HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
SEC e CP
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 14:59 pm    Post subject: Reply with quote

www.MestLOL.nu

SomeOne Special wrote:
Asså, jag vet att Blondinen inte skulle använda sig av det ord han gjorde. men att banna nån för detta och sätta honom på cheater lista e lite väl dåligt!
Han banas för att vi ska slippa honom på servrarna igen eftersom han uppenbarligen inte kan acceptera våra regler.
VI satte inte honom på cheaterlist. Det gjorde han själv. (se mitt ovanstående inlägg)

SomeOne Special wrote:

och jag har oxå spelat här men att alla n00bs som det tyvärr finns här och inte kan göra som man säger åt dom t.ex. storma en port eller så gör att man kan bli rätt lack och att använda "cp" borde inte vara ett skäl nog för att banna enligt min mening.
Återigen: Säger man CP (eller nåt annat missanpassat ord) när jag är inne blir man kickad, inte banad.
Banad blir man när man gjort det för andra gången.
Sitter man dessutom och försöker försvara sitt misstag istället för att förstå och be om ursäkt... ja då blir man banad.

SomeOne Special wrote:

ni alla har säkert sagt det till vänner eller så det e ett ord som används varje dag av folk. och folk som lider av Cerebral Pares spelar nog inte cs och tar nog inte så illa upp.
Jag har inte använt ordet som skällsord på ungefär 10 år...
Och JO, CP-skadade kan spela och spelar CS.

SomeOne Special wrote:

och alla ni admins borde lära er att banna/kicka folk som har hörsel eller syn problem på servern och folk som Tk:ar inte folk som använder grova ord.
Vi banar dem oxå så småningom ska du se. TK är värre än att säga fula ord.

SomeOne Special, du verkar inte heller förstå eller acceptera våra regler...
Säg bara till så kan vi bana dig oxå så du slipper connecta till våra servers av misstag.
Back to top
View user's profile Send private message
ZhypeR



Joined: 17 Nov 2002
Posts: 354

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 15:30 pm    Post subject: Reply with quote

Banna blondinen från Maffia och sätt en ban på hans/hennes IP också så blir vi av med minilemmeln
Back to top
View user's profile Send private message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 15:47 pm    Post subject: Reply with quote

Blondinen wrote:
asså ärligt man sitter å spelar nån kommer å blockar när ca 3 pers skriker storma port VF tror du ärligt?? å va händer man blir ju sur fattar du inte det e dety syn om dig..... så säger man cp i en mening som jha inte kommer ihåg å va händer jo den som blockar skriver cp? så kommer ju gay sec säg inte så.... men vf e man redan sur...så man säger ju cp igen å så blir man bannad..... så skriver man på forumet å om nu sec tar åt sig av cp så får han gärna säga till eller så kan nån förklara varför han blir sur när man säger cp.....för så som det låter på er värkar det som om nån cp skadad va inne på servern vem fhan tog åt sig?? sen kommer nån kul jävel å börjar tjöta om att man cheatar då e det typ plz.... ok om du tar åt dig när man säger cp...

skall ta screen så fort någon svär f.o.m. nu... så kan ni banna bäst ni kan


Så du menar att ditt budskap inte går fram om du säger "BLOCKA INTE", utan du måste lägga ditt CP för att folk skall fatta vad du vill?
Varför skulle vi inte bli sura eller ta åt oss när du säger CP?
på dig låter som att det är någon person som är mindre värd bara för att man har en skada eftersom du andvänder det som skällsord.
Du kan iallafall försöka ta screens på maffia, men du spelar inte här mer. Vi vill inte ha folk som ser ner på andra människor och anser att andra är mindre värda (tex homosexuella och personer med CP)
Vi kommer också se till att andra får reda på vad du är för en person, så leta upp en bra tysk-server.

btw så kan det hända ibland när jag inte orkar se era jävla skit ord mer som "Fitta,CP,Damp,Hora" och kommer tempbanna er med en gång. Jag brukar vara snäll och varna en 3:e gång genom att säga "vårda språket" och ibland en 4:e gång med kick, men ibland får jag fanimig nog och orkar inte be er mogna utan tempbannar utan konstigheter, ni vet vad som gäller. Det är enkelt jävla folkvett, att man skall behöva sätta upp regler för vissa att dom skall fatta är otroligt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Blondinen
Guest





PostPosted: Wed Dec 04, 2002 20:50 pm    Post subject: Reply with quote

det går nog bra att säga så... men vf 3 pers skriker storma porten i micen vf
Back to top
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 22:45 pm    Post subject: Reply with quote

LOL? så om 3st säger storma port, så måste du lägga till CP?
Helt plötsligt så vill du trycka ner en annan människa och även påstå att människor med CP är mindre värda än vad du är, bara för att 3st säger "Storma port" i ett spel?
Är det så du menar?

och ännu viktigare, anser du att folk med CP, som är homosexuella är mindre värda än dig?

Jag har heller inte fått ett svar från dig om:
* Varför skall du få säga CP som ett skällsord?
* Varför skulle vi inte bli sura eller ta åt oss när du säger CP?

Om du skall svara, svara på alla dessa frågor. Eller så håller du käften och funderar på som jag sa tidigare hur jävla smart det är att gå emot saker som du själv tycker är fel och ber om ursäkt för du har betett dig.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[SSRF]Remoulade



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1709
Location: Sthlm

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 23:50 pm    Post subject: Reply with quote

SomeOne Special wrote:
[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade


jag bor i Göteborg men jag har nog inte samma sexuella läggning och vill packa bajs som dig, men jag känner 1 som vill men om du vill slåss så kan du la komma bryr mig inte, men det e du som kommer åka härifrån med svansen mellan(ska va mellanslag här va?)benen.


Du vinner, det är lugnt förutom att jag fortfarande inte hyser någon respekt för dig eller personer som har den minsta likhet med dej.

Vad är dealen med att upprepa mitt vackra namn så många gånger? Confused
Avundsjuk? Hihi ge mej bara!!! Laughing Laughing Laughing


Last edited by [SSRF]Remoulade on Thu Dec 05, 2002 1:14 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Bruno



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1427

PostPosted: Thu Dec 05, 2002 0:56 am    Post subject: Reply with quote

SomeOne Special wrote:
[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade


jag bor i Göteborg men jag har nog inte samma sexuella läggning och vill packa bajs som dig, men jag känner 1 som vill men om du vill slåss så kan du la komma bryr mig inte, men det e du som kommer åka härifrån med svansen mellanbenen.


Var i gbg bor du? Lillhagen?
Back to top
View user's profile Send private message
Shake



Joined: 03 Oct 2002
Posts: 11
Location: Malmö

PostPosted: Thu Dec 05, 2002 1:16 am    Post subject: Reply with quote

OK...jag skriver inte inlägg säskilt ofta. Förmodligen beror detta på att jag är lite "äldre" och inte orkar med diskussioner typ "jag har rätt - du har fel".
Efter att ha lagt 20min av min dyrbara tid (Jag tar 1200SEK/h You owe me [SM] Wink )så kan jag inte låta bli att lägga mig i. Den oändliga visdom och erfarenhet som min ålder innbär, ger mig också vissa rättigheter Very Happy . Därför har jag följande funderingar.

1. Harvey har naturligtvis helt rätt när han säger att beteendet på servern bara är vanligt folkvett. Det borde räcka men det är tyvärr något som vissa saknar. Det finns förmodligen idioter som springer runt och kallar sin morsa för cp och då är det ju bara naturligt att de gör det på servern också. Därför finns regler. Nu är det säker så att alla som lirar på servrarna inte har läst reglerna och då kan till och med jag tycka att ban är lite tufft. Har man inte varit på maffia.dk vet man inte vilka som är admin heller och då kan det vara svårt att ta varningar på allvar (Jag förutsätter fortfarande att de saknar folkvett). Finns det inte något sätt att försäkra sig om att reglerna blir lästa innan man loggar på? Klura ni på den.

2. Ännu mer irriterande än folk som använder dåligt språk är de små krypen som spammar typ "VOTEMAP 3...det är dust2...PLZ". Kan ni inte stänga av hela votefunktionaliteten. Den tillför ingenting och det är så h****** trist att spela de_aztec som varannan karta!!!!

3. Stäng denna topicen SNÄLLA!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Thu Dec 05, 2002 2:26 am    Post subject: Reply with quote

1. Det finns regler när man connectar, och har man inte folkvett och tom kallar sin mamma för CP så tror jag inte att dom bryr sig om vad vi säger heller, vi orkar inte ha dessa personer på våra servrar och vi är måna om våra stammisars bästa trevnad, därför skall dom bort. Det finns säkert någon bättre person med folkvett som vill in på servern och spela istället.
Oavsett om det är en admin eller någon annan person som säger till att man inte skall säga "hora" skall väl ändå inte spela nån roll?
en ban kanske låter grymt, men vi snackar om temp ban och det är enligt mig inte lika grymt, då har personen 3-14dagar på sig att fundera på sitt beteende innan han släpps in på servern igen.

2. Om nästan alla vill spela aztec så tycker jag att dom kan få det, Demokrati är för mig en fin sak.
Det är inte tillåtet och spamma och dessa åker på en tempban.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Guest






PostPosted: Thu Dec 05, 2002 7:04 am    Post subject: Reply with quote

[SM]Harvey Wallbanger wrote:
1. Det finns regler när man connectar, och har man inte folkvett och tom kallar sin mamma för CP så tror jag inte att dom bryr sig om vad vi säger heller, vi orkar inte ha dessa personer på våra servrar och vi är måna om våra stammisars bästa trevnad, därför skall dom bort. Det finns säkert någon bättre person med folkvett som vill in på servern och spela istället.
Oavsett om det är en admin eller någon annan person som säger till att man inte skall säga "hora" skall väl ändå inte spela nån roll?
en ban kanske låter grymt, men vi snackar om temp ban och det är enligt mig inte lika grymt, då har personen 3-14dagar på sig att fundera på sitt beteende innan han släpps in på servern igen.


My point exaclty!! Wink

Quote:
2. Om nästan alla vill spela aztec så tycker jag att dom kan få det, Demokrati är för mig en fin sak.
Det är inte tillåtet och spamma och dessa åker på en tempban.


Kunde inte hålla med mer! Alla är fria att välja vilken server dom vill. Det finns säkert trevliga aztec only servrar där ute. Men dog man bort votefunktionaliteten så skulle ni slippa agera bödlar för att folk inte kan bete sig. Två olika sätt att komma tillrätta med samma problem.
Back to top
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Dec 05, 2002 9:49 am    Post subject: Reply with quote

DukeSwe wrote:
SomeOne Special wrote:
[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade


jag bor i Göteborg men jag har nog inte samma sexuella läggning och vill packa bajs som dig, men jag känner 1 som vill men om du vill slåss så kan du la komma bryr mig inte, men det e du som kommer åka härifrån med svansen mellanbenen.


Var i gbg bor du? Lillhagen?


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! MEST LOL!!!!!! LaughingLaughing



förresten! åt vilket håll blockade han? för om han också ville ut och du ville tillbaka så är det ju du som gjort fel rent taktiskt. om ni kommit överens om att storma porten så kan du ju inte ändra dig när du kommit fram! hoppa fram och göm dig bakom stenen isf så att alla kan komma ut och hjälpa dig. så tänker jag iaf, och rätta mig om du tycker att det är helt fel.


Last edited by Nimda on Thu Dec 05, 2002 9:53 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Thu Dec 05, 2002 9:51 am    Post subject: Reply with quote

Håller med Shake till 100%. Plocka bort Votemapkommandot.!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Thu Dec 05, 2002 10:03 am    Post subject: Reply with quote

Men orka diskutera med en Bannad 11 åring?
Hur mycket vi försöker förklara spelar ingen roll, han kommer inte att fatta. Kanske när han blir större och hjärnan börjar mogna på den stackaren.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
[SSRF]Remoulade



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1709
Location: Sthlm

PostPosted: Thu Dec 05, 2002 10:47 am    Post subject: Reply with quote

Eller när han blir utsläppt från lillhagen!
Back to top
View user's profile Send private message
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Thu Dec 05, 2002 11:48 am    Post subject: Reply with quote

321 hs av 466 kills har den här gubben=)
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Remoulade



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1709
Location: Sthlm

PostPosted: Thu Dec 05, 2002 11:54 am    Post subject: Reply with quote

Vadårå det är väl inget konstigt eller?......
Back to top
View user's profile Send private message
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Thu Dec 05, 2002 11:55 am    Post subject: Reply with quote

Nej, det är väl bara jag som tycker det antagligen...=)
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Thu Dec 05, 2002 11:57 am    Post subject: Reply with quote

Skjuter ni ihjäl folk med flera skott?
Varför det?
Räcker ju med ett...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Thu Dec 05, 2002 12:05 pm    Post subject: Reply with quote

Blondinen e du lika pantad som en blondin ?
Back to top
View user's profile Send private message
hickenZliZe



Joined: 22 Oct 2002
Posts: 232
Location: Oxelösund

PostPosted: Thu Dec 05, 2002 12:44 pm    Post subject: Reply with quote

[gobbe]ErnsT-HummeR..inget ont om blondier tack,jag är ju en själv Sad
Och jag har en sund inställning till regler och uppförande.. Very Happy .

Men folk som har svårt att förstå hur man inte uppför sig bland folk och forum,Är väldigt envisa eller så har de ingen medkänsla eller emapti.En tjejkompis spelade en gång(på en annan server dock)och dödade några stycken,det första hon får höra av en kille är f*** och h*** för att han blev dödad,och sånt lackar jag på.Det hela är nog brist på empati eftersom många inte tänker på att det sitter en person bakom nicket och gubben som styr och skjuter,Nu babblar jag men jag hoppas att ni get my point
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 4 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies