlanes telefonnummer?). Våran sju sidor långa guldklimp här är "Roliga loggar från personer" som är något av det skojigaste vi har på forumet. Ni kan ju alltid hoppas på att ni får se den en vacker dag... I övrigt kan avslöjas att de flesta topics här slutar med ett bestämt "NEJ!" från Fall och sen vågar ingen ta upp frågan igen, nånsin....

Nu lutar jag mig bara tillbaka och inväntar århundradets utskällning av huvudadmins för att ha utgivit sekretessbelagt material.... Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Sun Apr 11, 2004 11:59 am    Post subject: Reply with quote

Det där godiset smakade underbart Jol-Bo. Nu är jag rätt mätt på godis. Tack för informationen Wink
_________________
Toalettpapper binder samman människor i samhället.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies