HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Teamplay?
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Thu May 08, 2003 19:33 pm    Post subject: Reply with quote

Tollezone wrote:
Tollezone wrote:
jag ser V.I.P:s som duktiga spelare.. Därför undrar jag varför dom betedde sig som att vara sååå fragkåta igår kväll/natt...

DiRoZ wrote:
jag nämnar endast mig själv.. jag ser inte vip som elita spelare... ser dom som ett gäng goa gubbar..

För att ha ngt i huvudet att tänka med så behöver man inte vara elit.
Jag ser V.I.P:s som ett intelligent folkslag. Tror inte det finns någon V.I.P för tillfället som är helt kokobeng i skallen.


Jag är inte vip och jag hoppas atrt jag inte är bäng.... Wink Wink Wink

jag var iofs inte med igår kväll.. Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Fri May 09, 2003 0:12 am    Post subject: Reply with quote

jag tycker ruskigt mkt om alla vip:s och även andra som Sallow m.m.
Men, som gårdagen när folk ställde sig ivägen. Det gör en irriterad och får mig att stänga av cs....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
& pySen



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 561
Location: GBG Hisingen.

PostPosted: Fri May 09, 2003 3:10 am    Post subject: Reply with quote

Assa jag tycker som Old Dog säger. Att CT ska ju ta poss vis B-platserna och T ska inta B-platserna. Om mna kommer så lånt så räker det för mig. Jag sitter på mina ställe som CT (Vissa tycker det är lamt och att jag campar) men det är vad Ct ska göra. 90% av gångerna man kör D2 så sitter ingen på B2 utan alla ruchar lången eller drar igenom b2 till nmörka för att jaga T. Tyvärr så är statskåtheten alldeles för hög och trots att man blir slyad om mna skiter att deffa eller planta så ser jag mängder med folk som skiter iatt deffa eller T med AWP som befinner sig långt bort från sina teamm8ts bara för att fragga. TRåkigt som fän. Kan man inte ändar på stats systenmet så man får jävligt myckt skill points för deff och plantning och näsatan inget för fraggs. För om man kollar på statsen så alla som sitter på toppen där har ju rätt många kills och inte så jätte många plantningar eller deffningar. public, så man får ta det för vad det är.

En annan sak är att stämmningen är SÅ JÄDRA GO här jmfört med andra servrar. Jag har nyligen fixat ett konto på gamers och fy fan va det gnälls om man gör ett fel eller råkar tka ngn. Alla där är ju "elajt" så noobs som mig har ju inte där att göra. oj oj oj vad svamligt det blev men men =)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Enoch



Joined: 14 May 2003
Posts: 14

PostPosted: Fri May 16, 2003 0:57 am    Post subject: Re: Teamplay? Reply with quote

&Tollezone wrote:
och man tagit sin possition, så springer en ct och ställer sig framför en så att man inte kan skjuta.

Varför flyttade du dig inte lite åt sidan? Jag har en konstig känsla av att den possitionen du snackar om är ct brorum?
Det är väl bara att gå till andra sidan av lådorna då??
//Enoch
Back to top
View user's profile Send private message
PlumSum



Joined: 04 Dec 2002
Posts: 958
Location: Iggesund

PostPosted: Fri May 16, 2003 2:57 am    Post subject: Reply with quote

om man säger så här kan hålla med tolle...för det finns inget värre när folk ställer sig i vägen...sen när man flytar sig för att få läge så springer de framför en endå...då blir man inte lite arg...så du kan la se de på två sätt....visst går det att flytta på sig..men oftas kommer en ny eller samma person framför igen å stör en....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lequel Hank



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 72
Location: Borås

PostPosted: Thu May 29, 2003 23:48 pm    Post subject: Reply with quote

public = no tp.. det vet alla... men det kan hända att det blir en gnutta,, tp i bland.. tex om man spelar med Budak o cluedo o sånna goa gubbar.. dom vet man var man har.. går det rent ut sagt åt helvete.. tex alla ct stormar o man tillslut är själv mot nästan hela T. då leftar jag fortare än kvickt.. men man kan inte begära nått tp på public.. bara en bonus om det blir de.. de vet alla
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Fri May 30, 2003 3:57 am    Post subject: Reply with quote

va fan vadå....ensam mot hela laget ÄR skoj som fan...smyga runt me sin m3 å så ta ut dem en å en i sann guerilla style ja tycker de e sktiksoj Very Happy å maffia har oftatst helt ok tp....iaf på nätterna
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
crab_people



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 3406

PostPosted: Fri May 30, 2003 10:10 am    Post subject: Reply with quote

du tänkte inte på att byta position efter 2:a gången?
som oftast public så får man anpassa sej efter de andra spelarna. om de vill springa runt och dö där du egentligen ville stå så låt dem göra det och inta en annan position eller lite fult vänta tills de dör och ta deras plats.
Back to top
View user's profile Send private message
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Fri May 30, 2003 19:22 pm    Post subject: Reply with quote

jag lirar public för att hålla i någon mening ordning på servern, ha kul, rusha som en tokig, skratta åt folk som gör bort sig eller så jag får tillfället å förnedra och att tjata på T som inte plantar *punkt*
Back to top
View user's profile Send private message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sat May 31, 2003 12:38 pm    Post subject: Reply with quote

ja tycker oftast public på maffia e MYCKET skojigare än pcws....ett gäng stammisar å fram me hagelsprakaren så e lyckan gjord Very Happy oj kanske lite fel topic nu kanske.... Sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies