HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
irriterad

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
soulreaper



Joined: 22 Feb 2003
Posts: 62

PostPosted: Sat Feb 22, 2003 17:55 pm    Post subject: irriterad Reply with quote

Om man tittar i denna tråd så liknar det mer en häxjakt än något som skulle kunna bidra till att spelandet blir trevligare. Jag blir iaf ganska irriterad över att folk sitter som hökar och väntar på minsta lilla "misstag" för att kunna rapportera hit, med syfte att få bort personen i fråga. Notera att "misstag" var inom citationstecken (med referens till föregående tråd).

Jag vet inte om folk tar illa vid sig när jag säger "fan" men att försöka få mig bannad för det verkar för mig mest vara fjäsk eller nåt (om nu folk verkligen tar illa vid sig när de hör/ser ordet "fan" ber jag om ursäkt för fjäsk-ankagelsen. Man blir ju lite osäker på vad man törs skriva...).

Jag tycker att allt onödigt angiveri bara skapar en otrygg stämning och till slut kan komma att resultera i att ingen skriver nåt under spelets gång i rädsla av att säga nåt fel.
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sat Feb 22, 2003 18:26 pm    Post subject: Reply with quote

Jag håller fullständigt med dig och vi har sagt ett antal ggr till folk att vi inte vill ha screens på folk som säger ett fult ord en gång. Men folk lyssnar inte.

JAG personligen tycker inte ett "fan" är stötande. Inte ett dugg. säger det ett 10-tal ggr/session själv.
Det är kränkande ord vi inte gillar.
(och kom inte och säg att "fan" är kränkande mot kristna eftersom de inte ska spela CS överhuvudtaget och man relaterar till budorden Razz).

Dock banar vi vissa några dagar, inte för ordet/orden utan för attityden.
Säger nån "f*tta" på servern ska man givetvis påpeka att det inte är ett bra ordval, men börjar han tjafsa emot och hävda att han minsann får säga vad han vill ska han ha en dask på stjärten.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies