HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
AWP hur???

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Linu_z



Joined: 04 Dec 2002
Posts: 299

PostPosted: Sun Mar 09, 2003 15:10 pm    Post subject: AWP hur??? Reply with quote

Nu har när jag på senare tid försökt att kära mig spela med awp på ett bättre sett så ser jag hur folk gör mini hopp. tex Jag såg niemela härom dan hur han hoppade upp bara pytte lite över en sten. Hur gör folk för att träffa när dom går hur gör folk när dom skjuter nästan direkt skott efter skott..... Alla som har några vettiga kunskaper att dela med sig av kan ju skriva......
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
vilis



Joined: 03 Oct 2002
Posts: 135
Location: Norrköping

PostPosted: Sun Mar 09, 2003 15:18 pm    Post subject: Reply with quote

Minihoppen är egentligen inga hopp, tryck på ducka-knappen snabbt så ställer du dig på tå ett litet tag...
Smile
Back to top
View user's profile Send private message
malakai



Joined: 18 Nov 2002
Posts: 1176
Location: Borås

PostPosted: Sun Mar 09, 2003 15:26 pm    Post subject: Reply with quote

ja byter till kniv o tebax jättefort efter varje skott får då går reloaden fortare.. sen finns de massa olika taktiker med rörelser .. men rör dej inte precis i skottögonblicket ..röra sej med awp o träffa e näst intill omöjligt
Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Praest[Man]
Anti Spam Force


Joined: 01 Nov 2002
Posts: 1761

PostPosted: Sun Mar 09, 2003 15:48 pm    Post subject: Reply with quote

[FreezeBitch]Malakai wrote:
ja byter till kniv o tebax jättefort efter varje skott får då går reloaden fortare.. sen finns de massa olika taktiker med rörelser .. men rör dej inte precis i skottögonblicket ..röra sej med awp o träffa e näst intill omöjligt
Embarassed


2 saker

1: Det går inte fortare längre om du byter, men du får ökad rörelseförmåga vilket gör det värt
2: Röra sig med awp och träffa är inte så avancerat, se bara till att om du strafar höger och ska skjuta att du samtidigt som du skjuter trycker strafe till vänster. Tar en stund att lära sig timingen, men det går.
Back to top
View user's profile Send private message
MuffinMan



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1906
Location: Malmö

PostPosted: Sun Mar 09, 2003 17:58 pm    Post subject: Reply with quote

En lätt sak att komma ihåg som jag brukar använda... Jag sätter mig precis när jag ska skjuta... Då slutar man röra sig för man koncentrerar sig mer på att ducka än på att flytta sig... Sen att man måste hålla fingrarna borta från strafe-tangenterna efter att man satt sig är bara träning. Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Lonnberg



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 459
Location: kalmar slott

PostPosted: Sun Mar 09, 2003 18:37 pm    Post subject: Reply with quote

min awp laggar oftast.. vad kan vara felet??
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies