HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Nick: HATA_FUSKA, denna e till för Ztardust!

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[SM]Zyc0



Joined: 06 Feb 2003
Posts: 84
Location: Stockholm

PostPosted: Sun May 11, 2003 1:21 am    Post subject: Nick: HATA_FUSKA, denna e till för Ztardust! Reply with quote

Klockan var 01.30 inatt som jag lirade på CS5.
Kom in en som hette caroline och var inte sådär jätteduktig och pingade daligt även.
Sedan började denne whinea om att det fanns folk som fuskade på servern och döpte om sig till HATA_FUSKA, efter en stund så började denne göra HS på HS på HS, så jag och även Ztardust började ana oro, så ztardust fråga om jag kunde gå ut o specca o sen recorda, jag gjorde så och fick inte fram nåt vettigt tyvärr, men fick dock fram att denne TK´ade med flit o var allmänt jobbig. Personen var allmänt jobbig och jag tror Ztardust kan svara mer på detta, jag skickar även här med demo på TK, och TF !

Ps. Förlåt men jag fick inte med wonID, hoppas Ztardust har det Ds.

*EDIT* Jag får felmeddelande när jag ska lägga upp demot, så jag skickade det till Ztarduzt ustället! Så att ni vet!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ZtaRDuZT



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 177
Location: Sthlm, The Capital

PostPosted: Tue May 13, 2003 17:52 pm    Post subject: Reply with quote

Kollade igenom demot, det var ganska tydliga bevis på dåligt uppförande av diverse olika slag.
Skaffade även fram wonid och gjorde en sökning. Det dök upp på en mängd "Cheaters hall of shame".
Kontenta: Liraren är borta från Maffia, för alltid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies