HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
kickad pga?

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Fail



Joined: 27 Feb 2003
Posts: 522

PostPosted: Sat Apr 19, 2003 16:40 pm    Post subject: kickad pga? Reply with quote

jag sa bara "hej sec" och sen vart d kick? det var en upplevelse som jag inte tyckye om så jag to en print. //nordlund och Fail *oglada*
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
fossil



Joined: 26 Sep 2002
Posts: 110
Location: "Stockholms Hooden"

PostPosted: Sat Apr 19, 2003 22:14 pm    Post subject: Reply with quote

Helt säker på att det var pga det? det kan ju varit så att du åkte ut för att en med reserverad slot skulle in.
Back to top
View user's profile Send private message
sec



Joined: 26 Sep 2002
Posts: 208

PostPosted: Sat Apr 19, 2003 22:35 pm    Post subject: Reply with quote

Jag kan försvara mig med en sak...

Orsaken till att jag kickade dig var att du röjjde mig som fakenickande admin... I situationen som va inne på servern va de tydligt att det var mig du menade... Så såg jag de iaf... Därför kickade jag dig...

En sak som va fel av mig var nog dock att jag inte skrev någonting i consolen kanske tänkte jag inte på att skriva varför för allting gick rätt fort likaså kan man se på de SS du har ... Säkert inte helt rätt handlat av mig heller med en rak kick... Men jag anser att en rak kick inte är SÅ jättefarligt pågrund av vad du gjorde...

De finns många saker såhär efteråt som man kan spekulera i vad som vore bäst... Men även en admin lär sig... Kanske skulle ha skrivit till dig privat på servern att inte avslöjja mig sådär igen osv osv...

Hur som helst e jag ledsen för att du blev kickad utan att få veta orsaken även om du egentligen själv ska vara fullt medveten om att INTE röjja admins som fakenickar....

over and out...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
fossil



Joined: 26 Sep 2002
Posts: 110
Location: "Stockholms Hooden"

PostPosted: Sun Apr 20, 2003 9:50 am    Post subject: Reply with quote

Att döma av SS så har killen inte gjort ett enda fel.
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sun Apr 20, 2003 10:21 am    Post subject: Reply with quote

rules wrote:
Admins är ofta inne och fakenickar för att ta fast lamers. Konstigt nog blir idioter guds barn när en admin är inne.
Känner ni till en admins fakenick och ser honom på servern så PLEASE röj inte honom.


Dock är detta inte riktigt en regel utan mer ett önskemål.
Back to top
View user's profile Send private message
sec



Joined: 26 Sep 2002
Posts: 208

PostPosted: Sun Apr 20, 2003 12:24 pm    Post subject: Reply with quote

Har redan rett ut detta med Fail...

Och faktiskt så va det ej Fail som skrev detta utan det var nordlund ...

När jag snackade me Fail så ansåg han de inte var så farligt att man skulle ta upp de på detta viset...

Han förstod mig och jag förstod honom ....

Bad om ursäkt för en kanske lite felaktig kick och sen va allt bra igen...


End Of Story...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
sec



Joined: 26 Sep 2002
Posts: 208

PostPosted: Mon Apr 28, 2003 17:00 pm    Post subject: Reply with quote

kakan wrote:
Eftersom jag inte får göra detta inlägg publikt här så kanske, om du vågar, lägga ut det själv.

Jag tänkte direkt när jag såg din bild på din ålder, sen när jag även fick se vad du hade skrivit började jag fundera ännu mer. Hur jädra kär i "kick-funktionen" får du lov att bli egentligen?! Du kan juh bara inte låtsas om personen som skriver "hej sec" i stället för att sparka ut honom. På så sätt kommer antagligen resterande folk på servern att tro att den som skrev det första misstog sig. Men nej, som den lille maktgalna administratören som bor i dig så sparkar du ut den stackars spelaren direkt. Det kvittar om han gjorde det för att retas eller ej, som admin måste man kunna ta en hel del utan att tappa ansiktet!
Jag är medveten om att du ursäktar ditt omogna utbrott med att admin lär sig, detta vore kanske sant om det inte vore för att admin i det här fallet är du! Jag är trött på att se hur du gång på gång utnyttjar dina rättigheter på maffia, samtidigt tycker jag att det är synd att inte resterande SM-admins har sett vad du går för. Så om du vill göra mig en tjänst kan du även vidarebefodra detta till resterande folk i adminligan på SM. Känn dig inte tveksam till att svara eftersom jag väntar ett välformulerat argumenterande svar på hur du tänker handskas med dina admin-rättigheter i fortsättningen.

Med varmaste hälsningar
/kakan!


Sådär...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies