HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
SEC e CP
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[APE]beaT!



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 476
Location: stockholm

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 12:18 pm    Post subject: Reply with quote

Sec är faktist lite mysko ibland, säger inte att man ska säga cp, rätt att bli kickad men en gång när jag frågade honom varför han inte har en clan blev han piss sur på mig o sa sluta whina o började skälla ut mig Sad Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 12:19 pm    Post subject: Reply with quote

DukeSwe wrote:
så man har sett och talat med många som har CP skador, träffade en cp-skadad som lirade dator så vi hade rätt kul
Jag gilla inte folk som kastar ut sig en massa skit utan att veta vad det e dem talar om.


http://www.rbu.se/cp/diagnos1.html
Back to top
View user's profile Send private message
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 12:22 pm    Post subject: Reply with quote

SomeOne Special wrote:
Asså, jag vet att Blondinen inte skulle använda sig av det ord han gjorde. men att banna nån för detta och sätta honom på cheater lista e lite väl dåligt!

och jag har oxå spelat här men att alla n00bs som det tyvärr finns här och inte kan göra som man säger åt dom t.ex. storma en port eller så gör att man kan bli rätt lack och att använda "cp" borde inte vara ett skäl nog för att banna enligt min mening.

ni alla har säkert sagt det till vänner eller så det e ett ord som används varje dag av folk. och folk som lider av Cerebral Pares spelar nog inte cs och tar nog inte så illa upp.

och alla ni admins borde lära er att banna/kicka folk som har hörsel eller syn problem på servern och folk som Tk:ar inte folk som använder grova ord.


Herregud. Jag finner inte ord, detta är ju verkligen så man förlorar tron på mänskligheten.

1. En person som tk:ar med VILJE blir bannad om alla sköter sin plikt och rapporterar in detta till admins.

2. En person som är "n00b", eller newbie som det egentligen heter, kan man inte lasta för att han inte gör rätt. Detta är ju faktiskt lite av definitionen på en newbie.

3. En kille som för första gången spelar cs kanske t.o.m. dödar dig för att han tror att du är en fiende. Detta har hänt mig, och då för man faktiskt svälja de hårda ord man vill skriva och istället visa lite att man är mogen och hjälpa personen i fråga.

4. Angående spelare med Cerebral Pares. LÄS ALLA INLÄGG INNAN DU SKRIVER NY POST!

5. LÄS MAFFIAS REGLER. DET STÅR KLART OCH TYDLIGT VAD SOM ÄR TILLÅTET OCH INTE, SEN ÄR DET INTE DIN SAK ATT BESTÄMMA OM DET ÄR FEL ELLER INTE. Var istället tacksam för att [SM] lägger ner så mycket tid som dom faktiskt gör för att skapa ett trevligt community.
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 12:36 pm    Post subject: Reply with quote

SomeOne Special wrote:

och alla ni admins borde lära er att banna/kicka folk som har hörsel eller syn problem på servern och folk som Tk:ar inte folk som använder grova ord.
Men fatta!!! Det står ju i regelverket för Maffia, att man inte ska svära eller förnedra någon annan medspelare. Bara för att nån äger, betyder det inte att de står över reglerna. Fan!! det verkar ju som att så fort man får lite skill, så blir man en dryg idiot. Eftersom dessa servrar ägs av privatpersoner, så får de sätta vilka regler de vill. Du ska stå med mössan i handen, och tacka och ta emot. Annars så finns det servrar i Tyskland. Hall of Fame:a dessa pajasar, så får vi det avklarat. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 12:39 pm    Post subject: Reply with quote

[KACFM]Old_Dog wrote:
LÄS MAFFIAS REGLER. DET STÅR KLART OCH TYDLIGT VAD SOM ÄR TILLÅTET OCH INTE, SEN ÄR DET INTE DIN SAK ATT BESTÄMMA OM DET ÄR FEL ELLER INTE. Var istället tacksam för att [SM] lägger ner så mycket tid som dom faktiskt gör för att skapa ett trevligt community.


Tänk om alla ville ta och förstå det! I'm with doggie.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
SomeOne Special
Guest





PostPosted: Wed Dec 04, 2002 12:44 pm    Post subject: Reply with quote

Herregud detta e fan så man blir rädd, att folk tycker sånna som säger "cp" ska bannas men dom har inget emot att folk TK:ar nån runda eller så.. det e så jag får mardrömar nu och du som skrev "mösan i handen" lär dig stava, eller lider du av Cerebral Pares och tar illa upp eller?
Back to top
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 12:49 pm    Post subject: Reply with quote

SomeOne Special wrote:
Herregud detta e fan så man blir rädd, att folk tycker sånna som säger "cp" ska bannas men dom har inget emot att folk TK:ar nån runda eller så.. det e så jag får mardrömar nu och du som skrev "mösan i handen" lär dig stava, eller lider du av Cerebral Pares och tar illa upp eller?

--------------------------------------------------------------------------------------
Apropå stavning:

Herregud, detta ÄR fan så att man blir rädd, att folk tycker SÅDANA som säger "cp" skaLL bannas men dom har inget emot att folk TK:ar nån runda eller så.. det ÄR så jag får mardröMMar nu och du som skrev "mösan i handen" lär dig stava, eller lider du av Cerebral Pares och tar illa upp eller?

--------------------------------------------------------------------------------------

Om du läser min förra post så märker du att jag skrev vad som skall göras om du blir dödad av en lagkamrat. Är det så att det sker med flit och upprepas, så RAPPORTERAR du det. Om det nu är en "n00b" som dödar dig då får du försöka hjälpa honom till rätta. Betänk väl, kanske är just denna person en framtida HeatoN?

PS.

Tänker inte ens försöka mig på att få en riktig kommatering på min rättstavning av detta inlägg.

DS.
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Remoulade



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1709
Location: Sthlm

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 13:25 pm    Post subject: Reply with quote

SomeOne Special wrote:
Herregud detta e fan så man blir rädd, att folk tycker sånna som säger "cp" ska bannas men dom har inget emot att folk TK:ar nån runda eller så.. det e så jag får mardrömar nu och du som skrev "mösan i handen" lär dig stava, eller lider du av Cerebral Pares och tar illa upp eller?


Nu har du fått mig att bli arg, gillar inte hot men det är en otrolig tur för dig att jag inte vet var du bor..............

Du är ju sju resor värre en din lytesfascist till polare....... Försvinn!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 13:31 pm    Post subject: Reply with quote

Kära Maffianer. Observera att dessa två personer är säkerligen inte mer än 10-11 år gamla. Att hota dom är väl kanske lite väl magstarkt. Nu är det dags att visa hur mogna vi är och ha tålamod med dom, och försöka få dom att förstå att dom "är ute på hal is".

Ha det bra! Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
BLizZie-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 304
Location: Å-berga

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 13:39 pm    Post subject: Reply with quote

SomeOne Special wrote:
Asså, jag vet att Blondinen inte skulle använda sig av det ord han gjorde.
Vem var det då?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
SomeOne Special
Guest





PostPosted: Wed Dec 04, 2002 13:42 pm    Post subject: Reply with quote

[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade


jag bor i Göteborg men jag har nog inte samma sexuella läggning och vill packa bajs som dig, men jag känner 1 som vill men om du vill slåss så kan du la komma bryr mig inte, men det e du som kommer åka härifrån med svansen mellanbenen.
Back to top
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 14:01 pm    Post subject: Reply with quote

snacka går ju...

jag tycker att det är korkat att du står upp för en sak som är fel. säga cp till någon är nedtryckande och inte tillåtet på maffia. det vet du(eller måste insett om du läst alla posten i denna topic). så varför hålla på som du gör? gäller det för dig att inte backa en tum? tjänar du något på att bete dig otrevligt mot någon annan? tänk igenom lite innan du ställer dig på en sida.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 14:03 pm    Post subject: Reply with quote

SomeOne Special wrote:
[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade[SSRF]Remoulade


jag bor i Göteborg men jag har nog inte samma sexuella läggning och vill packa bajs som dig, men jag känner 1 som vill men om du vill slåss så kan du la komma bryr mig inte, men det e du som kommer åka härifrån med svansen mellanbenen.
HAHAHAHAHAHHA!! Det här var det töntigaste jag läst på länge!! Lycka till i livet, för du kommer behöva det!!
Back to top
View user's profile Send private message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 14:06 pm    Post subject: Reply with quote

SomeOne Special wrote:
Herregud detta e fan så man blir rädd, att folk tycker sånna som säger "cp" ska bannas men dom har inget emot att folk TK:ar nån runda eller så.. det e så jag får mardrömar nu och du som skrev "mösan i handen" lär dig stava, eller lider du av Cerebral Pares och tar illa upp eller?


Jo dom bannas i 3dagar, vi varnar innan både på hemsidan och när du connectar, eftersom du klarar av att skriva ett sånt här inlägg så utgår jag ifrån att du kan läsa vad som gäller också.
Vi har något emot dom som TKar.
Wonid: 3152940
Playername: drago
Bantime: 30000 min
Reg date: 2002-12-03 23:15
Reason: Flitig kompisskjutare

Var senaste TKban

Men om du nu hävdar att man skall få säga CP och andra dumma saker till varandra, ge mig EN andledning till varför man ska få det så skall vi ta bort regeln, och som jag sa innan, Kan du inte ge ett bra skäl, börja fundera på hru smart du egentligen är som går emot ditt förnuft.
Och detsamma gäller "Blondinen" har du ett BRA skäl att säga en massa skit på servern, säg den då så unbannar vi dig.
Och kom inte med en massa skit att någon blocka dig, det går att säga helt enkelt:
BLOCKA INTE!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Blondinen
Guest





PostPosted: Wed Dec 04, 2002 14:18 pm    Post subject: Reply with quote

asså ärligt man sitter å spelar nån kommer å blockar när ca 3 pers skriker storma port VF tror du ärligt?? å va händer man blir ju sur fattar du inte det e dety syn om dig..... så säger man cp i en mening som jha inte kommer ihåg å va händer jo den som blockar skriver cp? så kommer ju gay sec säg inte så.... men vf e man redan sur...så man säger ju cp igen å så blir man bannad..... så skriver man på forumet å om nu sec tar åt sig av cp så får han gärna säga till eller så kan nån förklara varför han blir sur när man säger cp.....för så som det låter på er värkar det som om nån cp skadad va inne på servern vem fhan tog åt sig?? sen kommer nån kul jävel å börjar tjöta om att man cheatar då e det typ plz.... ok om du tar åt dig när man säger cp...

skall ta screen så fort någon svär f.o.m. nu... så kan ni banna bäst ni kan
Back to top
[APE]beaT!



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 476
Location: stockholm

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 14:20 pm    Post subject: Reply with quote

Blondis ett ord för dig : OMG LOL! oj de va 2
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 14:22 pm    Post subject: Reply with quote

Blondinen wrote:


skall ta screen så fort någon svär f.o.m. nu... så kan ni banna bäst ni kan


Det tycker inte jag att du ska. Jag tycker att du skall bli permanent förhindrad att spela på maffia med din nuvarande cs-nyckel. Du har ju redan bevisat att du är en sådan person [SM] inte vill ha.
Back to top
View user's profile Send private message
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 14:25 pm    Post subject: Reply with quote

Blondinen wrote:
så kommer ju gay sec säg inte så...
Du har verkligen inte fattat någonting! spela på tyska servrar istället. där får du säga vad du vill.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[APE]beaT!



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 476
Location: stockholm

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 14:33 pm    Post subject: Reply with quote

LOL bra sagt nimda. Vi säger att du ska sluta svära men ändå forsätter du, såklart gjorde sec rätt då.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 14:48 pm    Post subject: Re: LOL!!! Reply with quote

BlonDineN wrote:
asså ok ja sa cp men säga att jha cheatar.?? Total times cheated 0 öööö??

http://www.swg-hq.de/index.php?linkid=cheater

Letade upp dit wonID sörru
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 3 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies