HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Ett mini klipp av qbit, även spelat av qbit ;)
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bonafide



Joined: 13 Dec 2002
Posts: 1173
Location: Hemma (på riktigt)

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 16:24 pm    Post subject: Reply with quote

DASH! wrote:
areyz! wrote:
tycker inte det va nåt speciellt med det ,knappast så snyggt så det förtjänar en egen tråd på forumet .


DASH! wrote:
whine whine whine...................


#Creative.sWe // Bolero wrote:
sannigen ju. Aja gör en hel film istället för en jädrans massa småklipp.


vill han göra ett litet klipp och sedan lägga upp det på forumet så tycker jag att det är helt ok.
konstruktiv kritit är helt ok men gnäll!?
skärp dig areys!
det är din attityd som sabbar allt, med vetskapen om hur illa du har betett dig i andra trådar med din rent ut sagt skittråkiga attityd. Mad

jeje GJ qbit! Smile


lite off topic (sry qbit) men vad menar du med att jag betett mig illa i andra trådar? , skulle gärna vilja se vad du menar med det..

_________________
homosexualls are gays
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 16:39 pm    Post subject: Reply with quote

areyz! wrote:
tolle: eftersom qbit skrev att VI skulle skriva VAD VI TYCKTE så gjorde jag det.. om man gör så så får man ju räkna med både positiva och negativa inlägg .. fattar däremot inte att DU orkar lägga tid på o berätta för mig vad jag gjort för fel i med min kritik... alla tolkar ju saker olika
Så du tycker att man ska kunna skriva "Fy fan vad uselt gjort, det där var ju inget snyggt alls!"? Jag tycker man ska hålla sig inom ramen. Det jag däremot inte tyckte om var det där om att den inte ens skulle vara snygg nog för att få finnas i en tråd.
_________________
Toalettpapper binder samman människor i samhället.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
malakai



Joined: 18 Nov 2002
Posts: 1176
Location: Borås

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 16:51 pm    Post subject: Reply with quote

Herr Oberst wrote:
Ska jag själv säga nåt om klippet så var väl iallafall dubbeln OK.
Men du borde egentligen inte lyckats skjuta nån eftersom jag tyckte det tog lite väl lång tid innan du lyckades fånga första gubben i siktet. Där borde du varit död. Mycket därför som jag inte tyckte klippet va wow.


håller med totalt, första killen borde hunnit döda han. dubbeln va nice men dom andra är bara vanliga awp kills, fast alltid gött när man knäpper flera gubbar på rad Smile

_________________
Det har kommit upp nånslags tråd-träd ovanför tråden i tråden och jag hittar inte sidbläddraren!!

"Hur gör man två kilo fett attraktivt? Sätt dit en bröstvårta"
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
ade



Joined: 14 Jun 2003
Posts: 4166
Location: där gräset växer

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 17:39 pm    Post subject: Reply with quote

areyz! wrote:
lite off topic (sry qbit) men vad menar du med att jag betett mig illa i andra trådar? , skulle gärna vilja se vad du menar med det..


letar lite sen, hinner inte nu!

_________________
WAH GWAAN?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Bonafide



Joined: 13 Dec 2002
Posts: 1173
Location: Hemma (på riktigt)

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 17:49 pm    Post subject: Reply with quote

pr|Tollezone wrote:
areyz! wrote:
tolle: eftersom qbit skrev att VI skulle skriva VAD VI TYCKTE så gjorde jag det.. om man gör så så får man ju räkna med både positiva och negativa inlägg .. fattar däremot inte att DU orkar lägga tid på o berätta för mig vad jag gjort för fel i med min kritik... alla tolkar ju saker olika
Så du tycker att man ska kunna skriva "Fy fan vad uselt gjort, det där var ju inget snyggt alls!"? Jag tycker man ska hålla sig inom ramen. Det jag däremot inte tyckte om var det där om att den inte ens skulle vara snygg nog för att få finnas i en tråd.


d e väl inom ramen ,,, det va min åsikt o han ville ju ha "folkets" åsikt ,, tycker denna diskussionen e pinsamt onödig så det e kanske bättre o lägga ner så att folk kan titta på hans lilla klipp o sen skriva saker som handlar om det o inte att alla inlägg handlar om andras kommentarer

till qbit: såg din "qbit movie 2" där va d riktigt fina sekvenser med , som _jag_ tyckte hade platsat bättre i denna tråden , keep ut the good work !!

_________________
homosexualls are gays
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Tue Apr 13, 2004 11:10 am    Post subject: Reply with quote

så jävla löjligt, areyz sa vad han tyckte o ni flyger på honom som flugor. Är han inte imponerad av det så är han inte, what's the deal man?
_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
patte1



Joined: 19 Dec 2003
Posts: 1712

PostPosted: Tue Apr 13, 2004 15:56 pm    Post subject: Reply with quote

instämmer... areyz sa bara SIN åsikt å ni hoppar på honom...
qbit undrade också vad vi tyckte, imo så borde man tåla lite kritik också...
Vi bor också i Sverige och vi lever i ett samhälle med demokrati så man ska få tycka å tänka vad man vill
Back to top
View user's profile Send private message
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Thu Apr 15, 2004 15:40 pm    Post subject: Reply with quote

mm. och min far hoppade ner i en skorsten, så jag måste göra samma sak.

Ge er. Det var fel skrivet. Visst, jag kan inte säga vad man FÅR och inte FÅR säga. Men eftersom Kritik inte betyder klanka ner och säga hur dålig allt är, utan det är just att ge sin synvinkel. Konstruktiv kritik hade kanske varit lite mera passande...

Sen Streicher: jag vet inte hur din verklighetsuppfattning är, men i Min värld finns det 2 stycker personligheter: ond och god. Vad du sedan tar i försvar (på ett mycket irrelevant sätt) är bara massa jäkla floskler.

När ni kanske lär er om vad MORAL är, skriv åter i detta communityt. Annars, SKIT I DET!

_________________
Vila I Frid mamma

Gun Andersén. 1955 - 2006-11-19
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[APE]hotshot



Joined: 05 Nov 2002
Posts: 288

PostPosted: Thu Apr 15, 2004 18:58 pm    Post subject: Reply with quote

I've allways loved you qbit
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
jag fakenickar :]
Guest





PostPosted: Thu Apr 15, 2004 23:22 pm    Post subject: Reply with quote

areyz! wrote:
tycker inte det va nåt speciellt med det , "ace dude" sen ere inte mer me det,, knappast så snyggt så det förtjänar en egen tråd på forumet .. men om du blev glad över det så e det ju kul för dig !

wp!



är med dig. + pwned , *host* fjortis? *host*
Back to top
qbit



Joined: 14 Apr 2003
Posts: 365

PostPosted: Thu Feb 18, 2010 23:00 pm    Post subject: Reply with quote

Kikade in och sökte på qbit på forumet för att se vad för dumheter jag hade skrivit. Hittade då denna och tänkte kolla om det är någon som råkar ha kvar klippet? Vore grymt kul att se efter alla år.
_________________
Det var en gång, och den var sandad.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Mar 28, 2023 0:42 am    Post subject: Free Reasons On Deciding On Merino Wool Layers Reply with quote

For the lady inquiring about smartwool merino long underwear, smartwool thermal base layer, merino wool mens long johns, ebay merino wool base layer, best budget merino wool base layer, merino base layer womens sale, I highly suggest this this hyperlink for merino wool base layer url or merino wool base layer hunting, merino wool one piece base layer, smartwool baselayers, merino wool north face, 250 merino wool base layer, rapha merino base layer short sleeve, on top of this go here for best base layer tips as well as meriwool midweight, airblaster men's merino ninja suit, kryptek base layers, lapasa merino wool base layer, merino wool insulation layer, mens merino base layer sale, as well as this read full article for merino wool base layer advice which is also great. Also, have a look at this his response for best base layer url alongside all icebreaker skin 200 merino, mens long sleeve merino base layer, merino base layer mens sale, 100 merino wool thermal underwear, merino wool base layer big and tall, white wool base layer, and don't forget this her latest blog on merino wool base layers forum not to mention smartwool long johns women's, paradox merino blend, smartwool one piece base layer, smartwool merino 250 base layer, smartwool base layer leggings, smartwool base layer mens sale, on top of his comment is here about merino wool base layer link which is also wokorah a look. I also suggest this going here about merino wool base layers info as well as merino wool base layer mens top, technicals merino base layer, merino wool long johns women's, smartwool quarterzip, merino wool base layer hunting, merino base layer leggings, alongside all this our site for merino wool base layer site alongside all helly hansen merino leggings, mens merino long johns, best merino wool baselayers, mens base layer merino, woolen thermal for ladies, camo merino wool base layer, alongside all get the facts on best base layer blog not to mention rohan merino base layer, stoic merino wool base layer, kozi kidz merino base layer, smartwool men's bottoms, meriwool heavyweight, women's merino base layer sale, which is also great. Finally, have a look at this this guy about best base layers link with merino wool 250 womens, merino wool bottom base layer, pnuma merino wool, rohan merino base layer, cheap merino wool base layer, coldpruf merino wool, for good measure. Check more @ Good Ideas To Considering Custom Sportswear cb9e258
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Sat Apr 15, 2023 19:22 pm    Post subject: Best Reasons To Considering ????? Reply with quote

For the person asking about bergen thai massage, business travel budget, evergreen massage, abox massagepistole, body massage near me, massage for men, full thai massage, business travel planner, oriental massage therapy, thai back massage, ventosa massage, thai massage south road, tok sen thai massage, spa body massage, ancient thai massage, infrared massager, thai massage oil, near me thai massage, thai hot oil massage, birkenhead thai massage, I can vouch for this for have a business trip, spring massage, piriformis massage, full body massage, reddit massage, chinese massage places near me, energy massage, official business trip, massage wellness, chest massage, thai massage milton, business class trip, take a business trip, lymphatic drainage massage near me, lymphedema massage, home service massage, thai massage home services, couples thai massage, body massage, female massage, also. See More [url=https://oodagurus.com/forums/showthread.php?tid=157356&pid=1238839#pid1238839]Free Facts For Choosing ???? c808126
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies