HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Totalt överkörd?
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PeTTy is d:)



Joined: 21 Jan 2003
Posts: 1328

PostPosted: Mon Jun 16, 2003 12:51 pm    Post subject: Reply with quote

tycker in du överreagerar direkt serpent... jag blir med riktigt förbannad på sånt här.
Back to top
View user's profile Send private message
mik-all
Anti Spam Force


Joined: 08 Oct 2002
Posts: 1654
Location: På toppen av småländska höglandet

PostPosted: Mon Jun 16, 2003 13:01 pm    Post subject: Reply with quote

[SM]Fren wrote:
Personligen hade jag åkt ner till norrköping och haft "kvartsamtal" med honom om han hade sagt sånna saker om min son... funderar på att göra det ändå Evil or Very Mad


jag hänger lätt på!!

Fy faaan säger jag rent ut sagt! Abuseanmäl skiten ur den idioten!
Sitter här o bara skakar av ilska.. nog för att man kan vara omogen o snacka en massa blaj men sånt här tar fanimej allt pris. ANMÄL SKITEN UR SNORUNGEN!!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Mon Jun 16, 2003 13:24 pm    Post subject: Reply with quote

det är ju inte helelr den första "piff&puff" som bryter reglerna å är allmänt störig
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Mon Jun 16, 2003 13:25 pm    Post subject: Reply with quote

föresten banna hela cafeet jette mö folk derifrån som misskötersej jue Confused
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Mon Jun 16, 2003 13:51 pm    Post subject: Reply with quote

Det där IT-Cafet borde bannas för resten av livet, vi har haft massor med problem med dem och kan inte de ta tag i det efter alla våra varningar och rekommendationer så borde det bannas.
Jag har personligen skickat ett mail samt pratat i telefon med de som äger stället och givit ett förslag på hur de ska kunna hålla kolla på vilka som spelar på datorerna, jag fick inget övbertygande svar samt att de inte har bättrat sig på någon punkt.
Så allvarligt, ska vi inte stänga ner det där jävla cafet snart?
Frågan är riktade till Admins och vi kan kanske fortsätta diskutera inne på Adminsforumet i denna fråga.


//Serpent.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 13:13 pm    Post subject: Reply with quote

ha haha ha ha ha ha ha

Klockrent Mortal!!!


Du är ju bara gudarna gud Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
moongoat



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 524
Location: Sthlm

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 20:09 pm    Post subject: Reply with quote

Vart finns Inferno online ngn stans? Är de ett it café eller en server?

Jag har iaf sagt upp mig från jobbet och har en massa tid till att snacka vett med den där stackaren!

Msg me för mer info
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 20:29 pm    Post subject: Reply with quote

L- [#inferno-online] Sponsored by Inferno Online Internet Café. Adress: Prästgatan 48 Norrköping, Sweden. Phone: (+46)011-166089
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Tue Jun 17, 2003 23:38 pm    Post subject: Reply with quote

hmmm skulle ni banna cafeet lr? iofs kanske inte det e nåt ni vill basunera ut men men ja bra udnrar.skulle va skön iom att mö lamt folk kommer därifrån(å varför funkar det inte å editera inlägg längre?)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vilis



Joined: 03 Oct 2002
Posts: 135
Location: Norrköping

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 11:14 am    Post subject: Reply with quote

Hah, jag bor ju i Norrköping... KAnske ska ta en tur ner till cafeét och se vad det är för typer som dräggar sig där...

Kanske ta med digitalkameran...


Jaja... Blir iaf riktigt förbannad när jag läser sånt här... Många onda tankar i skallen nu... Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
juce



Joined: 18 Jun 2003
Posts: 1
Location: Norrköping

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 12:14 pm    Post subject: Reply with quote

vilis wrote:
Hah, jag bor ju i Norrköping... KAnske ska ta en tur ner till cafeét och se vad det är för typer som dräggar sig där...

Kanske ta med digitalkameran...


Jaja... Blir iaf riktigt förbannad när jag läser sånt här... Många onda tankar i skallen nu... Evil or Very Mad




Jag vet inte vem du är vilis, men jag jobbar på Inferno-Online.
Och hittills har jag inte sett ett ENDA drägg på IO.
Och jag vet inte riktigt vem du kallar drägg, för jag hoppas verkligen inte att det är Ronaldo för då kan ju du räkna med att vara portad därifrån på livstid.

"Kanske ta med digitalkameran..."

Ärligt talat, vad är det för lamersnack?

och..

"Jaja... Blir iaf riktigt förbannad när jag läser sånt här... Många onda tankar i skallen nu... Evil or Very Mad[/"

Jag blir riktigt förbannad när jag läser det här.. men tror du att du är?
Okej att det han skrev var fel.. Men ärligt talat.. Hur gammla är ni?
Ronaldo är 13, är ni alla andra det oxå?, eller är ni bara äldre och ändå lika omogna?

Och porta hela cafét?
VAD VAR DET FÖR IDIOOOOT som skrev det?
Jag trodde iofs kollektiv bestraffning var förbjudet i Sverige.. men ja hade antagligen fel.

OCh en sak till.. va fan var det för fjäsksnack från BudaK? portad 2 veckor??.. måste vara årets MEST LOL kommentar.
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 12:31 pm    Post subject: Reply with quote

juce wrote:

Jag vet inte vem du är vilis, men jag jobbar på Inferno-Online.
Och hittills har jag inte sett ett ENDA drägg på IO.
Och jag vet inte riktigt vem du kallar drägg, för jag hoppas verkligen inte att det är Ronaldo för då kan ju du räkna med att vara portad därifrån på livstid.

"Kanske ta med digitalkameran..."

Ärligt talat, vad är det för lamersnack?

och..

"Jaja... Blir iaf riktigt förbannad när jag läser sånt här... Många onda tankar i skallen nu... Evil or Very Mad"

Jag blir riktigt förbannad när jag läser det här.. men tror du att du är?
Okej att det han skrev var fel.. Men ärligt talat.. Hur gammla är ni?
Ronaldo är 13, är ni alla andra det oxå?, eller är ni bara äldre och ändå lika omogna?

Och porta hela cafét?
VAD VAR DET FÖR IDIOOOOT som skrev det?
Jag trodde iofs kollektiv bestraffning var förbjudet i Sverige.. men ja hade antagligen fel.

OCh en sak till.. va fan var det för fjäsksnack från BudaK? portad 2 veckor??.. måste vara årets MEST LOL kommentar.


Helt klart en kommentar som jag väntade mig därifrån, jag har ringt och pratat med er förut och efter det har det inte blivit bättre, från och med nu kommer vi att banna WONidn rätt av och vi tar INTE hänsyn till att det är från erat cafe som vi gjort tidigare. Då får ni köpa nya HL varje gång någon blir bannad.
Hela ditt inlägg visar på dålig förståelse och omognad, du tycker alltså att Ronaldo INTE är en lamer och förtjänar att vistas på Maffia?
Skriver man pedofilsaker så ska man helst bort från jordens yta enligt mig men alla har inte samma åsikt tydligen.
Låt mig svara på några av dina frågor/påståenden...


juce wrote:
Jag vet inte vem du är vilis, men jag jobbar på Inferno-Online.
Och hittills har jag inte sett ett ENDA drägg på IO.
Och jag vet inte riktigt vem du kallar drägg, för jag hoppas verkligen inte att det är Ronaldo för då kan ju du räkna med att vara portad därifrån på livstid.
- Låter som en bra kommentar från någon som jobbar på IT-Cafe, mycket pedagogiskt och svarar med hot.




juce wrote:
Jag blir riktigt förbannad när jag läser det här.. men tror du att du är?
Okej att det han skrev var fel.. Men ärligt talat.. Hur gammla är ni?
Ronaldo är 13, är ni alla andra det oxå?, eller är ni bara äldre och ändå lika omogna?
- Du kallar oss omogna som bannar och tycker illa om folk som snackar pedofilsnack om en admins barn? Vad svarar man på det?




juce wrote:
Och porta hela cafét?
VAD VAR DET FÖR IDIOOOOT som skrev det?
- Ja, jag skrev det inte men skulle inte ha något emot det. Tiden kommer iof att se till att det blir så... Fler och fler blir nog bannade därifrån. Så är ni rädda att förlora Maffiaalternativet så kanske det ska till en skärpning?



juce wrote:
Jag trodde iofs kollektiv bestraffning var förbjudet i Sverige.. men ja hade antagligen fel.
- Helt riktigt så är det så, men detta är inget som är legberättigat på något sätt. Gratis servers och det är VI som bestämmer vilka som får spela och vilka som inte får spela. Lagen i detta fall kan du stoppa där solen sällan skiner.



juce wrote:
OCh en sak till.. va fan var det för fjäsksnack från BudaK? portad 2 veckor??.. måste vara årets MEST LOL kommentar
- AJ! Intressesmurfen bet mig i tån...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Sorcerer



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 1446
Location: Angered

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 12:41 pm    Post subject: Reply with quote

juce lite snabbt bara... har du läst alla posts? För att har du inte det så ska jag bara säga att det mesta du precis skrev motsäger majoriteten av alla som postat... det sätt Ronaldo uttryckte sig på är rent ut sagt shockerande, och jag har undvikt att posta hittils därför att jag tyckte att hans sätt att uttrycka sig på i vissa delar av loggen är mycket stötande... hur ofta är det man hör 13-åringar säga sådana grova saker om 3-åringar? Dom allra allra flesta har väl tillräckligt med vett för att inte säga så, Ronaldo verkar inte vara en av dom... vanligt är att 13-åringar säger cepe, miffo, hora och såna grejjer, även om dom också är för jävliga, men jag har aldrig sett någon, vare sig 13, äldre eller yngre uttrycka sig på det sätt Ronaldo gjorde. Han framstår inte bara som en ren idiot av det andra han säger, det han säger om mortals son är ju rent absurt, och är det nån som undrar varför jag hänger upp mig på detta så är det, för att hur förbannad jag än sett folk vara har jag aldrig hört dom uttrycka sig ens någonstans i närheten av hur Ronaldo gjorde, det jag brukar höra är j**la cepe eller j**la idiot, eller kanske ***sugare en och annan gång (nej inte på maffia).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 12:59 pm    Post subject: Reply with quote

lol jag snacka me han för nån dag sen ....

<SilentPredator> Hallå e det du som som höll på med mortal o snackade skit om hans barn o hans fru ?!
<SilentPredator> E DET DU ?!
<Ronaldo9> huu
<Ronaldo9> ne
<Ronaldo9> nej
<SilentPredator> Joooo
<Ronaldo9> ehh
<Ronaldo9> nej
<SilentPredator> Han hette osså ronalda
<Ronaldo9> de e inte jag
<Ronaldo9> och?
<Ronaldo9> finns 10000000 st som heter Ronaldo
<Ronaldo9> de va inte jag
<SilentPredator> lol
* Looking up Ronaldo9 user info...
<SilentPredator> de e du
<Ronaldo9> de e din farsa!
<Ronaldo9> inte jag säger jag !
<SilentPredator> Jo du har samma adress
<Ronaldo9> eh
<Ronaldo9> nej
<Ronaldo9> de e inte jag !
<SilentPredator> jo
<Ronaldo9> de e lika mycket du som jag
<Ronaldo9> snart kommer ignoren
<SilentPredator> säger inte namnet mortal dig något ?
<Ronaldo9> jag har läst det där
<Ronaldo9> men de inte jag
<SilentPredator> attt du isf ens vill heta ronaldo fast du läst det
<Ronaldo9> altså
<Ronaldo9> vill du bli ignorad din bögkukhuve
<SilentPredator> du har exakt samma adress dom han ju
<SilentPredator> hur kan de komma sig ?
<Ronaldo9> inte vet jag
<SilentPredator> nähe...så det e bara en slump ?
<Ronaldo9> kanske en bugg Very Happy
<SilentPredator> ...skulle inte tro de ... de e ju jävligt konstigt att du heter Ronaldo och du har samma adress som han
<SilentPredator> J
<SilentPredator> ojk
<SilentPredator> Ronaldo@h73n1fls33o1007.telia.com
<Ronaldo9> mm
<Ronaldo9> och?
<Ronaldo9> nej, hej då ! ignored


lol...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 13:02 pm    Post subject: Reply with quote

Börjar inte detta urarta en smula? Borde inte någon med nyckel komma och... snart ?
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 13:11 pm    Post subject: Reply with quote

& [FreezeBitch]Lupus wrote:
Börjar inte detta urarta en smula? Borde inte någon med nyckel komma och... snart ?


IT-cafet bör kunna svara för sig...denna topic förblir öppen ett tag till...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
vilis



Joined: 03 Oct 2002
Posts: 135
Location: Norrköping

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 13:19 pm    Post subject: Reply with quote

juce wrote:
vilis wrote:
Hah, jag bor ju i Norrköping... KAnske ska ta en tur ner till cafeét och se vad det är för typer som dräggar sig där...

Kanske ta med digitalkameran...


Jaja... Blir iaf riktigt förbannad när jag läser sånt här... Många onda tankar i skallen nu... Evil or Very Mad




Jag vet inte vem du är vilis, men jag jobbar på Inferno-Online.
Och hittills har jag inte sett ett ENDA drägg på IO.
Och jag vet inte riktigt vem du kallar drägg, för jag hoppas verkligen inte att det är Ronaldo för då kan ju du räkna med att vara portad därifrån på livstid.


I och med att jag aldrig varit där så biter inte ditt hot spreciellt hårt.

Men du kan inte mena allvar med ditt inlägg? Är det verkligen så du du tänker och tycker?
I så fall är det inte förvånande att ni blir bannade om och om igen om inte ens adminsen på cafeét har mogna värderingar och sunt förnuft.
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 14:12 pm    Post subject: Reply with quote

juce wrote:
Jag vet inte vem du är vilis, men jag jobbar på Inferno-Online.
Och hittills har jag inte sett ett ENDA drägg på IO.
Och jag vet inte riktigt vem du kallar drägg, för jag hoppas verkligen inte att det är Ronaldo för då kan ju du räkna med att vara portad därifrån på livstid.


Är det du som är Ronaldos bror? Och om du läser vad Ronaldo skrev så kanske du förstår att han inte är särskilt populär. Han har en gång sett till att få alla era brukar bannade. Du och han ser till att det blir så igen. Synd för alla oskyldiga där att det finns folk som du som har ansvar för stället som skiter i det. Jag har tidigare talat med Smuffe och Budak på telefon och de har iallafall visat förståelse och haft inställningen att hjälpa till.

Quote:
Och porta hela cafét?
VAD VAR DET FÖR IDIOOOOT som skrev det?
Jag trodde iofs kollektiv bestraffning var förbjudet i Sverige.. men ja hade antagligen fel.


Jag föreslog så sent som igår en lösning som gick ut på att vi hädanefter bannade folk från IO när de misskötte sig. Om ni ville så kunde ni få loggar med tidpunkt så visste ni vem ni skulle kräva pengar av för ett nytt spel. Du verkar överhuvudtaget inte vilja ta tag i problematiken så hur ska vi då kunna lösa problemet?

Quote:
OCh en sak till.. va fan var det för fjäsksnack från BudaK? portad 2 veckor??.. måste vara årets MEST LOL kommentar.


Det får du diskutera med honom isåfall. Kanske begriper han bättre än dig att vi kommer banna alla datorer och med tanke på att det trots allt är rätt många som använder era datorer för att spela på Maffias servrar så kanske era kunder inte uppskattar det. Frågar de så tänker jag bara hänvisa till dig och säga att du vill ha det så. Vet inte hur det ser ut i Norrköping, men i de flesta städer finns det alternativa IT-caféer...
Back to top
View user's profile Send private message
luffaz`



Joined: 05 Dec 2002
Posts: 492

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 14:21 pm    Post subject: Reply with quote

Känns som att "juce" är Ronaldo's bror och att han inte jobbar på INFERNO-ONLINE.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
PeTTy is d:)



Joined: 21 Jan 2003
Posts: 1328

PostPosted: Wed Jun 18, 2003 15:42 pm    Post subject: Reply with quote

1. juce en tjej så ni vet alltså
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 4 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies