HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
unban me pls...

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Egg.Dogma



Joined: 17 Jul 2003
Posts: 5
Location: Dalsland

PostPosted: Thu Jul 17, 2003 11:47 am    Post subject: unban me pls... Reply with quote

Howdy maffias!

Jag märkte att mitt WONID är bannat från denna server =( trist. Nu är de så att jag har fått "ärva" detta ID av en gamal get, som slutat lira CS osv..
Så jag tänkte hör om ni är sjysta och unbannar mig? Jag är 20 bast och är serös lirare, har bra manner osv. mitt WONID=2202451

Please..let me play on Maffias server. =)
Back to top
View user's profile Send private message
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Thu Jul 17, 2003 14:21 pm    Post subject: Reply with quote

Wonid: 2202451
Playername: AFK
Bantime: Perm (min)
Reg date: 2003-01-11 13:34
Reg by: fairlane
Reg description:
HLBM: Sköt folk avsiktligt med pansarvagnen på scud flera gånger

Nu får du vänta på Fairlane..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Egg.Dogma



Joined: 17 Jul 2003
Posts: 5
Location: Dalsland

PostPosted: Thu Jul 17, 2003 18:48 pm    Post subject: )( Reply with quote

hmms okay. Man tackar för den fina informationen så man såg vad min bror hade ordnat..haha! inte lätt med små bröder, dom kan ju vara väldigt omogna ibland =) typ! Thx.. *w8ting for Fairlaine eller hur de stavades..(bad minne) gah! T_T
Back to top
View user's profile Send private message
Wobin_Hood



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 1287

PostPosted: Thu Jul 17, 2003 19:49 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har vid olika tillfällen sett att man kan köpa ett HL för 75 SEK. Kan det inte vara värt 2 "stor stark" att spela the games of games?
Back to top
View user's profile Send private message
Egg.Dogma



Joined: 17 Jul 2003
Posts: 5
Location: Dalsland

PostPosted: Thu Jul 17, 2003 20:04 pm    Post subject: ... Reply with quote

jo sant..men har inte sett HL till de låga priset nånstanns..har sett för ca 260:- som billigast typ. Men men. Blir jag inte unbanned får jag väl skippa denna server helt enkelt. Är dock inte så noga. Kan säkert hitta nån annan. Vem vet? eller?! hehe..hellre de än att köpa HL när man redan har.
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Jul 17, 2003 20:19 pm    Post subject: Reply with quote

Tyvärr.

Jag unbannar inte när folk misskött sig på det viset.
Back to top
View user's profile Send private message
&Zen



Joined: 08 May 2003
Posts: 96
Location: Ulricehamn

PostPosted: Fri Jul 18, 2003 3:03 am    Post subject: Reply with quote

Jag kanske spammar nu men det struntar jag i. Jag vill få ut detta till allmänheten:
Jag spelar ofta CS. I början satt jag med modem och då blev det bara 2-3 ggr i veckan, men när jag fick tag i bredband kunde jag sitta flera timmar varje dag och spela. Detta höll jag på med i ca tre månader, men så en dag fick jag nog. Jag blev så less på alla idioter som sitter och "tjôtar" sin skit på varenda server jag var inne på; och till slut en dag så blev det för mycket. Jag tröttnade helt.
Men! Jag var ute och surfade lite på nätet och av en ren slump så kom jag in på maffias sida. Av ren nyfikenhet så fortsatte jag läsa runt lite och blev förvånad. En massa människor som spelar CS och _inte_ gapar/skäller/retar varandra utan tvärtom: dom glädjs åt varandras framgångar och sympatiserar med andras motgångar och hjälper vem som helst som behöver den.
Detta fick mig att, när jag fick pengar, springa iväg och köpa en ny nyckel (min kompis hade varit ute och fått min nyckel bannad på Maffia...).
Det stället jag var inne på hade inte en ensam HL så jag fick köpa hela kitet (4 cd. HL, CS, Blueshift och vaddetnuheter) för en 300 pix.
Jag har inte ångrat mig en sekund!
Genom att bara spela ett par gånger på SM7 så har jag fått tillbaka lusten att spela CS.
Så mitt råd till alla er som är bannade på SM. Köp er en ny nyckel!
Och uppför er! Det är inte jobbigt att vara vänlig. Tvärtom: Det är upplyftande!
Gör mot andra vad du vill att som ska göra mot dig.

Ehrm... Det blev visst lite längre än vad jag hade tänkt. Jag ville bara beskriva hur jag känner. Om jag är "out of line" så får väl nån admin ta bort mitt inlägg... Detta var bara något som kom spontant.
Back to top
View user's profile Send private message
Egg.Dogma



Joined: 17 Jul 2003
Posts: 5
Location: Dalsland

PostPosted: Fri Jul 18, 2003 7:56 am    Post subject: Reply with quote

Mycket trevligt inlägg du fick till &Zen =) Skönt! Håller med om att jag borde ju ta och köpa HL.. Men inte just nu jag kan. Btw Fairlane, nu är det ju så att de va ju inte JAG som person som hade gjort de där för att bli bannad. De borde väl undgå ban om det är en annan person? Och inte vara bannad bara för det är samma WONID? eller har jag fel? Jag vet dock inte hur ni tänker och resonerar när de gäller sånt. Jag själv skulle ju inte hålla på så jag blev bannad...vad är de för kul med det? onödigt bara. Vill ju spela och ha kul jag =) Tack tack! Hoppas jag får min unban, vill ju börja lira på en sjyst server. T_T
Back to top
View user's profile Send private message
Jol-Bo



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 572
Location: Åkersberga

PostPosted: Fri Jul 18, 2003 8:23 am    Post subject: Reply with quote

Problemet är ju att vi inte kan vara helt säkra på om det var du eller inte. Då skulle vi bli tvungna att unbanna varenda lamer som skyller på lillebrorsan om de märker att vi faller för så enkla trick. Som regel så unbannar vi därför inte folk oavsett hur trovärdiga deras historier än må vara.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Egg.Dogma



Joined: 17 Jul 2003
Posts: 5
Location: Dalsland

PostPosted: Fri Jul 18, 2003 16:36 pm    Post subject: HApp... Reply with quote

Jahapp...okie då =( Men jag kan ju säga att de är INTE jag som gjorde det. Men men...jag förstår ju att ni inte kan lita på de, ni kan ju faktiskt inte vet =) Men så får de vara..jag får väl lira på annan server då =( *snyft* Hare så bra på Maffia killar. G'bye
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies