HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Ett mini klipp av qbit, även spelat av qbit ;)
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
qbit



Joined: 14 Apr 2003
Posts: 365

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 10:59 am    Post subject: Ett mini klipp av qbit, även spelat av qbit ;) Reply with quote

Här kommer då ett klipp som jag gjorde igår. Det är jag mot 5 st på lilla bombplatsen på dust2. Jag går ut med awp och plockar samtliga, nu finns klippet även uppe på http://www.godzpeed.lapp.net/fragmovies.htm höger klicka på qbit the mini movie och ta: save target as/spara mål som. Tanka hem den där och säg vad ni tycker om mitt lilla fragparty Wink
_________________
Det var en gång, och den var sandad.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ishimura



Joined: 02 May 2003
Posts: 2281

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 11:03 am    Post subject: Reply with quote

Ooh!

Den här är riktig najs!


Najs qbiteN!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 11:29 am    Post subject: Reply with quote

soet! lite som en liten del ur en ADRENALIN-film
Back to top
View user's profile Send private message
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 11:37 am    Post subject: Reply with quote

den var rätt bra
_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 12:21 pm    Post subject: Reply with quote

ja fragsen var ju ok, men jag tycker att du går lite för långt och gör en ny film av det , lägg in detta klipp i en hel film istället Smile
_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Bonafide



Joined: 13 Dec 2002
Posts: 1173
Location: Hemma (på riktigt)

PostPosted: Thu Apr 08, 2004 23:28 pm    Post subject: Reply with quote

tycker inte det va nåt speciellt med det , "ace dude" sen ere inte mer me det,, knappast så snyggt så det förtjänar en egen tråd på forumet .. men om du blev glad över det så e det ju kul för dig !

wp!

_________________
homosexualls are gays
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ade



Joined: 14 Jun 2003
Posts: 4166
Location: där gräset växer

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 2:39 am    Post subject: Reply with quote

areyz! wrote:
tycker inte det va nåt speciellt med det , "ace dude" sen ere inte mer me det,, knappast så snyggt så det förtjänar en egen tråd på forumet .. men om du blev glad över det så e det ju kul för dig !

wp!


whine whine whine...................

_________________
WAH GWAAN?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Bolero



Joined: 27 Feb 2003
Posts: 731
Location: Skåne

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 3:14 am    Post subject: Reply with quote

DASH! wrote:
areyz! wrote:
tycker inte det va nåt speciellt med det , "ace dude" sen ere inte mer me det,, knappast så snyggt så det förtjänar en egen tråd på forumet .. men om du blev glad över det så e det ju kul för dig !

wp!


whine whine whine...................


sannigen ju. Aja gör en hel film istället för en jädrans massa småklipp.

_________________
www.garaget.org/bolero
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
ade



Joined: 14 Jun 2003
Posts: 4166
Location: där gräset växer

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 10:55 am    Post subject: Reply with quote

areyz! wrote:
tycker inte det va nåt speciellt med det ,knappast så snyggt så det förtjänar en egen tråd på forumet .


DASH! wrote:
whine whine whine...................


#Creative.sWe // Bolero wrote:
sannigen ju. Aja gör en hel film istället för en jädrans massa småklipp.


vill han göra ett litet klipp och sedan lägga upp det på forumet så tycker jag att det är helt ok.
konstruktiv kritit är helt ok men gnäll!?
skärp dig areys!
det är din attityd som sabbar allt, med vetskapen om hur illa du har betett dig i andra trådar med din rent ut sagt skittråkiga attityd. Mad

jeje GJ qbit! Smile

_________________
WAH GWAAN?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
eberglund



Joined: 18 Nov 2003
Posts: 1848

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 11:08 am    Post subject: Reply with quote

tycker det va ett fint klipp som funkar aldeles utmärkt att lägga upp här på forumet typ lite som bears BAMM klipp
Back to top
View user's profile Send private message
ade



Joined: 14 Jun 2003
Posts: 4166
Location: där gräset växer

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 11:40 am    Post subject: Reply with quote

pr|Faint aka Silenze wrote:
typ lite som bears BAMM klipp


mm exakt, liksom vad är det för speciellt när heaton tar 5 pers i vattnet på aztec? borde ju inte ens vara värt att spelas in Rolling Eyes Rolling Eyes

_________________
WAH GWAAN?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Bonafide



Joined: 13 Dec 2002
Posts: 1173
Location: Hemma (på riktigt)

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 12:51 pm    Post subject: Reply with quote

så jag "wajnar" bara för att jag inte blir lika imponerad som dig över klippet? , eller för att jag inte tycker som dig .... kanske du som ska skärpa dig ?


edit: killen vill ju att man ska skriva vad man tycker .. o det e precis vad jag gör , så jag förstår verkligen inte vart du vill komma.

skrev även i mitt inlägg att om "killen i filmen" va stolt över sin insats så e det ju skitkul för han , sen att inte alla blir imponerade e ju inte nåt o bry sig om..

_________________
homosexualls are gays
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
patte1



Joined: 19 Dec 2003
Posts: 1712

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 14:08 pm    Post subject: Reply with quote

den var fin, men om jag var du så hade jag sparat klippet till en nästa film (om det blir nån)

ps. vad hette låten? Cool
Back to top
View user's profile Send private message
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 14:31 pm    Post subject: Reply with quote

areyz! wrote:
tycker inte det va nåt speciellt med det , "ace dude" sen ere inte mer me det,, knappast så snyggt så det förtjänar en egen tråd på forumet .. men om du blev glad över det så e det ju kul för dig !

wp!

Offtopic: Hur snyggt krävs det för att få förtjäna en egen tråd på forumet? Krävs det att man har ett speciellt nick, måste vara välkänd på maffia samt populär eller krävs det att man är lika duktig som Heaton och gänget?

_________________
Toalettpapper binder samman människor i samhället.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Bonafide



Joined: 13 Dec 2002
Posts: 1173
Location: Hemma (på riktigt)

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 14:51 pm    Post subject: Reply with quote

pr|Tollezone wrote:
areyz! wrote:
tycker inte det va nåt speciellt med det , "ace dude" sen ere inte mer me det,, knappast så snyggt så det förtjänar en egen tråd på forumet .. men om du blev glad över det så e det ju kul för dig !

wp!

Offtopic: Hur snyggt krävs det för att få förtjäna en egen tråd på forumet? Krävs det att man har ett speciellt nick, måste vara välkänd på maffia samt populär eller krävs det att man är lika duktig som Heaton och gänget?


d e väl upp till var och en .. men enl mig ska d va nåt utöver det vanliga . dvs sånt man inte ser varjedag precis , saker i stil med "veckans klipp" på fb typ.. sånt e kul o se

_________________
homosexualls are gays
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Animal Mother



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 3231

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 14:55 pm    Post subject: Reply with quote

pr|Tollezone wrote:

Offtopic: Hur snyggt krävs det för att få förtjäna en egen tråd på forumet? Krävs det att man har ett speciellt nick, måste vara välkänd på maffia samt populär eller krävs det att man är lika duktig som Heaton och gänget?


Tror att även du Tolle kan skilja på vad som är WOW-fettsnyggt och ett ace som är som vilket ace som helst.

DASH! wrote:
konstruktiv kritit är helt ok men gnäll!?:


Själv tyckte jag Areyz va väldigt konstruktiv i sin kritik, särskilt gnällig vet jag däremot inte om han va.

DASH! wrote:
det är din attityd som sabbar allt, med vetskapen om hur illa du har betett dig i andra trådar med din rent ut sagt skittråkiga attityd. Mad


Vad som sagts i andra trådar hör väl inte hit?
Skulle kunna kritisera dig Dash för en massa grejer du skrivit tidigare, men det gör jag inte. Inte här iallafall

_________________
Reach Out and Touch Herr Oberst.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[GTI]Raskolnikov



Joined: 09 Feb 2003
Posts: 727
Location: sthlm

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 14:55 pm    Post subject: Reply with quote

tyckte det var najs med ett kort klipp. ofta blir det segt med filmer som är många minuter långa. tycker en film ska vara max lika lång som en låt....alltså max 2-3 minuter. så den här var najs Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Animal Mother



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 3231

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 14:59 pm    Post subject: Reply with quote

Ska jag själv säga nåt om klippet så var väl iallafall dubbeln OK.
Men du borde egentligen inte lyckats skjuta nån eftersom jag tyckte det tog lite väl lång tid innan du lyckades fånga första gubben i siktet. Där borde du varit död. Mycket därför som jag inte tyckte klippet va wow.

_________________
Reach Out and Touch Herr Oberst.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 16:09 pm    Post subject: Reply with quote

Herr Oberst wrote:
pr|Tollezone wrote:

Offtopic: Hur snyggt krävs det för att få förtjäna en egen tråd på forumet? Krävs det att man har ett speciellt nick, måste vara välkänd på maffia samt populär eller krävs det att man är lika duktig som Heaton och gänget?


Tror att även du Tolle kan skilja på vad som är WOW-fettsnyggt och ett ace som är som vilket ace som helst.

Det är inte det som är grejjen. Grejjen är att jag tycker alla som anser att man gjort en snygg grej ska få posta det i en tråd utan att behöva läsa ett så tråkigt inlägg som att det inte skulle få förtjäna att finnas i en tråd. Vi kan ju ta ett exempel som Swedish Cop (sry om jag tog dig som exempel, men du är ju väldigt populär, inga agg som helst mot dig): Om nu han lyckas göra en grej som han anser vara snygg så tror jag ingen i detta forum skulle skriva en sån grej så som areys gjorde. Areys är ju ganska "känd" för att ge konstruktiv kritik i sina poster (vilket jag inte har någonting emot om de går innanför ramen) men det ovan tycker jag inte var speciellt sjysst skrivet. Om man inte gillar fragsen så kan man väl ge fan i att skriva något? Det tar ju bara tid att skriva ett inlägg och den tiden kan användas till roligare saker.

Jag har inte kollat in klippet än eftersom att jag inte är hemma för tillfället och dessutom så brukar jag inte ladda ner cs-filmer som folk gjort. Men oavsett detta så tycker jag att qbit ska få skapa en tråd om det. Skulle det vara så att många börjar göra små klipp så kan man ju spara alla i en och samma tråd så att det slipper skapas massvis av trådar (som exempelvis "Grattis" tråden.)

*Vädrar bara mina åsikter*

_________________
Toalettpapper binder samman människor i samhället.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Bonafide



Joined: 13 Dec 2002
Posts: 1173
Location: Hemma (på riktigt)

PostPosted: Fri Apr 09, 2004 16:21 pm    Post subject: Reply with quote

tolle: eftersom qbit skrev att VI skulle skriva VAD VI TYCKTE så gjorde jag det.. om man gör så så får man ju räkna med både positiva och negativa inlägg .. fattar däremot inte att DU orkar lägga tid på o berätta för mig vad jag gjort för fel i med min kritik... alla tolkar ju saker olika
_________________
homosexualls are gays
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies