HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Ehm, krypandes till korset...

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[SSRF]MrGaySweden



Joined: 22 Apr 2003
Posts: 3

PostPosted: Tue Apr 22, 2003 21:47 pm    Post subject: Ehm, krypandes till korset... Reply with quote

Tjena!

Var inne o lirade för ganska länge sedan på 8:an (tror jag), det var så länge sedan så jag kommer inte ihåg vad jag hade för nick. I alla fall så blev jag så sjukt sur och skrev fitta. Inte så smart, men det gjorde jag. Någon skrev vårda språket och jag svarade ännu smartare, ok fitta. Han skrev att jag skulle bli bannad och mycket riktigt så var jag genast bannad från åttan. Jag skämdes som ett barn och tro mig, jag lärde mig en läxa men lät det vara och tänkte att jag fick skylla mig själv och klara mig utan åttan.
Detta ovårdade språk har inte upprepats och jag ber om ursäkt för det inträffade.

Nu efter all denna tid är jag bannad från alla maffias servrar, visserligen med all rätt eftersom jag inte följt reglerna. Jag vill hemskt gärna fortsätta spela på maffia och undrar ödmjukast om ni kan godta min ursäkt och unbanna mig. Det vore väldigt schysst av er.
Kan ni det?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ZtaRDuZT



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 177
Location: Sthlm, The Capital

PostPosted: Tue Apr 22, 2003 21:50 pm    Post subject: Reply with quote

Skulle behöva ett wonid för att kunna kolla upp status på ban
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
siz
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 25 Nov 2002
Posts: 132
Location: malmö

PostPosted: Tue Apr 22, 2003 22:05 pm    Post subject: Reply with quote

Wonid: 264739
Playername: jag är ett djur
Bantime: Perm (min)
Reg date: 2003-03-13 20:26
Reg by: Sec
Reg description: HLBM: Skriker \"fitta\" när han dör och kallar mig \"fitta\" när jag säger till honom... Bryr sig inte de minsta alltså...

där har du varför du är bannad

tycker du skall ta det med Sec efter som det är han som har satt bannen på dig och vet ochså hur alvarligt det vart
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Tue Apr 22, 2003 22:12 pm    Post subject: Reply with quote

asbra lasse! Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
sec



Joined: 26 Sep 2002
Posts: 208

PostPosted: Wed Apr 23, 2003 0:30 am    Post subject: Reply with quote

jag kan mycket väl unbanna dig dvs för det även gått extremt lång tid sen dess.. tycker jag själv iaf.. känns som jättelängesedan.. och jag tror nog att du innerst inne vill vara en god människa på servrarna.. så fort jag får tillgång till att kunna unbanna på de sättet som jag även bannar så kan jag med glädje unbanna dig..... men du vet ju trotts allt vad som händer om detta sker på nått sätt igen... så även då vet jag att du förmodligen kommer hålla dig i skinnet Smile...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies