HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Angående krashandet på 8an

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sorcerer



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 1446
Location: Angered

PostPosted: Tue Aug 05, 2003 11:26 am    Post subject: Angående krashandet på 8an Reply with quote

Ni som spelar SuperHero har säkert märkt att servern krashar lite när den själv känner för det... detta stämmer inte helt, det finns en anledning till att den krashar. Den krashar tack vare en bugg som har med nightcrawler och plant att göra, därför vill jag med denna post uppmana: OM DU PLANTAR BOMBEN, ANVÄND INTE NIGHTCRAWLER FÖRRÄNS BOMBEN SPRÄNGTS. Jag har själv märkt att servern krashar om den som plantat nightcrawlar. Alltså, jag upprepar: FÖR ATT MINIMERA KRASH RISKEN PÅ 8AN, ANVÄND EJ NIGHTCRAWLER OM DU PLANTAT FÖRRÄNS BOMBEN SPRÄNGTS. Och känner du att du absolut inte kan låta bli att använda den, att du bara absolut måste trots denna risk, så VAR MYCKET NOGA med att INTE vara i MARK ELLER VÄGG NÄR BOMBEN SPRÄNGS. Säkrast är ju att inte använda den alls, för alla har vi väl tröttnat på så mycket dust2 och nuke?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Wed Sep 03, 2003 18:49 pm    Post subject: Reply with quote

nightcrawla med bomben kan göra att du "tappar" den, å ngn annat kan ta upp den - so far so good. Men du som "tappade" den kan fortfarande planta Wink

och nej, det ena e INTE en bomb från superheron bomberman. båda exploderade, båda ggrna "terrorists win" Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Sorcerer



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 1446
Location: Angered

PostPosted: Wed Sep 03, 2003 19:50 pm    Post subject: Reply with quote

Fenan wrote:
nightcrawla med bomben kan göra att du "tappar" den, å ngn annat kan ta upp den - so far so good. Men du som "tappade" den kan fortfarande planta Wink

och nej, det ena e INTE en bomb från superheron bomberman. båda exploderade, båda ggrna "terrorists win" Wink


detta har jag testat med en frivillig ct 1on1 en gång, jag skulle planta två bomber han skulle defusa. Counter-Terrorist win efter första defuse, det räcker alltså med att ct defusar EN av bomberna... eller det gjorde det innan varjefall... det kanske är ändrat nu iom dom nya herosen?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies