HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
r60.org

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
salt_katt



Joined: 25 Oct 2002
Posts: 420
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Mar 20, 2003 10:46 am    Post subject: r60.org Reply with quote

Efter att har spelat ett par matcher på CB laddern har jag verkligen blivit
arg på vissa claner och hur laddern är. Den är inte bara oseriös för de claner som inte är uppe i toppen och vädligt tråkig.
Det jag vill istället är att maffias claner skall ansluta sig till http://www.r60.org för en kanske mera seriös och roligare ladder.
Jag vet att Femenina är med i den, och pr har jag sett med, men skulle vara kul med mera maffia claner.

Annars kan någon tippsa om någon annan cup eller ladder som är mera seriös och har mera roliga claner än l33t noobs kick ass claner.
Efter ha försökt att spela flera 3on3 och 5on5 matcher och kommit i konflikt med många claner pga av att de har lovat en stabil server, men när jag har loggat in på servern och försökt att spela så har det varit en listen utan wwcl och hlguard som jag alltid utmanar med. Skall nu spela mot eNu på fredag och det skall nog inte vara något problem.

Hoppas att cb kan vinna tillbaka min respekt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Loader



Joined: 09 Mar 2003
Posts: 19
Location: Norberg

PostPosted: Thu Mar 20, 2003 12:28 pm    Post subject: Reply with quote

SM-league?
Back to top
View user's profile Send private message
trixoz



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 77

PostPosted: Thu Mar 20, 2003 14:42 pm    Post subject: Reply with quote

spela gärna mot oss.. vi HAR stabil server. och vi är välla en såkallad sm clan Smile
Back to top
View user's profile Send private message
salt_katt



Joined: 25 Oct 2002
Posts: 420
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Mar 20, 2003 17:14 pm    Post subject: Reply with quote

men liga är ju bara en fast match i veckan, ladder är typ när man vill spela och nån annan vill så med =)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies