HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
[siLL]Urethra varför bannade du mig?
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Praest[Man]
Anti Spam Force


Joined: 01 Nov 2002
Posts: 1761

PostPosted: Tue Feb 25, 2003 12:13 pm    Post subject: Re: tänk lite... Reply with quote

BBQ^ wrote:
asså fatta att om man har C-D kan man inte FUSKA!!!!!!!!!! och sen så gnäller ni bara på mig..medans alla andra svär å whinar men ni ser bara mig göra d....d e verkligen rättvist....och d e ni själva som har lagt in C-D och hur kan ni tro att jag har OGC? jag har juh skitiga stats...jag har typ 9/7 e det fusk?? nee skulle inte tro d. SÅ SLUTA GNÄLLA PÅ MIG BANNA ALLA ANDA OCKSÅ!


1: Inget anticheat är 100%. Det går att komma förbi dem också.
2: Jag har TOKÄGT en som hade aimbot och wallhack, det krävs ändå NÅGON skill för att få bra stats när man fuskar
3: Du har fuskat tidigare, innan CD kom (så fattade jag tidigare topics iaf). Därför ska du aldrig vara välkommen tillbaka (min åsikt, vet inte hur admins ställer sig till detta)
4: Den som lägger 100% tillit på ett anticheat gör bort sig, se punkt 1.
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue Feb 25, 2003 12:25 pm    Post subject: Reply with quote

LillPrällen wrote:
3: Du har fuskat tidigare, innan CD kom (så fattade jag tidigare topics iaf). Därför ska du aldrig vara välkommen tillbaka (min åsikt, vet inte hur admins ställer sig till detta)


Helt rätt, vi betackar oss denna killes närvaro på Maffia...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
McQwert



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1639
Location: Västkusten

PostPosted: Tue Feb 25, 2003 14:13 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:

SÅ SLUTA GNÄLLA PÅ MIG BANNA ALLA ANDA OCKSÅ!


Om du tittar i cheaters/lamers forumet så kan du se att du är inte den enda som bannas. Läs mitt inlägg "Lamer VM....." jag reportade dig +några till och samtilga bli bannade. Anledningen till att det blir så mycket upprtåndelse runt dig är att du är den gnälligaste person jag ngonspelat med, du har ertappats med fusk tidigare (även om någon fuskat tidigare men ångrar sig är han aldrig välkommen tebax, om jag har förstått det rätt), du har ovårdat språk, du anklagar nästan alla som dödar dig (snyggt) för fusk osv osv........


Jag ska också tillägga att BBQ skickade ett privat meddelande till mig, men ni får alla lov att läsa det:


Quote:

asså skit unge! du gnäller fan mer än mig så sluta hålla på!


*suck* det är väl sånt man får stå ut med när man försöker rensa servrarna från lamers Confused
Back to top
View user's profile Send private message
DiRoZ



Joined: 20 Nov 2002
Posts: 1095
Location: .::Partille::.

PostPosted: Tue Feb 25, 2003 15:43 pm    Post subject: Reply with quote

kanske dags att låsa denna topic nu.. vi har förstått att Urre gjorde att bra jobb Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies