HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Kortare maptime

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Requests?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
T'nT



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7

PostPosted: Mon Apr 05, 2004 15:17 pm    Post subject: Kortare maptime Reply with quote

Undrar om det inte skulle kunnas köra en POLL på förstasidan om att ha kortare maptime.
Tycker det låter som att rätt många vill ha det om jag inte uppfatat fel.

Jag skulle vilja ha kortare.

Nått som jag tror kan bli fördel med kortare tid är att man slipper gnället om att vota ny bana och att det blir ojämna lag (som faktiskt händer fastänn det finns ptb).
Back to top
View user's profile Send private message
Delreich



Joined: 06 Nov 2002
Posts: 1649
Location: Linköping

PostPosted: Mon Apr 05, 2004 15:37 pm    Post subject: Re: Kortare maptime Reply with quote

T'nT wrote:
Undrar om det inte skulle kunnas köra en POLL på förstasidan om att ha kortare maptime.
Tycker det låter som att rätt många vill ha det om jag inte uppfatat fel.

Jag skulle vilja ha kortare.

Nått som jag tror kan bli fördel med kortare tid är att man slipper gnället om att vota ny bana och att det blir ojämna lag (som faktiskt händer fastänn det finns ptb).

ojämna lag brukar väl inte vara nått större problem? inte vad jag kunnat märka iaf...
dessutom brukar väl votemap-spammandet komma precis innan banbyte när någon mindre populär bana ligger som nästa i cykeln

du får ju gärna komma med förslag på hur kort du vill ha också, och att tala om hur lång den är nu är inte heller helt fel, för oss som nöjer oss med att spela och inte har koll på sånna saker
Back to top
View user's profile Send private message
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Mon Apr 05, 2004 16:11 pm    Post subject: Reply with quote

Jag vill också ha kortare maptime. 20 minuter tycker jag är aldeles utmärkt.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Fall
Master Admin
Technician


Joined: 29 Sep 2002
Posts: 1310

PostPosted: Mon Apr 05, 2004 16:45 pm    Post subject: Reply with quote

Jag vill ha längre.. 30min tycker jag är lagom.
vi kör 25 idag.
kör man 20 så funkar ptb ännu sämre för det tar ett par rundor innan ptb hinner balansera spelet.

Får man dåligt med pengar i början hinner man inte vända spelet.
Back to top
View user's profile Send private message
Kultur



Joined: 27 Mar 2003
Posts: 2676
Location: Malmö

PostPosted: Mon Apr 05, 2004 17:05 pm    Post subject: Reply with quote

Har nog sagt det i ett antal topics nu men smetar ut min åsikt i den här med. Längre åt folket. Tycker det är för mycket spring & fläng hela tiden. Allt ska gå fort, fortare, fett jävla hyperspacesnabbt! Alla skriver med förkortningar för att ingen hinner eller orkar skriva ett helt ord för då kommer man sent ur bas och då hinner man inte först till fraggsen...jag menar uppdraget... Ta er lite tid istället. 25 - 30 min spelar ingen roll för mig, men när man kommer ner på 15 - 20 så tycker jag det är för hetsigt. Tycker det är roligare om man hinner prova på en massa olika varianter på en map, trixa runt lite. Chilla ner kids, skriv ett helt ord någon gång & spendera mer än 15 min åt en sak i taget.

Fred & dyra effektpedaler åt er alla.

_________________
http://arresteddevelopment2009.com
AD in 09!
I... drink... your... milkshake!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Mon Apr 05, 2004 17:55 pm    Post subject: Reply with quote

För mig handlar det inte om att allt ska gå så fort, utan mera om variationen. Om jag ska till en polare om 40 min, och blir sugen på cs så hinner jag med att lira på 2 olika maps, eller kanske till och med 3.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Requests? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies