HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Vilken j*vla dag!!

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Sun Jan 26, 2003 10:07 am    Post subject: Vilken j*vla dag!! Reply with quote

Min dag började kl 14:00 då jag vaknade i tron om att klockan var 20:00 och att jag var sen till jobbet. Men insåg klockan och somnade om. Vaknade av väckarklockan vid 18:00 och vände mig 180 grader om i soffan för att kolla på Cruel Intentions. Kollade klart på den och sen fixade mig lite inför jobbet.
Kom 15 min innnan jobbet började, svulten som en gris. Skolkade 30 min för att käka på MCD.
Gick tillbaka till jobbet. Såg förödelsen, suckade och började ställa i ordning.
Kvällen gick fint fram till kl 00:30 då jag skulle skära frukt (jag jobbar på en nattklubb). Efter 2 skurna citroner frågar en kollega om jag behöver hjälp, tittade bort i 2 sekunder och det resulterade i att jag bokstavligen sätter kniven i mitt finger.
Eftersom jag skär ca: 30 citroner och 20 lime i veckan så är det självklart att jag skurit mig i fingret förr, men detta var lite xtra. Går in på toaletten för att kolla hur djupt/stort såret är. Det visade sig att jag hade använt en filékniv och att såret gick ca: 5 mm ner i fingret och hade delat nageln.
Fick en ride till sjukan. Eftersom det såg ut som om jag hade kapat armen pga allt blod fick jag snabbt hjälp.
det visade sig vara ett väldigt rent snitt så jag slapp sy. Det blev self-service på handen i 10 dagar. Fick med mig en bunt med slipps, bandage och tejp.
Tog en bulle tillbaka till jobbet för att förklara att jag inte kan jobba mer.
Det slutade med att jag fick stå och vakta en dörr (nödutgång, som är en dörr mellan 2 olika sektioner på stället) i 2 timmar. Efter att ha blivt erbjuden allt mellan sexuella erbjudanden till mordhot stängde stället.
Eftersom jag bara stod vid en dörr i 2 timmar hade jag inget bätte för mig än att kröka. Bärsen gick på löapnde band!
Kl 03:30 var alpha riktigt bra i gasen!
Då fick han kortslutningn och började städa!! *drunken_mode*
Eftersom det var premiär för OslagBar var det helt sjukt mycket folk så iställewt för att städa fann jag det roligare att ragga. Fick förvånande mycket napp men glömde bort alla Embarassed
Sen var det örl, krök, pengaräkning och efter-jobbet-hof-med-skitsnack-om-galna-vakter.

Så nu är klockan typ 10:30 och är just hemkommen efter en helt underbar frulle på MCD.

/me är fuller så har går och dör!
Back to top
View user's profile Send private message
Bysell



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 368
Location: Dalarna

PostPosted: Sun Jan 26, 2003 11:01 am    Post subject: Reply with quote

åhh fy fan vilken dag alpha ! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies