HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Jag är banad, jag kan acceptera det men...

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
wuwenhao



Joined: 23 Jul 2003
Posts: 2
Location: Göteborg

PostPosted: Mon Jul 28, 2003 12:13 pm    Post subject: Jag är banad, jag kan acceptera det men... Reply with quote

Jag är banad, jag kan acceptera det men jag vill itne vara banad i 4030 min. För det ända serven jag spela på är SpuerHero serven och om jag inte spela där inom 3 dagar så kommer mina xp:n att försvinna! Jag har kämmpat så enormt för att komma upp till lvl 10! Jag har spelat i eran server 17h om dagen under 1 vecka! Så snälla jag ber er om att ta bort min ban lr minska tiden till 1 dygn! SNÄLLA! Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Apilas



Joined: 10 Dec 2002
Posts: 1114
Location: Göteborg

PostPosted: Mon Jul 28, 2003 12:21 pm    Post subject: Reply with quote

Posta din wonid så kan admina mycket snabbare hitta dig... Wink

/Apilas
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
wuwenhao



Joined: 23 Jul 2003
Posts: 2
Location: Göteborg

PostPosted: Mon Jul 28, 2003 12:27 pm    Post subject: wonID Reply with quote

ok Smile

Min wonID är: 3822903

Jag blev banad p.g.a: att jag råkade säga CP och fick lite DAMP. Jag fick damp för att mitt bredband bruka lägga ner och då stängs hela mitt HL.exe ner o.s.v. Sen får jag damp av när SuperHero Sevren hela tiden krashar när vi kör D2. Men jag ber om ursäkt för det och hoppas ni kan forgiva mig Confused
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
mik-all
Anti Spam Force


Joined: 08 Oct 2002
Posts: 1654
Location: På toppen av småländska höglandet

PostPosted: Mon Jul 28, 2003 12:45 pm    Post subject: Reply with quote

återigen används ett handikapp för att förklara varför man använde ett annat handikapp som svordom! Shocked Evil or Very Mad

utvidga din/er vokabulär lite istället!!

Eftersom reglen säger att cp, damp, mongo mm inte FÅR användas som svordomar kan du ju inte komma in hit o tro att du ska få ett kortare straff när du trampar över igen!!!!!!

Ta nu ditt straff och kom tillbaka som en starkare människa som klarar sig utan att häva ur sig massa dravel Smile


Quote:

Wonid: 3822903
Playername: lagg?, njubbie
Bantime: 14400 (min)
Reg date: 2003-07-28 06:43
Reg by: [gobbe]Diz

reason: CP och DAMP är handikapp, inga skällsord.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Diz



Joined: 14 Dec 2002
Posts: 2080
Location: Helsingborg

PostPosted: Mon Jul 28, 2003 12:56 pm    Post subject: Reply with quote

"cp aim"
"fan vad cp"
"men cp dyselixi"
"cp.. fatsande ju"
"damp server?"
"cp mus"
"cp"
"cp server"
"men cp"
"CP!"
"cp unge"

Och inte är det bara en gång du blitt sur isf, dessa utrop är från tre (3) olika dagar.
Vidare är din ban på 14400 minuter (10 dagar), inte 4030 som du skrev.


Bannen står kvar.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Mon Jul 28, 2003 13:00 pm    Post subject: Reply with quote

Med de olika uttrycken och spridningen på tre dagar så tycker jag att du ska vara väldigt glad att du får spela här igen om 10 dagar. Hade det varit jag som haft hand om detta skulle jag nog kunna sätta en permban. Man använder inte dessa ord mot någon direkt, allt står i reglerna klart och tydligt.

T ex "CP unge"
Du kanske inte fattar det men tänk OM den killen/tjejen som du säger det till har ett syskon eller nära vän som har en CP skada? Även om den personen inte har det så tar man väl illa upp av en sådan kommentar?



//Serpent.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
&Korean_Hap



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1546
Location: Helsingborg

PostPosted: Mon Jul 28, 2003 14:05 pm    Post subject: Re: wonID Reply with quote

wuwenhao wrote:
ok Smile

Min wonID är: 3822903

Jag blev banad p.g.a: att jag råkade säga CP och fick lite DAMP. Jag fick damp för att mitt bredband bruka lägga ner och då stängs hela mitt HL.exe ner o.s.v. Sen får jag damp av när SuperHero Sevren hela tiden krashar när vi kör D2. Men jag ber om ursäkt för det och hoppas ni kan forgiva mig Confused


Asså, jag brukar inte lägga mig i i dessa topics men nu kan jag inte hålla mig... Ber admins om ursäkt för detta.

Med tanke på hur du använder dessa uttryck här inne på forumet så inser du inte på något sätt vad det e du har gjort fel! Du behöver nog ett mycket längre straff för att tänka över vad det e du säger. Be till gudarna att du inte spelar med mig någon gång för då ser jag till att du blir bannad forever! För det e inte en fråga om du kommer att använda dessa uttryck igen utan när!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Mon Jul 28, 2003 15:55 pm    Post subject: Re: wonID Reply with quote

wuwenhao wrote:
ok Smile

Min wonID är: 3822903

Jag blev banad p.g.a: att jag råkade säga CP och fick lite DAMP. Jag fick damp för att mitt bredband bruka lägga ner och då stängs hela mitt HL.exe ner o.s.v. Sen får jag damp av när SuperHero Sevren hela tiden krashar när vi kör D2. Men jag ber om ursäkt för det och hoppas ni kan forgiva mig Confused


dagens sjukdomar......

är de inte så att du är bara allmänt allergisk mot electricitet om du nu får lite ryck när bredbandet går ner o så???


menar oftast får man utslag och så o bör ju inte sitta o lira!!! för du har ju mkt el vid en dator ?? Razz

eller menar jisses tycker ju nästan synd om dig att du får ryckningar när du får hög ping....

själv tänker jag aj aj aj aj lotto Razz men rycker inte mer än på axlarna Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies