HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Permbann

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PsychoMike
Guest





PostPosted: Sun Jul 20, 2003 21:28 pm    Post subject: Permbann Reply with quote

Hej !

Det började så här.... Jag skulle in och spela lite, det var fullt på alla servrar, så då tänkte jag att jag kan ju kolla lite på eran custommaps server så då tog jag connect as spectator (använder All seeing Eye) kom in och kikade runt lite när Fr[]dolf ägde.

Sedan sade han att han skulle sluta spela så då skrev jag quit i konsolen och connectade.

Jag började lira och och dog omgående, efter det så skrev någon "smart mike" tror det var sm-fall inte säker då skrev jag "vadå" och sedan tog det inte många sekunder utan kom ut i konsolen där det stod.

you have been banne from this server.
reason: Ghostar igenom hltv dessutom är hltv förbjudet.
timeleft: permanent

Hade ingen aning om att hltv som man använde för att "spectate" var förbjudet och att det var aktivt fortfarande när jag spelade. Tiden var någonstans runt 2100

Jag ber så mycket om ursäkt för jag gillar era servrar och spelar ganska ofta så det var inte meningen att göra någon sur eller att fuska om någon trodde det.

Den som bannade mig kunde iofs skrivit att hltv var igång och jag kunde disconnecta och stängt av det och sedan gått in igen men men ber om ursäkt och hoppas att någon kan ta bort permbannet...

PsychoMike

1280637
Back to top
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Jul 21, 2003 1:29 am    Post subject: Reply with quote

Bannen är satt av Fall så han får ta frågan. Jag förstår iof itne varför du drar på hltv på våra servrar.
Back to top
View user's profile Send private message
Fall
Master Admin
Technician


Joined: 29 Sep 2002
Posts: 1310

PostPosted: Mon Jul 21, 2003 1:47 am    Post subject: Reply with quote

1. Vi tillåter ej HLTV inne.
2. HLTV med delay på 0 sekunder är 99% för ghosta.
3. HLTVen blev utslängd en gång men joinade igen.
Därav blev jag tvungen o banna ipet.
För att sedan dels bestraffa synden och för de skulle komma en ban reason för våra andra admins skulle hitta gjorde jag ban på ditt wonid.
Annars hade du ej sett anledning och våra admins ej kunnat se varför.

Jag gör bedömmer du har lärt dig efter detta och därav ändra jag till 3 dagars ban.
Back to top
View user's profile Send private message
PsychoMike
Guest





PostPosted: Mon Jul 21, 2003 9:35 am    Post subject: Permban Reply with quote

Jag har lärt mig ett av misstaget, skall aldrig mer använda hltv eller connect as spectator genom all seeing eye.

Nu får man väl lira lite 1.6 de tre dagar som är kvar tills man får lira på era servrar igen.

Men tack för att ni hade överseende med detta ändå.

//PsychoMike
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies