HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
skilled server
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Requests?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Thu Jul 08, 2004 12:22 pm    Post subject: Reply with quote

Kanske ett rating system vore mindre system krävande? Såklart att en skill server ska finnas där man kör 1.5 min roundtime!
_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Jul 08, 2004 13:14 pm    Post subject: Reply with quote

För mig kvittar det lite faktiskt. Jag spelar med folk jag gillar oavsett spelstyrka (nästan). Dock så tycker jag att det är tveksamt att basera den på statsen. Jag tycker mig märka redan nu att folk är lite långsammare ur spawn (förr var jag först 75% av gångerna, nu 90%). Sen skrikeer man gärna, rusha b1 eller så och in på B1 rushar jag först som vanligt. Har jag tur dödar jag en CT. Har jag tur skadar jag en eller flera CT. Har jag riktigt tur följer någon av mina kamrater med mig, men ofta väntar de för att se hur det gick. De dyker hellre upp när den stackars ensamma CTn laddar om. Då får de en kill och stiger på statsen. Statsen i sig har alltså redan fått denna effekt tycker jag. Ska man dessutom basera en skill-server på det så riskerar det att förvärras ännu mer. Skillservern kommer sen bestå av ett antal spelare som inte vill gå först, samt ett fåtal riktigt duktiga som faktiskt klarar att gå först och ändå dominera.
_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Requests? All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Page 7 of 7

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies