HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Humm bannad för basecamp?

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Fargo



Joined: 09 May 2003
Posts: 56
Location: Göteborg

PostPosted: Thu Jul 24, 2003 17:00 pm    Post subject: Humm bannad för basecamp? Reply with quote

Spelade dust2 på server 4 (tror jag) för typ 10 minuter sedan. vi äger (terroristerna), och alla stormar hela tiden, också jag.

En gång (typ runda 8 för min skull) stängde ct bombplats B med två man, så jag siktar in mig med awp från lång avstånd och tar ut dem båda (tar runt 30 sekunder).

Sedan tänkte jag att dem andra ct skulle kanske skulle dyka upp bakifrån, från T basen, så jag siktar in mig där, och på ca 30 sekunder dyker 2 ct upp (inte samtidigt), och jag dödar dem båda (täcker mina kollegers ryggar asså).

Därefter stormar jag bombplatsen, där bomben nyss planteras. Vi vinner, och någon anklagar mig för basecamp. Jag svarar med "gnall gnall gnall".

Nästa runda stormar vi alla A genom porten, där jag dödar ytterligare 4 ct med AWP (2 som står vid bombplats A, dem 2 övriga tar jag ut, ståendes vid bombplatsen).
Efter fjärde killen så kickas jag av Console, som det står. Försöker reconnecta, står att jag e bannad 4320 minuter för Basecamp.

Så något står inte rätt till?

Jag basecampade inte, kanske förolämpade jag nån (admin?), isf sry. Men nån basecamp var det inte. dumt att campa, särskilt när alla ct dödas längre bort, vad vinner man på att basecampa?
Lite spelförstörelse med att döda folk hela tiden med AWP, aldrig roligt, men inte mot reglerna.

Iaf, inte för att jag bryr mig, jag måste ändå plugga inför högskolan, men tyckte att jag borde säga till när fel begås.

Annars så är SM serverna självklart bäst i Sverige, kanske världen, och adminen är profesionella och schyssta.

tack
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Thu Jul 24, 2003 17:09 pm    Post subject: Re: Humm bannad för basecamp? Reply with quote

Fargo wrote:
"kanske förolämpade jag nån (admin?), isf sry."



skriv ditt wonid så hjälper de säkert admin ännu mer tror inte nån admin sitter 24/7 o kollar runt på alla servrar o om de nu skulle göra de så kommer de nog inte ihåg händelsen så där Razz


råkade förolämpa nån admin?? ops Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Fargo



Joined: 09 May 2003
Posts: 56
Location: Göteborg

PostPosted: Thu Jul 24, 2003 17:17 pm    Post subject: Reply with quote

tror min won id är 3242577
är inte säker, är en noob, tyvärr
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Dimensionx



Joined: 12 Oct 2002
Posts: 448
Location: Inte skåne, som tur är

PostPosted: Thu Jul 24, 2003 17:29 pm    Post subject: Reply with quote

Fargo wrote:
tror min won id är 3242577
är inte säker, är en noob, tyvärr




http://www.swm.se/viewtopic.php?t=348
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Fargo



Joined: 09 May 2003
Posts: 56
Location: Göteborg

PostPosted: Thu Jul 24, 2003 17:30 pm    Post subject: Reply with quote

-=Dimension=- wrote:
Fargo wrote:
tror min won id är 3242577
är inte säker, är en noob, tyvärr




http://www.swm.se/viewtopic.php?t=348


yepp precis vad jag gjorde
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Thu Jul 24, 2003 19:44 pm    Post subject: Reply with quote

Wonid: 3242577
Nick: Fargo
Banned: 2003-07-24 17:43 (4320 min)
Admin: niemela
Reason: Basecamper


Stämmer din berättelse så ska du ju självklart inte ha en ban, men jag kan vill och får inte ta bort en banm satt av en annan admin.
Detta vill jag höra niemelas version av först
Back to top
View user's profile Send private message
Fargo



Joined: 09 May 2003
Posts: 56
Location: Göteborg

PostPosted: Thu Jul 24, 2003 20:01 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har beskrivit exakt vad som hände, men ur min egen synvinkel, niemela kanske såg det hela ur en annan.

Ser han det på ett annat sett, så är det bara att acceptera det, och vi ses i servern om 3 dagar.

Om ni har otur, så får jag och min awp syn på er först Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Thu Jul 24, 2003 20:31 pm    Post subject: Reply with quote

Jag och Hedström spelade på den servern som du också spelade på och vi blev sura för att väldigt många basecampande T, Vissa av CT vart vi också sura på för dom tog den längsta vägen eller var bara sega med att ta sig till Bombplatserna. Jag sa till T med vanligt chat att inte basecampa med awp som några gjorde men vissa förstod inte, då frågade jag hedis om hur jag skrev med amx grejjen och fick reda på det och jag skrev där med - T, campa inte i basen!

Det gick några rundor.

Rundan jag bannade dig på så spawnade jag och sprang mot B och som du säger så var det folk där, T började dö lite här o var och hedis blev dödad av 2 st awp:are som stog längst borta vid backen i T bas. Han sa det till mig att det var 2 st basecampare som var vid backen, jag vart sur och sprang dit genom mitten porten upp till T bas, blev dödad av dig Fargo.

Dom 8 rundorna som du hade spelat som du säger så borde du sett nån av mina 1-2 say´s eller 2 amx_tsayy´s om att inte basecampa i T bas.

Lika med 3 dagars ban.

Och som jag minns så var det bara ni 2 som basecampade kvar på den rundan. Och att alla stormade inte hela tiden som du säger, det var väldigt många rundor som T stog still i basen med awp.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Hedstrom



Joined: 30 Nov 2002
Posts: 347
Location: Frankrike

PostPosted: Thu Jul 24, 2003 20:35 pm    Post subject: Reply with quote

Jag kan med mitt liv intyga att han vart värd en banning... såg ett flertal ggr att han campade så de är inget att tjaffsa om.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Fargo



Joined: 09 May 2003
Posts: 56
Location: Göteborg

PostPosted: Thu Jul 24, 2003 20:43 pm    Post subject: Reply with quote

-niemela- såg det på ett annat sett, ingen idé att bråka om det, fast jag anser att han har fel i vissa avseenden.

Stör mig dock på detta:

[SM]Hedstrom wrote:
Jag kan med mitt liv intyga...


Orkar bara inte tala om på hur många olika sett detta är fel, speciellt när det inte var som Hedstrom säger.
3-4 i T hade AWP, men det var mig han såg campa, med livet som intyg.

jaja sånt är livet. ses om 3 dagar, om man orkar
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Hedstrom



Joined: 30 Nov 2002
Posts: 347
Location: Frankrike

PostPosted: Thu Jul 24, 2003 20:52 pm    Post subject: Reply with quote

Med tanke på att jag redan sett dig campa ett flertal gånger innan just den awp:rundan som fick bägaren att falla ända ner i brunnen. Tro inte att de bara var den rundan vi körde på för de var det inte.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Bonafide



Joined: 13 Dec 2002
Posts: 1173
Location: Hemma (på riktigt)

PostPosted: Fri Jul 25, 2003 9:32 am    Post subject: Reply with quote

jag vet !! inför 2minuters rundor! så kan man inte bara stå o vänta 2 * 30 sec , får då får man jeffla bråttom o planta sen, måste bara säga att den här slay på folk som inte deffar / plantar e KANON bra!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Animal Mother



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 3231

PostPosted: Fri Jul 25, 2003 15:29 pm    Post subject: Reply with quote

areyz wrote:
jag vet !! inför 2minuters rundor! så kan man inte bara stå o vänta 2 * 30 sec , får då får man jeffla bråttom o planta sen, måste bara säga att den här slay på folk som inte deffar / plantar e KANON bra!


synd bara att vissa smyger sig fram på omvägar till bombplatsen och hoppas att man inte stöter på fi så man kan bli sprängd i luften och därmed inte plussa på sin death-statistik.
men i det stora hela så var det ett stort lyft när autoslayen infördes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri Jul 25, 2003 17:27 pm    Post subject: Reply with quote

den bannade, vittnen, admins
Back to top
View user's profile Send private message
reboot



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 1655
Location: torsby

PostPosted: Fri Jul 25, 2003 18:05 pm    Post subject: Reply with quote

Om ct rushar ofta på dust2 så måste väl t få ha lite rätt o vänta 0-1 min i bas och knäppa dom fragkåta?
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri Jul 25, 2003 18:19 pm    Post subject: Reply with quote

reboot wrote:
Om ct rushar ofta på dust2 så måste väl t få ha lite rätt o vänta 0-1 min i bas och knäppa dom fragkåta?
ja det får man. Men som både niemela och Hedstrom sa så togs inte alla spikarna till kistan under just denna gång.

annars är det ok. CT SKA inte storma.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies