HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Cs_militia
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Maps
View previous topic :: View next topic  
Author Message
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Tue Feb 25, 2003 15:04 pm    Post subject: Reply with quote

Jag gillar militia Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
DiRoZ



Joined: 20 Nov 2002
Posts: 1095
Location: .::Partille::.

PostPosted: Tue Feb 25, 2003 15:47 pm    Post subject: Reply with quote

[SM]Fren wrote:
Äh pytt!!!

Alla gnäller som fan på vissa maps för att det är campingbanor, men ingen gnäller på Italy eller aztec.

Militia som CT: Storma yard med hela laget och fort som fan in i huset. 2 pers hämtar gislan, de andra knallar ut och plockar T på taket och på yard.

Aztec som T: Alla utom en eller 2 stormar samtidigt port eller bro. de/den sista tar vattnet och knäpper fi i roeven

Italy som CT: 2 delar huspassage, 2 delar snipergång med sniperstöd, en del grustrappa (smyga smyga) som plockar alla T i roeven


Jag skickar ett mess till dig nästa gång nån av dom banona kommer så alla lyssnar iaf..... Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Linu_z



Joined: 04 Dec 2002
Posts: 299

PostPosted: Tue Feb 25, 2003 21:40 pm    Post subject: ---> Reply with quote

Håller med Fren varför ta bort militia när det finns banor som det campas minst lika mycket på!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Freekill



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 80

PostPosted: Tue Apr 29, 2003 15:55 pm    Post subject: Reply with quote

Militia är inte jämn punkt slut, den som säger nåt annat tänker inte realistiskt.. Alla har väl spelat den tillräckligt många gånger för att veta att T har jordens övertag?
Va händer om alla T sätter sig i huset på nedervåningen och täcker alla ingångar och trappan?
Om det är lika duktiga spelare på båda lagen, kommer det att bli roliga o jämna rundor? Nja, knappast..

Personligen så tycker ja militia e ok! Fast det är trist när man blir CT och alla bra e på T o ingen vill byta..
Om ja måste rösta så röstar ja på att den ska bort, inte för min egen vinning utan att de är för många som drar/tycker illa om den.
Den blir ofta bortvotad innan man hinner blinka dessutom.

Aztec är de visst folk som klagar på! Jag är en av dom.. tycker den suger som public map!! (även som cw-map.. tycker den är astråkig)
Frågan är egentligen varför aztec fortfarande är så popis?
Det är lite lustigt eftersom de är så många som whinar på AWP, men ändå älskar dom aztec? Ja får inte ihop det ;P
Ja använder bara typ bara AWP på aztec o ja skiter i om folk whinar på mig o tycker ja e tråkig.. vota fram en annan map isf! Det är min protest mot aztec för ja tycker den suger.

Italy däremot tycker ja är rätt skoj. Det finns 3 vägar till huset, och är man framme vid huset så ökar ens chanser avsevärt!! Den ska inte jämföras med militia och aztec..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
BLizZie-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 304
Location: Å-berga

PostPosted: Wed Apr 30, 2003 1:53 am    Post subject: Reply with quote

Freekill wrote:
Militia är inte jämn punkt slut, den som säger nåt annat tänker inte realistiskt.. Alla har väl spelat den tillräckligt många gånger för att veta att T har jordens övertag?
Va händer om alla T sätter sig i huset på nedervåningen och täcker alla ingångar och trappan?
Om det är lika duktiga spelare på båda lagen, kommer det att bli roliga o jämna rundor? Nja, knappast..

Personligen så tycker ja militia e ok! Fast det är trist när man blir CT och alla bra e på T o ingen vill byta..
Om ja måste rösta så röstar ja på att den ska bort, inte för min egen vinning utan att de är för många som drar/tycker illa om den.
Den blir ofta bortvotad innan man hinner blinka dessutom.

Aztec är de visst folk som klagar på! Jag är en av dom.. tycker den suger som public map!! (även som cw-map.. tycker den är astråkig)
Frågan är egentligen varför aztec fortfarande är så popis?
Det är lite lustigt eftersom de är så många som whinar på AWP, men ändå älskar dom aztec? Ja får inte ihop det ;P
Ja använder bara typ bara AWP på aztec o ja skiter i om folk whinar på mig o tycker ja e tråkig.. vota fram en annan map isf! Det är min protest mot aztec för ja tycker den suger.

Italy däremot tycker ja är rätt skoj. Det finns 3 vägar till huset, och är man framme vid huset så ökar ens chanser avsevärt!! Den ska inte jämföras med militia och aztec..
Du är min favvismaprecenserare. Very Happy
Helt klockren beskrivning. Cool
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
PeTTy is d:)



Joined: 21 Jan 2003
Posts: 1328

PostPosted: Wed Apr 30, 2003 6:02 am    Post subject: Reply with quote

Milita är bästa träningen med snipers vapen för då måste man kunne se överallt det e inte lätt o se t gömma sig överallt! en rolig bana helt klart
Back to top
View user's profile Send private message
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Wed Apr 30, 2003 6:43 am    Post subject: Reply with quote

Militia är skön!
Gillade inte den innan men nu är den rolig igen Very Happy

Allt är tackvare Evil som jag plockade med UMP säkert 5-6 gånger i rad i tunnlarna.
Back to top
View user's profile Send private message
Freekill



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 80

PostPosted: Sun May 11, 2003 21:07 pm    Post subject: Reply with quote

militia votas fortfarande bort så fort den kommer..
ingen som hajjar va de betyder? Majoriteten tycker inte om den.. :/
ska man inte försöka ha en MC som så många som möjligt gillar? Just nu är de bara militia som votas bort direkt..

personligen så håller ja kvar min åsikt om att den går att spela, en skön klassiker, men den är inte jätterolig precis.. Ja kan erkänna att ja inte skulle sakna den.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sun May 11, 2003 21:17 pm    Post subject: Reply with quote

äsch klart denm ska finnas kvar ere nåt som sak bort så e det votamap funktionen.....Mortal borde köra e på prov på nån server....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Rex0z



Joined: 09 Dec 2002
Posts: 2805
Location: Eksjö

PostPosted: Sun May 18, 2003 13:36 pm    Post subject: Reply with quote

alla droppar typ från servern nbär militia kommer vi va 14 pers i början efter 5 minuter så va vi 4! säger inte det en del om att den borde tas bort?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Maps All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies