HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
SEC e CP
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[APE]beaT!

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 12:18 pm    Post subject: Reply with quote

Sec Àr faktist lite mysko ibland, sÀger inte att man ska sÀga cp, rÀtt att bli kickad men en gÄng nÀr jag frÄgade honom varför han inte har en clan blev han piss sur pÄ mig o sa sluta whina o började skÀlla ut mig Sad Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 12:19 pm    Post subject: Reply with quote

DukeSwe wrote:
sÄ man har sett och talat med mÄnga som har CP skador, trÀffade en cp-skadad som lirade dator sÄ vi hade rÀtt kul
Jag gilla inte folk som kastar ut sig en massa skit utan att veta vad det e dem talar om.

http://www.rbu.se/cp/diagnos1.html
Back to top
View user's profile Send private message
[KACFM]Old_Dog

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 12:22 pm    Post subject: Reply with quote

SomeOne Special wrote:
AssÄ, jag vet att Blondinen inte skulle anvÀnda sig av det ord han gjorde. men att banna nÄn för detta och sÀtta honom pÄ cheater lista e lite vÀl dÄligt!

och jag har oxÄ spelat hÀr men att alla n00bs som det tyvÀrr finns hÀr och inte kan göra som man sÀger Ät dom t.ex. storma en port eller sÄ gör att man kan bli rÀtt lack och att anvÀnda "cp" borde inte vara ett skÀl nog för att banna enligt min mening.

ni alla har sÀkert sagt det till vÀnner eller sÄ det e ett ord som anvÀnds varje dag av folk. och folk som lider av Cerebral Pares spelar nog inte cs och tar nog inte sÄ illa upp.

och alla ni admins borde lÀra er att banna/kicka folk som har hörsel eller syn problem pÄ servern och folk som Tk:ar inte folk som anvÀnder grova ord.

Herregud. Jag finner inte ord, detta Àr ju verkligen sÄ man förlorar tron pÄ mÀnskligheten.

1. En person som tk:ar med VILJE blir bannad om alla sköter sin plikt och rapporterar in detta till admins.

2. En person som Àr "n00b", eller newbie som det egentligen heter, kan man inte lasta för att han inte gör rÀtt. Detta Àr ju faktiskt lite av definitionen pÄ en newbie.

3. En kille som för första gÄngen spelar cs kanske t.o.m. dödar dig för att han tror att du Àr en fiende. Detta har hÀnt mig, och dÄ för man faktiskt svÀlja de hÄrda ord man vill skriva och istÀllet visa lite att man Àr mogen och hjÀlpa personen i frÄga.

4. AngĂ„ende spelare med Cerebral Pares. LÄS ALLA INLÄGG INNAN DU SKRIVER NY POST!

5. LÄS MAFFIAS REGLER. DET STÅR KLART OCH TYDLIGT VAD SOM ÄR TILLÅTET OCH INTE, SEN ÄR DET INTE DIN SAK ATT BESTÄMMA OM DET ÄR FEL ELLER INTE. Var istĂ€llet tacksam för att [SM] lĂ€gger ner sĂ„ mycket tid som dom faktiskt gör för att skapa ett trevligt community.
Back to top
[SSRF]Snudge_B

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 12:36 pm    Post subject: Reply with quote

SomeOne Special wrote:

och alla ni admins borde lÀra er att banna/kicka folk som har hörsel eller syn problem pÄ servern och folk som Tk:ar inte folk som anvÀnder grova ord.
Men fatta!!! Det stÄr ju i regelverket för Maffia, att man inte ska svÀra eller förnedra nÄgon annan medspelare. Bara för att nÄn Àger, betyder det inte att de stÄr över reglerna. Fan!! det verkar ju som att sÄ fort man fÄr lite skill, sÄ blir man en dryg idiot. Eftersom dessa servrar Àgs av privatpersoner, sÄ fÄr de sÀtta vilka regler de vill. Du ska stÄ med mössan i handen, och tacka och ta emot. Annars sÄ finns det servrar i Tyskland. Hall of Fame:a dessa pajasar, sÄ fÄr vi det avklarat. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Back to top
Nimda
Admin

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 12:39 pm    Post subject: Reply with quote

[KACFM]Old_Dog wrote:
LÄS MAFFIAS REGLER. DET STÅR KLART OCH TYDLIGT VAD SOM ÄR TILLÅTET OCH INTE, SEN ÄR DET INTE DIN SAK ATT BESTÄMMA OM DET ÄR FEL ELLER INTE. Var istĂ€llet tacksam för att [SM] lĂ€gger ner sĂ„ mycket tid som dom faktiskt gör för att skapa ett trevligt community.

TÀnk om alla ville ta och förstÄ det! I'm with doggie.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
SomeOne Special
Guest

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 12:44 pm    Post subject: Reply with quote

Herregud detta e fan sÄ man blir rÀdd, att folk tycker sÄnna som sÀger "cp" ska bannas men dom har inget emot att folk TK:ar nÄn runda eller sÄ.. det e sÄ jag fÄr mardrömar nu och du som skrev "mösan i handen" lÀr dig stava, eller lider du av Cerebral Pares och tar illa upp eller?
Back to top
[KACFM]Old_Dog

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 12:49 pm    Post subject: Reply with quote

SomeOne Special wrote:
Herregud detta e fan sÄ man blir rÀdd, att folk tycker sÄnna som sÀger "cp" ska bannas men dom har inget emot att folk TK:ar nÄn runda eller sÄ.. det e sÄ jag fÄr mardrömar nu och du som skrev "mösan i handen" lÀr dig stava, eller lider du av Cerebral Pares och tar illa upp eller?

--------------------------------------------------------------------------------------
ApropÄ stavning:

Herregud, detta ÄR fan sĂ„ att man blir rĂ€dd, att folk tycker SÅDANA som sĂ€ger "cp" skaLL bannas men dom har inget emot att folk TK:ar nĂ„n runda eller sĂ„.. det ÄR sĂ„ jag fĂ„r mardröMMar nu och du som skrev "mösan i handen" lĂ€r dig stava, eller lider du av Cerebral Pares och tar illa upp eller?

--------------------------------------------------------------------------------------

Om du lĂ€ser min förra post sĂ„ mĂ€rker du att jag skrev vad som skall göras om du blir dödad av en lagkamrat. Är det sĂ„ att det sker med flit och upprepas, sĂ„ RAPPORTERAR du det. Om det nu Ă€r en "n00b" som dödar dig dĂ„ fĂ„r du försöka hjĂ€lpa honom till rĂ€tta. BetĂ€nk vĂ€l, kanske Ă€r just denna person en framtida HeatoN?

PS.

TÀnker inte ens försöka mig pÄ att fÄ en riktig kommatering pÄ min rÀttstavning av detta inlÀgg.

DS.
Back to top
[SSRF]Remoulade

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 13:25 pm    Post subject: Reply with quote

SomeOne Special wrote:

Nu har du fÄtt mig att bli arg, gillar inte hot men det Àr en otrolig tur för dig att jag inte vet var du bor..............

Du Àr ju sju resor vÀrre en din lytesfascist till polare....... Försvinn!!!!!
Back to top
[KACFM]Old_Dog

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 13:31 pm    Post subject: Reply with quote

KÀra Maffianer. Observera att dessa tvÄ personer Àr sÀkerligen inte mer Àn 10-11 Är gamla. Att hota dom Àr vÀl kanske lite vÀl magstarkt. Nu Àr det dags att visa hur mogna vi Àr och ha tÄlamod med dom, och försöka fÄ dom att förstÄ att dom "Àr ute pÄ hal is".

Ha det bra! Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
BLizZie-

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 13:39 pm    Post subject: Reply with quote

SomeOne Special wrote:
AssÄ, jag vet att Blondinen inte skulle anvÀnda sig av det ord han gjorde.
Vem var det dÄ?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
SomeOne Special
Guest

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 13:42 pm    Post subject: Reply with quote

[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade

jag bor i Göteborg men jag har nog inte samma sexuella lÀggning och vill packa bajs som dig, men jag kÀnner 1 som vill men om du vill slÄss sÄ kan du la komma bryr mig inte, men det e du som kommer Äka hÀrifrÄn med svansen mellanbenen.
Back to top
Nimda
Admin

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 14:01 pm    Post subject: Reply with quote

snacka gÄr ju...

jag tycker att det Àr korkat att du stÄr upp för en sak som Àr fel. sÀga cp till nÄgon Àr nedtryckande och inte tillÄtet pÄ maffia. det vet du(eller mÄste insett om du lÀst alla posten i denna topic). sÄ varför hÄlla pÄ som du gör? gÀller det för dig att inte backa en tum? tjÀnar du nÄgot pÄ att bete dig otrevligt mot nÄgon annan? tÀnk igenom lite innan du stÀller dig pÄ en sida.
Back to top
[SSRF]Snudge_B

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 14:03 pm    Post subject: Reply with quote

SomeOne Special wrote:
[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade

jag bor i Göteborg men jag har nog inte samma sexuella lÀggning och vill packa bajs som dig, men jag kÀnner 1 som vill men om du vill slÄss sÄ kan du la komma bryr mig inte, men det e du som kommer Äka hÀrifrÄn med svansen mellanbenen.
HAHAHAHAHAHHA!! Det hÀr var det töntigaste jag lÀst pÄ lÀnge!! Lycka till i livet, för du kommer behöva det!!
Back to top
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 14:06 pm    Post subject: Reply with quote

SomeOne Special wrote:

Jo dom bannas i 3dagar, vi varnar innan bÄde pÄ hemsidan och nÀr du connectar, eftersom du klarar av att skriva ett sÄnt hÀr inlÀgg sÄ utgÄr jag ifrÄn att du kan lÀsa vad som gÀller ocksÄ.
Vi har nÄgot emot dom som TKar.
Wonid: 3152940
Playername: drago
Bantime: 30000 min
Reg date: 2002-12-03 23:15
Reason: Flitig kompisskjutare

Var senaste TKban

Men om du nu hÀvdar att man skall fÄ sÀga CP och andra dumma saker till varandra, ge mig EN andledning till varför man ska fÄ det sÄ skall vi ta bort regeln, och som jag sa innan, Kan du inte ge ett bra skÀl, börja fundera pÄ hru smart du egentligen Àr som gÄr emot ditt förnuft.
Och detsamma gÀller "Blondinen" har du ett BRA skÀl att sÀga en massa skit pÄ servern, sÀg den dÄ sÄ unbannar vi dig.
Och kom inte med en massa skit att nÄgon blocka dig, det gÄr att sÀga helt enkelt:
BLOCKA INTE!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Blondinen
Guest

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 14:18 pm    Post subject: Reply with quote

assÄ Àrligt man sitter Ä spelar nÄn kommer Ä blockar nÀr ca 3 pers skriker storma port VF tror du Àrligt?? Ä va hÀnder man blir ju sur fattar du inte det e dety syn om dig..... sÄ sÀger man cp i en mening som jha inte kommer ihÄg Ä va hÀnder jo den som blockar skriver cp? sÄ kommer ju gay sec sÀg inte sÄ.... men vf e man redan sur...sÄ man sÀger ju cp igen Ä sÄ blir man bannad..... sÄ skriver man pÄ forumet Ä om nu sec tar Ät sig av cp sÄ fÄr han gÀrna sÀga till eller sÄ kan nÄn förklara varför han blir sur nÀr man sÀger cp.....för sÄ som det lÄter pÄ er vÀrkar det som om nÄn cp skadad va inne pÄ servern vem fhan tog Ät sig?? sen kommer nÄn kul jÀvel Ä börjar tjöta om att man cheatar dÄ e det typ plz.... ok om du tar Ät dig nÀr man sÀger cp...

skall ta screen sÄ fort nÄgon svÀr f.o.m. nu... sÄ kan ni banna bÀst ni kan
Back to top
[APE]beaT!

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 14:20 pm    Post subject: Reply with quote

Blondis ett ord för dig : OMG LOL! oj de va 2
Back to top
[KACFM]Old_Dog

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 14:22 pm    Post subject: Reply with quote

Blondinen wrote:

skall ta screen sÄ fort nÄgon svÀr f.o.m. nu... sÄ kan ni banna bÀst ni kan

Det tycker inte jag att du ska. Jag tycker att du skall bli permanent förhindrad att spela pÄ maffia med din nuvarande cs-nyckel. Du har ju redan bevisat att du Àr en sÄdan person [SM] inte vill ha.
Back to top
Nimda
Admin

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 14:25 pm    Post subject: Reply with quote

Blondinen wrote:
sÄ kommer ju gay sec sÀg inte sÄ...
Du har verkligen inte fattat nÄgonting! spela pÄ tyska servrar istÀllet. dÀr fÄr du sÀga vad du vill.
Back to top
[APE]beaT!

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 14:33 pm    Post subject: Reply with quote

LOL bra sagt nimda. Vi sÀger att du ska sluta svÀra men ÀndÄ forsÀtter du, sÄklart gjorde sec rÀtt dÄ.
Back to top
Fren
Master Admin
Personnel

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 14:48 pm    Post subject: Re: LOL!!! Reply with quote

BlonDineN wrote:
assÄ ok ja sa cp men sÀga att jha cheatar.?? Total times cheated 0 öööö??

http://www.swg-hq.de/index.php?linkid=cheater

Letade upp dit wonID sörru
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 3 of 5

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum