HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Dream Krök Stockholm 2003 - Krönikor

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> DreamKrök
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 10:27 am    Post subject: Dream Krök Stockholm 2003 - Krönikor Reply with quote

Först och främst så vill jag tacka alla människor jag lärt känna lite närmare. Ni är supergoa människor och ni har alla hjärtat på rätta stället.

Jag vill börja med att ta upp mina förväntningar inför resan.
Allting var klaffat (tack fren) och jag satte mig på tåget. då började funderingarna ta fart ordentligt. LockStock och Rectum, de borde man se upp för, de är väl värstingar. för att inte tala om urethra med sina bravader (läs: taket).
Tänk endå hur fel man kan ha! maken till helyllekillar får man leta länge efter.
Vidare funderade jag på hur människorna jag skulle träffa såg ut. några hade man ju sett förut på bild men de flesta var ju för mig helt okända. muFFen, sigge, tiuna, lupus, blizzie, sted, remo, Stoc, bröderna grimlund, katten och ni andra, jag kan lova er alla att jag kommer att se era inlägg och ert spelande på ett nytt sätt.

Efter fem och en halv timme på tåget så var jag framme. Träffade Fenan och DukeSwe. Duke och jag hade suttit på samma jäkla vagn hela tiden ovetandes om varann Smile . gick iväg till bilen där duken och jag fick skjuts av Nicke (tristan).

Efter lite letande så hittade vi äntligen fram till lokalen (gadd damn it, alla hus såg ju likadana ut!) där vi möttes av ett knippe gubbar. alla glada människor med varsin bärs i handen.

Resten av fredagen flöt på hur fint som helst och när jag däckade (lyckligtvis i sovhörnan) var jag kung över världen Very Happy .

Vaknar upp på lördagmorgon med världens smälla. masar mig ut och lägger mig på backen i solen och bara försöker att hålla undan smärtan i huvudet. Från denna stund så minns jag mest när evil kommer ut och berättar på sin breda småländska om att han hade världens jädra pungsvett. Jag och de som var där ute vek oss av skratt Very Happy .

Lördagskvällen tog jag det lugnare och spelade en hel del cs. kände inte riktigt för att bli ninjafull två dagar i rad. spik var jag ju inte men jag känner mig jättenöjd med kvällen som den blev. lirade tillsammans med muFFen (som pga tidigare händelser avstod från alkohol). Det var också kul att kolla på när Anna och Lupus brottades på slänten.

lämnade DK-lokalen klockan två på söndagen, missade mitt tåg med en timme pga att jag glömt att byta till sommartid Wink , tog nästa tåg och kom hem klockan halv tolv.

Mjolk är min egna lilla snuttis. Smile

Karlos och alpha, ni är lätt häftigast!

Angående fullast på DK så anmäler jag en outsider: Remoulade! Det är inte vem som helst lägger jordnötsringar på någon annans rumpa med munnen Very Happy

någon som vet hur det kunde bli sådan fetstank från sovstället på söndagmorgon?


Så återigen, TACK ALLA GOA GUBBAR OCH GUMMOR FÖR EN LYCKAD HELG!

På återseende // John aka Nimda
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 12:19 pm    Post subject: Reply with quote

Fredagen:

Eftersom vi gobbar måste åka hela jävla svearike runt för att komma fram så hade jag satt min mobil på alarm kl 07:30. Jag var klar på 15 min. Det blev att vi kom iväg från min trappa kl 10. Rolling Eyes

Körde runt och irrade i Hbg för att hämta LocStock (Staffan).
Efter lite pinkepauser och McDonalds så började Karlos och jag hinka bira. Hinkade hela vägen upp till Linköping. Vi kom till Lupus lya och börjar kröka på allvar.(kl 14-15) FreezeBitch och FLU kom förbi och vi satt alla med en pizza i knät och snackade DK! Wounderbar!
Efter ett kort snack kör vi ner till bolaget och fyller våra bilar med drycker.
Nu bar färden vidare mot Sthlm!! Karlos och jag däckade resten av resan Razz

Kom fram till lokalen.
Var överlyckliga av att se alla goa människor igen och vrålade i säkert 20 minuter hälsade på alla min inte kände igen.
Men nu var det dags kröka vidare!!
Drack min flaska Glennfiddich och hela jävla bärs lagret. Den kvällen minns jag inget. Men det verkar som om jag var kapabel att prata och käka chips iaf. Vilka är brudarna?!

Lördagen:
Vaknar upp. Vet inte var jag är och det tar en stund innan jag får upp mina ögon, men det första jag hör är "-Titta! Han lever!".
Hade däckad i soffan och vickade som kudde.
Vad som hände där minns jag inte. Satt och drack öl i soffan utomhus och kastade ner Remo för slänten.

Chillar på playan, vrålar "A BAD NAME" säkert 300 gånger med SSRF. Live konsert med Snudge_B, lirar CS, krökar och sen minns jag inget mer.
Lyckades med konstverket att dricka bärs när jag sover. Jag somnade och läg och andades som en fisk så Rectum häller i mig bärs.

Söndag:

Gobbarnas nycklar försvann.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> DreamKrök All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies