HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Avenger... taskig attityd

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Mon Jun 09, 2003 17:13 pm    Post subject: Avenger... taskig attityd Reply with quote

okey here it comes...

jag var på lite dåligt humör när jag kom in på maffia idag.
försökte ta det lugnt.. ända tills killen Avenger kommer in...
jag frågar: kan du gå före mig in eller... han säger: Okey...
efter att ha väntat i 45 sekunder på att han skulle gå in, går jag in, får ett skott i huvet av en ak... DÅ Rör han sig.. jag säger åt honom: Vi skall STORMA!!!! läs reglerna!... (inte trevligt att använda caps, men han fattade inte dom första 3 gångerna)

då kom följande: In love, du är Gozu, och Chobu.. Chobu betydde tydligen Idiot och Gozu betydde att jag sög...

senare var den Avenger som sa i sin mic: In love = Gozu Jaji vilket då betydde att jag sög penis.
jaha.
kul att höra...
skickar SS här nedanför.
Lägg märke till att dom pratade koreanska, vilket enligt mig (PlumBum sa till dom eftersom det står bara English and Swedish language is accepted here när man connectar) är både oförståeligt, otrevligt, och inte tillåtet...
jag vill inte se såna här grabbar igen. lalush gjorde inte så mycket förutom att hålla med om att jag var gozu och Chobu (eller vad fan det nu hette)

ajg blir så arg.. speciellt att höra ordet idiot... jag har i snitt (enligt Mensatestet) 135-140 i IQ, har en sjukdom som gör att jag kanske inte har det lika lätt mentalt som alla andra, osv...
så den där avenger (brukar vara på våran IRC ibland.) vill jag inte se på servrarna igen...

AAAH
blir så arg
tacksam för svar senast...

MVH/Emil
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Mon Jun 09, 2003 17:21 pm    Post subject: Reply with quote

Wonid: 135805
Playername: Avenger-HydraPush
Bantime: 14400 (min)
Reg date: 2003-06-09 18:21
Reg by: [SM]Fren
Reg description: foul language, WRONG language, bad attitude and personal insults
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies