HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
för hur länge
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Mon Sep 01, 2003 13:32 pm    Post subject: Reply with quote

har inte skrivit i im banned why forumet sen du sa till mej men nu va ja faktiskt bannad. ja nekar inte till att ja kan ha gjort/sagt nåt dumt men ja kan lova att det va inte meningen att det skulle tas som tyket lr så ja e alltid glad när ja spelar är ja sur lr så spelar ja inte för då blir det inte skoj.
inget ja skrivit till folk har vart menat att tas som otrevligt. om inte det är nån som springer runt å Tkar allt å alla exempelvis ¨å som inte fattar när man säger till snällt. ja säger emot när folk vill vota på annan bana det vet ja för det e så skröens trist å bara spela aztec allt som oftast. fast det har blivit mindre votemaptjat senaste tiden. ne ja skulle villa att folk säger et direkt till mej. ja blir inte arga på dem för det. de e det dumma me å skriva över nätet folk vet inte vad man e på för humör lr mimik osv.
allt måste va missförstånd eftersom ja itne har som uppsåt att såra folk Sad
ne nu ska ja inte älta längre å stör sej folk på mej så säg de för gudsskull.
v ises på servrarna Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Mon Sep 01, 2003 14:06 pm    Post subject: Reply with quote

Det låter som en utmärkt inställning Volvo.
Jag hoppas som dig att det hela är ett gäng missförstånd och inget annat.
Förhoppningsvis blir det inget mer tjat om dig och allt kommer att
återgå till det normala.
För att reda ut en sak så har jag inget agg mot dig alls. Smile

GL HF
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
newk-



Joined: 27 Nov 2002
Posts: 11
Location: Sweden/Falun

PostPosted: Sun Sep 14, 2003 12:37 pm    Post subject: Jag har blivit bannad i #sm och #sm-steam Reply with quote

Jag har blivit bannad i #sm och #sm-steam. Först och främst skulle jag vilja ta reda på ifall det är förevigt eller en viss tid. Sen så skulle jag vilja veta vad jag har gjort för att förtjänat bannen. Detta kanske inte är rätta stället att ta upp mirc men ja kommer inte åt er på något annat sätt.

Tack på förhand! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sun Sep 14, 2003 13:51 pm    Post subject: Re: Jag har blivit bannad i #sm och #sm-steam Reply with quote

newk- wrote:
Jag har blivit bannad i #sm och #sm-steam. Först och främst skulle jag vilja ta reda på ifall det är förevigt eller en viss tid. Sen så skulle jag vilja veta vad jag har gjort för att förtjänat bannen. Detta kanske inte är rätta stället att ta upp mirc men ja kommer inte åt er på något annat sätt.

Tack på förhand! Very Happy
Behöver lite info. tid och datum och sånna grejjer
Back to top
View user's profile Send private message
newk-



Joined: 27 Nov 2002
Posts: 11
Location: Sweden/Falun

PostPosted: Sun Sep 14, 2003 19:41 pm    Post subject: ._. Reply with quote

Det var igår(lördag) som jag blev bannad av Fall. Jag har försökt reda ut det me honom men ja tror han har lagt mig på ignorelist. Han kan nog berätta varför jag blev bannad, fast jag antar att det var för att jag ifrågasatte när han satte +m i #sm-steam . Jag sa ja "Vafan.. och så undrade ja varför han gjorde så i en kanal man kommer in i för att få hjälp.

Han svarade inte iof, men han bannade mig i #sm #sm-steam. Jag ville inte göra någon arg, ja blev lite sur bara för att han gjorde så ingen kunde be om hjälp.

Förlåt Fall var ej meningen och göra dig arg eller vara oförskämd mot dig. SORRY
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
newk-



Joined: 27 Nov 2002
Posts: 11
Location: Sweden/Falun

PostPosted: Sun Sep 14, 2003 19:43 pm    Post subject: Reply with quote

hmm det kanske var i fredags :/
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Insecurity^_^



Joined: 16 Dec 2002
Posts: 45

PostPosted: Thu Sep 18, 2003 23:53 pm    Post subject: hmm Reply with quote

a jag har bara levt i drygt 14 år men jag tycker iaf det e skitskojj o se vad folk lyssnar på / hur bra deras datorer e / och hur länge den varit på, jag tycker det e skitskojj tack för mig WinkWink
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Sep 19, 2003 9:28 am    Post subject: Re: hmm Reply with quote

spackel! wrote:
a jag har bara levt i drygt 14 år men jag tycker iaf det e skitskojj o se vad folk lyssnar på / hur bra deras datorer e / och hur länge den varit på, jag tycker det e skitskojj tack för mig WinkWink


Just nu är det 129 personer inne i #SM. Om vi antar att alla skriver vad de lyssnar på och låtar är cirka 5 minuter långa så kommer du sen ett meddellande om vad folk lyssnar på med 2,5 sekunders mellanrum. Hela dagen... Då går det självklart inte att föra andra diskussioner där...
Back to top
View user's profile Send private message
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Fri Sep 19, 2003 10:14 am    Post subject: Reply with quote

#sm-mp3

här kan ni ju spamma allt var ni har er...

eller

#fb-mp3 går ju oxå bra

dock tar vi i FB en taxa på 5:- per bokstav som dock går till välgörande ändamål Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies