HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Vad folk tycker om mig
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 2:20 am    Post subject: Re: Vad folk tycker om mig Reply with quote

AaD.gc > dAvE wrote:
Hörde nyss av Little_Prince^ att folk fortfarande tycker jag är lam.
Vad tycker ni egentligen?
Har jag skärpt mig?
Om ni inte vill ha mig så kan jag sticka.
Säg helt enkelt vad ni tycker.
Helt ärligt.

Jag har fortfarande inte en jävla aning om vem du är... men jag tycker det är alldeles för mycket ointressant tjafs hit och dit... börjar nu bli irriterad bara jag ser namnet... oavsett vad det handlar om kan man vara helt jättesäker på att det bara är bortkastad tid att läsa skräpet.
Back to top
View user's profile Send private message
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 3:02 am    Post subject: Reply with quote

Dave vill bara ha en klapp på axeln. Det tycker jag att han ska få för att han genomgår en svår tid just nu då hans mamma gick bort nyligen.
Back to top
View user's profile Send private message
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 7:40 am    Post subject: Reply with quote

Jag har inte sett det Dave gjorde för att bli bannad.
Så jag kan bara säga vad jag själv sett.
Jag tycker du sköter dig galant nu.. eller, iaf på forumen. Har inte märkt ngt när man lirat med dig iaf.
Keep on going'
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 13:50 pm    Post subject: Reply with quote

Little_Prince wrote:
Torak| wrote:
SilentPredator wrote:
Little_Prince wrote:
Jag tycker du e helt ok, Men jag sade så för att såvitt jag mindes så var inte alla helt nöjda med dig. Om jag hade fel Ber jag så jättemycket om ursäkt!



igår sa du ju INTE snälla saker om han när jag fråga om du ville trya för AaD kanske.jag e vittne till de.men nu säger du helt ok men igår var han INTE ok. skumt.
jaja åter till topic.dave e helt shyst nu jag e ju med i hans klanb osså.men han har skärpt sig !


jag va med... och när silent fråga om little ville trya kom det lite hårda ord om davE kan man ju säjja..
Jag tycker att alla inte ska gå efter vad som säjjs här bara... Skaffa en efen åsikt och kopiera inte alla andras.. det värkar som om alla va med förut när dave gjort nått dåligt.... men gå inte efter vad alla andra tycker..


Ärligt, Vad sade jag för ngt? Jag sade inget speciellt dumt. Jag är så mogen så jag kan skilja på skoj och inte skoj jag går inte och säger "Regelknullare" och sedan bara "Förlåt"..


men du sa ju typ nä jag vill inte trya för dave e bannad.och ingen tycker om han..nått sånt.iaf vad jag kommer ihåg.kanske torak kommer ihåg nåt mer.men ja ble rätt sur på dig o säga så om han och sen att här i forumet tycker du han är ok.e det bara för de flesta andra tycker de lr ? ! bara undrar
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 13:52 pm    Post subject: Reply with quote

shit the fucking same... skaka händer nu guyz så vi kan få denna f00kin' jävla skiten done...
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 14:18 pm    Post subject: Reply with quote

Tycker det har sett bättre ut på Forumet iaf, vet inte på servern hur det ser ut. Det kan ju loggmänniskorna kolla skulle jag tro med en sökning på ditt namn...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 15:47 pm    Post subject: Reply with quote

Hum tja vett itne sådär uber trevlig är han väl inte.....
<AaD^dAvE> 15
<AaD^dAvE> !!!
<AaD^dAvE> ubernoob

tja taget ur sitt samman hang kanske men va faen Wink Wink ähhh han e nog en trevlig prick
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
dave3d



Joined: 04 Jan 2003
Posts: 443
Location: Borås

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 16:01 pm    Post subject: Reply with quote

Jag och shadow e gamla kompisar.
Vi småretas med varandra. Det var han jag sa ubernoob till.
Du glömde Razz:et oxo
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 22:20 pm    Post subject: Reply with quote

SilentPredator wrote:
Little_Prince wrote:
Torak| wrote:
SilentPredator wrote:
Little_Prince wrote:
Jag tycker du e helt ok, Men jag sade så för att såvitt jag mindes så var inte alla helt nöjda med dig. Om jag hade fel Ber jag så jättemycket om ursäkt!



igår sa du ju INTE snälla saker om han när jag fråga om du ville trya för AaD kanske.jag e vittne till de.men nu säger du helt ok men igår var han INTE ok. skumt.
jaja åter till topic.dave e helt shyst nu jag e ju med i hans klanb osså.men han har skärpt sig !


jag va med... och när silent fråga om little ville trya kom det lite hårda ord om davE kan man ju säjja..
Jag tycker att alla inte ska gå efter vad som säjjs här bara... Skaffa en efen åsikt och kopiera inte alla andras.. det värkar som om alla va med förut när dave gjort nått dåligt.... men gå inte efter vad alla andra tycker..


Ärligt, Vad sade jag för ngt? Jag sade inget speciellt dumt. Jag är så mogen så jag kan skilja på skoj och inte skoj jag går inte och säger "Regelknullare" och sedan bara "Förlåt"..


men du sa ju typ nä jag vill inte trya för dave e bannad.och ingen tycker om han..nått sånt.iaf vad jag kommer ihåg.kanske torak kommer ihåg nåt mer.men ja ble rätt sur på dig o säga så om han och sen att här i forumet tycker du han är ok.e det bara för de flesta andra tycker de lr ? ! bara undrar


JAG SADE !!! Nej skall orkar inte argumentera med ONÖDIGA människor men jag säger igen! JAG TRODDE HAN VA BANNAD!

sry för temperament,
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
&[FreezeBitch]GreenGi



Joined: 15 Jan 2003
Posts: 690
Location: Höganäs,Sweden

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 22:38 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har lirat med dig 1 gång dAve & då tyckte jag att du sköte dig bra.
Har dock inte varit med om när du inte sköte dig dock,men kör det racet du kör nu & spela för att det e skoj & inget annat.
Det e ju bara ett spel Wink Wink Razz Laughing Cool Very Happy

//LeGoLaS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Torak|



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 910
Location: Katrineholm

PostPosted: Tue Mar 18, 2003 8:59 am    Post subject: Reply with quote

skit samma AaD e ju dött nu.... dom la ner igår...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Tue Mar 18, 2003 9:08 am    Post subject: Reply with quote

oväntat hmmmmm.......nope
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Tue Mar 18, 2003 10:14 am    Post subject: Reply with quote

MuffinMan wrote:
Du är ok. Bättre på forumet än på servern, men det är nog bara för att du aldrig sade något roligt på servern Smile


gör du de då? Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Torak|



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 910
Location: Katrineholm

PostPosted: Tue Mar 18, 2003 13:08 pm    Post subject: Reply with quote

[HVMK]Volvo 240 wrote:
oväntat hmmmmm.......nope


ännu mer.... dom la ner fast alla utom en ville fortsätta Razz dom la ner mitt i en match mot oss desseverre
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
MuffinMan



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1906
Location: Malmö

PostPosted: Tue Mar 18, 2003 16:56 pm    Post subject: Reply with quote

KrosuZ wrote:
MuffinMan wrote:
Du är ok. Bättre på forumet än på servern, men det är nog bara för att du aldrig sade något roligt på servern Smile


gör du de då? Laughing


Ja... Men inte när du är i närheten Razz
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies