HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
*Onödigt tjaffs?*

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pratglad



Joined: 22 Feb 2003
Posts: 5
Location: Södertälje

PostPosted: Mon Mar 10, 2003 23:20 pm    Post subject: *Onödigt tjaffs?* Reply with quote

Föööööör det första så har jag blivit bannad idag från alla servrar på maffia detta har jag å tacka ULT3GRA vet inte om han är någon admin eller vad är inte så insatt i det dära med vem kickar vem eller så! men jag kan tänka mig att han är en anledning till att jag blev kickad från alla servrar på maffia även FLU|Serpent hade tydligen lämnat klagomål. Inte för att jag vill säga att vissa är lite överkännsliga men ........VISSA ÄR LITE ÖVERKÄNNSLIGA!!! den dagen i fråga som allt dett hände och handlar om var en relativt dålig dag jag hade svurit en hel del av det jag kan tänka mig och ULT3GRA var den ända (som jag såg) som klagade alla andra verkade förstå mig till viss del och skratta åt det jag sa.

jag råkade dessutom Skjuta på några team mates , jag bad om ursäkt men att jag inte gjorde det med flit och dessutom så verkar cs bugga sig för min del lite då och då och på något sett så fastnar själva vapnet och börjar skjuta och slutar inte förren jag fått bort BUY menyn , då detta tar ett litet tag innan man hinner reagera och vid det laget har man hunnit skjuta någon , Jag ber om ursäkt men tydligen är inte detta nog.
jag kan inte försvara att jag SVOR för det gjorde jag och reglerna säger tydligt att man inte ska svära för att det skapar en dålig stämning , men vad händer om det skapar en bättre stämning då de flesta skrattar och en viss liten minoritet (ult3gra respektive FLU|Serpent) klagar .

Trots detta så ber jag om ursäkt men lite förstående måste man väll ha för att man inte alls skjuter på mates med flit och att det bara går väldigt dåligt? jag kan inte säga att varken Ult3gra eller FLU var bättre på något sett för meningen med att inte svära är att bibehålla en bra stämmning i servern , varken ult3gra eller FLU svor men jag kan inte säga att deras svar var speciellt pedagogiskt framlagt och skapade en sämre stämmning än vad jag gjorde.

Med andra ord så borde dom också bli bannade från alla servrar?

Hoppas någon orkar läsa allt detta *

MVH/ PRATGLAD - Tp_me_up även Toti
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Mon Mar 10, 2003 23:33 pm    Post subject: Reply with quote

Im banned from Swedish maffia servers. why? Post ur wonid here!
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Mar 10, 2003 23:37 pm    Post subject: Reply with quote

Hej och hå.

Din bann är satt för att du svor om du kallar "hora hora hora hora" etc för att svära. Därtill fick du lite extra då det tolkades som att du tyckte det var ok att svära så länge ingen admin var närvarande. Dina TD ligger dig inte till last. Sånt händer oss alla-

Reglerna för servern finns i sin fulla form på forumet, inklusive förklaringar varför vi inte vill ha ord som hora, f*tta, cp etc. De finns också i en kortare vesion när du ansluter varför man kan säga att du därmed accepterar våra regler. Du får tycka att vi är överkänsliga om du vill.

När bannen försvinner (den är tidsbegränsad) är du välkommen in igen och då hoppas vi att du hunnit läsa reglerna tills dess.

Sist men inte minst. Det var inte Ult3gra som fick dig bannad, det var du själv. Gör man fel så ska man stå för det. Ult3gra påpekade felet för oss vilket gjorde att du åkte dit, men det var trots allt ditt eget fel. Dessutom är det inte helt otroligt att du hade åkt dit utan hans försorg, då vi även kollar loggar.
Back to top
View user's profile Send private message
Sg



Joined: 05 Dec 2002
Posts: 1250

PostPosted: Tue Mar 11, 2003 10:28 am    Post subject: Reply with quote

Tack alla....och som sagt du är välkommen om.....18 dagar igen och då kommer jag inte att röra dig...
20 dagar är lindrigt ska du veta...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue Mar 11, 2003 10:33 am    Post subject: Reply with quote

Välkommen tillbaka och läs igenom reglerna noga nu...Du har tid på dig....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Vill ha en Kram



Joined: 17 Jan 2003
Posts: 141
Location: Borås

PostPosted: Tue Mar 11, 2003 14:21 pm    Post subject: Reply with quote

Själv blev man bannad för ett tag sedan men när man tänkte efter så tyckte man juh att det va bra för nu när man lirar på servrarna så vill man juh inte ha någon som svär och gnäller hela tiden. Tycker det e bra att man håller hårt på reglerna. Och den som blir bannad lär sig en läxa oxå ! Det e lite jobbit när maffia abstinensen träder i kraft... tänk vad länge tio dagar kan kännas ...många svettiga nätter i sängen...yrsel feber...ja inte skönt att va utan maffia =) Ett tips e ett läsa igenom det man har tänkt att "säga" på servern och skulle man kunan säga det till sin mamma? innan man trycker på enter!

Kram
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue Mar 11, 2003 14:57 pm    Post subject: Reply with quote

(TNp) - _VoCaL_ wrote:
Själv blev man bannad för ett tag sedan men när man tänkte efter så tyckte man juh att det va bra för nu när man lirar på servrarna så vill man juh inte ha någon som svär och gnäller hela tiden. Tycker det e bra att man håller hårt på reglerna. Och den som blir bannad lär sig en läxa oxå ! Det e lite jobbit när maffia abstinensen träder i kraft... tänk vad länge tio dagar kan kännas ...många svettiga nätter i sängen...yrsel feber...ja inte skönt att va utan maffia =) Ett tips e ett läsa igenom det man har tänkt att "säga" på servern och skulle man kunan säga det till sin mamma? innan man trycker på enter!

Kram



Kreds till dig som har bättrat dig...Det gillar jag iaf...Smile

GL HF
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Sg



Joined: 05 Dec 2002
Posts: 1250

PostPosted: Tue Mar 11, 2003 14:59 pm    Post subject: Reply with quote

Hehe det gillas alltid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies