HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
SEC e CP
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Tue Dec 03, 2002 23:28 pm    Post subject: Reply with quote

Nice....

Ja ska kolla en grej med det där på ip:n....kanske de går att fixa nåt....
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Tue Dec 03, 2002 23:28 pm    Post subject: Reply with quote

Dessutom är han tagen av VAC för cheat.............

http://www.swg-hq.de/index.php?linkid=cheater
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Tue Dec 03, 2002 23:31 pm    Post subject: Reply with quote

troligtvis en key som finns på nätet...han har inte köpt sitt hl...
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Remoulade



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1709
Location: Sthlm

PostPosted: Tue Dec 03, 2002 23:43 pm    Post subject: Reply with quote

Den här människan e ju inte på riktigt Shocked Shocked .......
Back to top
View user's profile Send private message
Moxx



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 1112

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 0:06 am    Post subject: Reply with quote

Ehh varför skulle jag hålla med admin i detta fallat gör jag detta men jag har samma åsikt får jag inte framföra denna då ?

Alltså bara för att jag råkar tycka som en admin?
Back to top
View user's profile Send private message
salt_katt



Joined: 25 Oct 2002
Posts: 420
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 0:08 am    Post subject: Re: Blondinen Reply with quote

Anonymous wrote:
asså varför bryr du dig?? ja vet ganska väl va cp e om du läser det som skrivs innan iställe för att bara börja klaga på andra...

det fulast me dig e att inte nån av er bryr sig utan ni ba håller me admin... Vf om nån säger jävla cp i en 9:A va händer?? skulle ni gå dit å kasta ut han skulle inte tro så det e så folk snackar å alla ni som bara gnäller för att ni vill ha "respect" för ni inte kan spela plz... sluta me det lär er ist att inte stanna mitt i porten på aztec så man slipper ta till ord som ** så en damp admin börjar whina


Gå klart skolan, sen kan du börja spela igen. Några barn i min klass är invandrare som har bott i sverige i max ett år, och de har större ordförråd och bättre meningsuppbyggnad än va du har.
Även, säger någon i 9an cp till något annat barn när jag ser på eller andra skällsord så åker de upp till rektor och får förklara sitt handlande, precis som här.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 0:22 am    Post subject: Reply with quote

Det finns faktiskt en hel klan där alla har skadan Cerebral Pares. Så visst kan en del spela CS trots sina handikapp...

Och vi gråter inte en tår för folk som blir bannade från våra servrar... skyll dig själv. Jag tycker att du ska be Sec om ursäkt. Annars kanske tomten inte kommer till dig i år...
Back to top
View user's profile Send private message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 1:24 am    Post subject: Reply with quote

Blondinen wrote:
men vf cp har blivigt ett tiltalsord i dagens samhälle..


Fan att jag inte har sett detta innan.
Jo tyvärr är det så att vissa inte förstår bättre, vi tycker att det är fel att säga CP, och därför visar vi det.
Och som jag sagt så många gånger tidigare, finns det en bra andledning till att du måste säga dessa saker?
ge mig EN bra andledning så skall vi fundera på att ta bort regeln.
Om du inte kommer på en bra andledning vill jag att du funderar på hur smart är det att säga saker som man själv tycker är fel.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Bruno



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1427

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 1:31 am    Post subject: Reply with quote

Jävla småglin! fan åldersgräns på 18 till cs skulle sitta fint! Bara för att det går dåligt skall man inte klanka ner på en "folkgrupp" hatar att se sånt på servern. Läs sticky topicen som Quest skrev mkt bra, finns inga som helst anledningar att använda namn på olika handikapp som skällsord. Slut diskuterat!
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 1:59 am    Post subject: Reply with quote

Hall of fame på denna stackaren!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 5:10 am    Post subject: Reply with quote

OMG! Shocked
Detta topic måste in i Hall Of Fame!
Back to top
View user's profile Send private message
Jol-Bo



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 572
Location: Åkersberga

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 6:16 am    Post subject: Re: Blondinen Reply with quote

Anonymous wrote:
asså varför bryr du dig?? ja vet ganska väl va cp e om du läser det som skrivs innan iställe för att bara börja klaga på andra...

det fulast me dig e att inte nån av er bryr sig utan ni ba håller me admin... Vf om nån säger jävla cp i en 9:A va händer?? skulle ni gå dit å kasta ut han skulle inte tro så det e så folk snackar å alla ni som bara gnäller för att ni vill ha "respect" för ni inte kan spela plz... sluta me det lär er ist att inte stanna mitt i porten på aztec så man slipper ta till ord som ** så en damp admin börjar whina


Men lilla gubben, du kan väl iallafall försöka förstå vad andra skriver här. Det är inte så svårt, läs två gånger eller mer så ska du nog se att det fastnar till slut, eller så kan du be dina föräldrar förklara.

* Självklart håller vi med admins, endast utav den enkla anledningen att vi faktiskt tycker likadant. Vi tycker helt enkelt om dessa regler och riktlinjer, och folket som uprätthåller dom kan inte prisas tillräckligt för allt jobb de gör för oss som nu vill ha det på det här sättet. Lika dumt att komma här och ifrågasätta det som att fråga en socialdemokrat varför han alltid tycker likadant som socialdemokraterna.

* Visst har du rätt i att CP används ofta i det sociala, oftast av yngre personer som ännu inte kommit i puberteten (antingen det eller så är det tjejer med mycket ljusa röster som snackar i micken). Men bara för det behöver inte det betyda att vi andra måste acceptera det bara för att ni inte förstår bättre. Det här är något du förhoppningsvis kommer att förstå när du blir äldre men att börja fundera på det redan nu kan inte skada.

* Respekt? Inte kunna spela? Vi kan säga så här, tar du mig i en 1on1 (utan fusk) så ska du få göra en lista med 100 ord åt mig så lovar jag dyrt och heligt att jag går in på vilken server du vill och skriver dom orden i chatten, samt TK:a tre personer som du väljer ut.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Skugg



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 904
Location: Malmö

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 7:04 am    Post subject: Re: Blondinen Reply with quote

[SM]Fren wrote:
Quest wrote:
Fren var det där hans IP?????
Japp. Han har tyvärr telia så en IP-ban ger inget.

Dock har han spelat klart på Maffia och hans nick och wonID (210597) är skickat till alla servers och comunitys jag känner.


Oojojjojoojoj "blondinen" .......
tänk dej... alla communitys Fren o hans gäng känner.... (de e en hel del)
De motsvarar en årstid me bara konserver ifall du inte tjackar nytt cs me ny cd-key men då e ju Fren o Company där för att sätta dit dej där det känss som mest....

Vore rätt skoj ifall du hade blivit "Cerebral Pares" för en dag så skulle alla i maffia (i verkligehten) stå o skrika j***a c* till dej o då skulle du KANSKE förstå hur d känns

BTW Tid och plats..... = jag e där
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Blondinen
Guest





PostPosted: Wed Dec 04, 2002 11:32 am    Post subject: lol? Reply with quote

asså hur kan du säga att ja fuskar ja va inte änns me på den lisatan å du dukeswe du e ju fet noob.. plz.... bara för man dodar så cheatar men just det ?? fhan va dåliga ni e asså tar vac mig me mitt nic en tid som jha spelar dp kan ja tro er men vf ett jävla nick ja inte känner te å en tid ja inte va hemma,,, sen alla ni nötter som tror ni e nåt när ni kör me mitt nick.... plz.... kom på ett eget
Back to top
BlonDineN
Guest





PostPosted: Wed Dec 04, 2002 11:35 am    Post subject: LOL!!! Reply with quote

asså ok ja sa cp men säga att jha cheatar.?? Total times cheated 0 öööö??
Back to top
hickenZliZe



Joined: 22 Oct 2002
Posts: 232
Location: Oxelösund

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 11:51 am    Post subject: Reply with quote

Herrejestanes,snälla BlonDineN,lugna ner dig några hekton och stava lite mera,jag förstod knappt vad du sade där(no offense).Jag håller till 274% med adminsen,det är fel att hålla på sådär.Försök hålla ordning på servrarna istället och be de som säger ** och annat att sluta svära.

Föregå med gott exempel
Var juste mot dina medspelare
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 11:51 am    Post subject: Re: LOL!!! Reply with quote

BlonDineN wrote:
asså ok ja sa cp men säga att jha cheatar.?? Total times cheated 0 öööö??


Blondinen wrote:
asså hur kan du säga att ja fuskar ja va inte änns me på den lisatan å du dukeswe du e ju fet noob.. plz.... bara för man dodar så cheatar men just det ?? fhan va dåliga ni e asså tar vac mig me mitt nic en tid som jha spelar dp kan ja tro er men vf ett jävla nick ja inte känner te å en tid ja inte va hemma,,, sen alla ni nötter som tror ni e nåt när ni kör me mitt nick.... plz.... kom på ett eget


IQ plastpåse.
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 11:56 am    Post subject: Reply with quote

Personligen så anser jag dig vara troligtvis det dummaste som gått i ett par skor som inte fattar när du ska ge dig...

Mitt löfte är jag ska köra trace på dig tills jag vet vart du bor vem du är och vilka dina föräldar är...

Var så lugn att jag kommer att ringa och personligen tala både med dig och dina föräldrar.....

Ditt alternativ är BE OM URSÄKT....

Det är sällan jag blir så här Förbannad men det här är personligt.....

PS. jag har redan din tilldelade IP från Telias router..nästa gång du är här vet jag mer....
Back to top
View user's profile Send private message
SomeOne Special
Guest





PostPosted: Wed Dec 04, 2002 12:11 pm    Post subject: Reply with quote

Asså, jag vet att Blondinen inte skulle använda sig av det ord han gjorde. men att banna nån för detta och sätta honom på cheater lista e lite väl dåligt!

och jag har oxå spelat här men att alla n00bs som det tyvärr finns här och inte kan göra som man säger åt dom t.ex. storma en port eller så gör att man kan bli rätt lack och att använda "cp" borde inte vara ett skäl nog för att banna enligt min mening.

ni alla har säkert sagt det till vänner eller så det e ett ord som används varje dag av folk. och folk som lider av Cerebral Pares spelar nog inte cs och tar nog inte så illa upp.

och alla ni admins borde lära er att banna/kicka folk som har hörsel eller syn problem på servern och folk som Tk:ar inte folk som använder grova ord.
Back to top
[GTI]Sallow
Master Admin
Technician


Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1974
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Dec 04, 2002 12:14 pm    Post subject: Reply with quote

Ban gäller inte att Blondinen sa cp en gång utan att vid tillsägelse att inte säga det så sa blondinen cp igen.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 2 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies