HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Vad är det egentligen som ändras i 1.6 Betan?
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Thu Jan 16, 2003 16:27 pm    Post subject: Reply with quote

Volvo: Nej inte mer pengar, det andra laget får en stor fördel då. Spelet förstörs då eftersom det blir oblanserat.

f0rd: Nej du är nog inte helt ute och cyklar. Det är prat om att det finns/skall finnas en de_italy men om detta har med 1.6 och göra vet jag inte.
ex_ commandon är det prat om att låsa, men inget är bestämmt, i BETAN är det inte låst.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
&Trigger_Finger



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 526
Location: Västerås

PostPosted: Thu Jan 16, 2003 17:22 pm    Post subject: Re: Vad är det egentligen som ändras i 1.6 Betan? Reply with quote

[SM]Harvey Wallbanger wrote:
I BETAN kommer ingenting gå igenom skölden förutom en HE.
snacka om lite fusk då.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
DiRoZ



Joined: 20 Nov 2002
Posts: 1095
Location: .::Partille::.

PostPosted: Thu Jan 16, 2003 18:50 pm    Post subject: Reply with quote

min data kommer inte palla grafiken 1.6
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Thu Jan 16, 2003 19:09 pm    Post subject: Reply with quote

Tillåt mig skrika: NEJ, NEJ, NEJ, NEJ, NEJ OCH FÖRBANNAT NEJ !

Nu blev jag ruskigt riktigt förbannad. Åt pipsvängen med 1.6, jag kommer ju inte kunna spela CS mer. Jag blir verkligen jätteledsen och tror verkligen att jag kommer hata 1.6. Argh !!! FÖRBANNELSE O HEROIN !!! Jag är rysligt sur nu... ARGH ! (trodde inte jag kunde bli så sur)

Att inte kunna se vilka fiender som är döda och vilka som är levande kommer förstöra något grymt för mig, tror jag. Varje runda klickar jag ungefär 20 ggr för att få upp score-boarden, just för att se: 1. Hur många fiender kvar. 2.Vilka fiender kvar... Mitt bästa vapen tillsammans med radarn, inget snack om den saken. Klickar upp den som besatt när man har bomben och lyssnar reda på folk. Usch, förbannat så ledsen jag blir nu. Kommer aldrig kunna lära mig att hålla ordning på det i huvudet... Usch, usch, usch, usch, usch, usch, usch, usch, usch, usch, usch, usch, usch, usch, usch, usch, usch...
Back to top
View user's profile Send private message
milk^



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 226
Location: Trelleborg

PostPosted: Thu Jan 16, 2003 19:57 pm    Post subject: Reply with quote

håller med Lupus.
ändringen att man inte ser vilka som är döda är förödande. eller kanske inte, men som Lupus använder jag den hela tiden.. mkt bra o ha om man nu sitter o tänker dra o planta, och inte vill springa in i 4 CT själv. då kanske man ser att där é bara 1 eller 2 st kvar då man hört dom precis innan och kan specificera deras location.

men.. kommer bli rätt mkt svårare nu Sad
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
[SSRF]Galactus



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1076
Location: LångtbortiJymden

PostPosted: Thu Jan 16, 2003 20:00 pm    Post subject: Reply with quote

Hmmmm lupus jag är precis som du, kollar scoreboarden typ 1 gång i sekunden och mitt spel bygger till stor del på hur många fi som e kvar....men jag tycker ändå att det ska bli lite spännande med det nya!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Skugg



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 904
Location: Malmö

PostPosted: Thu Jan 16, 2003 20:29 pm    Post subject: Reply with quote

men ändå... CS ska vara så verkligt som möjligt..... inte f*n märker du om din kompis dödar nån 1 km bort.... ja tycker de e rätt så bra men det kommer bli rett jobbigt
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Thu Jan 16, 2003 22:15 pm    Post subject: Reply with quote

Cry babies Razz

Som Shadow sa: Du har ju egentligen ingen aning om hur många fi:s som är kvar.

Nu kanska folk börjar använda "Enemy down" kommandot lite mer... iaf på CW.

Men som Harv sa... bara att räkna om det är så viktigt.

Min första tanke var den samma, men sen insåg jag att det är en förbättring eftersom det blir ytterligare lite svårare att spela. Man måste vara på helspänn hela tiden. Tycker jag är bra.
Mer krig, mindre mes.
No pain no gain
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Thu Jan 16, 2003 23:34 pm    Post subject: Reply with quote

I så fall kan man ju ta bort radarn helt och hållet också när man ändå håller på... Smile

ShadoW wrote:
men ändå... CS ska vara så verkligt som möjligt..... inte f*n märker du om din kompis dödar nån 1 km bort.... ja tycker de e rätt så bra men det kommer bli rett jobbigt

I "verkligheten" (som iofs inte har ett smack med CS att göra) kanske folk använder sina mickar lite mer och faktiskt berättar för sina kamrater när de dödar nån... som Fren var inne på...


Last edited by [siLL]Urethra on Thu Jan 16, 2003 23:37 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
FuzioN



Joined: 04 Oct 2002
Posts: 19

PostPosted: Fri Jan 17, 2003 0:10 am    Post subject: Reply with quote

ha ha det blir juh röjj doms a Terroristerna kommer dominera me glailen nä nä ni ha ha bara så ni vet kommer Famas aega

mag:25
reload:fast!
dmg:high
bulletspeed:FAST!FASTFAST!!!!!!!! bara så ni vet famas kommer spruta ut skott som ja finns nog inga ord till så snabbt !


och De_itlay var till 1.6 harvey läste om det med men till cb osv det tror jag ej banorna som kommer vara med e nog de_airstrip bara som kommer med vid cb tror jag aja
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
FuzioN



Joined: 04 Oct 2002
Posts: 19

PostPosted: Fri Jan 17, 2003 0:10 am    Post subject: jjj Reply with quote

ha ha det blir juh röjj doms a Terroristerna kommer dominera me glailen nä nä ni ha ha bara så ni vet kommer Famas aega

mag:25
reload:fast!
dmg:high
bulletspeed:FAST!FASTFAST!!!!!!!! bara så ni vet famas kommer spruta ut skott som ja finns nog inga ord till så snabbt !


och De_itlay var till 1.6 harvey läste om det med men till cb osv det tror jag ej banorna som kommer vara med e nog de_airstrip bara som kommer med vid cb tror jag aja
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Skugg



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 904
Location: Malmö

PostPosted: Fri Jan 17, 2003 7:11 am    Post subject: Reply with quote

[siLL]Urethra wrote:
I så fall kan man ju ta bort radarn helt och hållet också när man ändå håller på... Smile

ShadoW wrote:
men ändå... CS ska vara så verkligt som möjligt..... inte f*n märker du om din kompis dödar nån 1 km bort.... ja tycker de e rätt så bra men det kommer bli rett jobbigt

I "verkligheten" (som iofs inte har ett smack med CS att göra) kanske folk använder sina mickar lite mer och faktiskt berättar för sina kamrater när de dödar nån... som Fren var inne på...


men vadå urre... de blir ju mer TP nu för alla fragkåta kommer bli skraja eftersom de vet inte hur mångo som finns kvar. 50% chans att de springer in i en hög me CTs eller Ts... visst okej radarn kanske oxå borde bort men CS e ju egentligen grundat på "vissa verkligthetsprinciper" du ska inte kunna tåla 4 granatater eller 3 kulor genom huvvet... satan nu glömde bort va ja skulle skriva... Sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Skugg



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 904
Location: Malmö

PostPosted: Fri Jan 17, 2003 7:11 am    Post subject: Reply with quote

[siLL]Urethra wrote:
I så fall kan man ju ta bort radarn helt och hållet också när man ändå håller på... Smile

ShadoW wrote:
men ändå... CS ska vara så verkligt som möjligt..... inte f*n märker du om din kompis dödar nån 1 km bort.... ja tycker de e rätt så bra men det kommer bli rett jobbigt

I "verkligheten" (som iofs inte har ett smack med CS att göra) kanske folk använder sina mickar lite mer och faktiskt berättar för sina kamrater när de dödar nån... som Fren var inne på...


men vadå urre... de blir ju mer TP nu för alla fragkåta kommer bli skraja eftersom de vet inte hur mångo som finns kvar. 50% chans att de springer in i en hög me CTs eller Ts... visst okej radarn kanske oxå borde bort men CS e ju egentligen grundat på "vissa verkligthetsprinciper" du ska inte kunna tåla 4 granatater eller 3 kulor genom huvvet... satan nu glömde bort va ja skulle skriva... Sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Mons



Joined: 29 Dec 2002
Posts: 40

PostPosted: Fri Jan 17, 2003 20:44 pm    Post subject: Reply with quote

hmm kommer typ få 2-3 fps när 1.6 kommer ut. Aja, får börja knarka istället....
Back to top
View user's profile Send private message
Mons



Joined: 29 Dec 2002
Posts: 40

PostPosted: Fri Jan 17, 2003 20:44 pm    Post subject: ähh jag är skeptisk Reply with quote

hmm kommer typ få 2-3 fps när 1.6 kommer ut. Aja, får börja knarka istället....
Back to top
View user's profile Send private message
Mons



Joined: 29 Dec 2002
Posts: 40

PostPosted: Fri Jan 17, 2003 20:46 pm    Post subject: ähh jag är skeptisk Reply with quote

hmm kommer typ få 2-3 fps när 1.6 kommer ut. Aja, får börja knarka istället....
Back to top
View user's profile Send private message
mK|pike
Guest





PostPosted: Mon Jan 20, 2003 15:35 pm    Post subject: Reply with quote

asså ja undrar fett kan man ladda ner betan nu lr?? isåfall var ja har letat som en galning visa säger att man kan visa säger att d inte går snälla ge mig svar på tal`?`?? Confused
Back to top
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Wed Dec 07, 2022 17:27 pm    Post subject: Useful FBA Prep Service Details Reply with quote

For the guy inquiring about dymo fba label size, amazon seller google sheets, amazon fulfilled by merchant fees, amazon fba side hustle, I highly suggest this high rated amazon fba prep service url not to mention gebühren im zusammenhang mit versand durch amazon, amazon fba ecommerce, fba standard size, fba retail arbitrage, amazon small and light fees, fba prep center near me, storage for amazon sellers, fba ecommerce, look at this excellent amazon fba prep service details alongside all amazon seller central fee calculator, alibaba fba amazon guide, amazon inventory placement service, amazon storage fee calculator, top selling items on amazon fba, fba pan european, amazon fba accepted countries, amazon fba business for sale, try this cool amazon fba prep service forum for best suppliers for amazon fba, amazon fba returns, amazon storage fees explained, amazon seller central virtual assistant, fba selling fees, amazon fba shipping fees, amazon fba box size, fba prep service, not forgeting this awesome amazon fba prep service tips on top of amazon fba tamara, amazon fba individual, amazon canada fba fees, fba's, amazon fba prep service, amazon mcf fees, amazon warehouse fba, amazon fba llc, as well this excellent amazon fba prep service link for multi channel fulfillment, fba 2021, ppc amazon fba, tom wang amazon fba masterclass, amazon fba accounting, fba masterclass cost, amazon fba product sourcing, amazon inventory placement service, See More @ Useful Yak Merino Wool Advice 6624894
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Fri Dec 16, 2022 6:41 am    Post subject: Best Indoor Air Quality Services Blog Reply with quote

for the guy inquiring about gas central heating installation, alternative to gas central heating, best furnace repair near me, hvac inspection near me, heat and air repair, brennan heating and air, I highly recommend this recommended indoor air quality services url or split unit installation, affordable plumbing and heating, bills plumbing and heating, 5 star plumbing and heating, comfort pro heating and cooling, hutzel plumbing, alongside all this recommended heating services info on top of geothermal heat pump installation, heating solutions, 24 hour heating repair near me, mobile home furnace repair near me, hvac ductwork installation, ground heating system, and don't forget this useful heating services link which is also great. also have a look at this excellent indoor air quality services url alongside all pro heating, bell heating and air, day and night heating, comfort heating and cooling, village heating, heat pump not heating, not to mention this new cooling services url as well as radiant heating and cooling, advanced heating and air, auburn heating and air, heating technician, navien heating system, home depot furnace installation, as well as top cooling services link which is also worth a look. i also recommend this top rated indoor air quality services forum on top of hvac heating, commercial heating, valley plumbing and heating, heating plumbing near me, heating and ac repair, goyette heating and cooling, alongside all this awesome cooling services blog not to mention air handlers heating and cooling, ductwork repair, geothermal repair near me, oil boiler installation near me, heating and air, heating boiler, and don't forget awesome heating services blog on top of steam humidifier for furnace, furnace repair near me, cooling and heating, absolute comfort heating and air, comfort heating and air, gas heater repair, which is also great. finally, have a look at this best heating services info with charles stone heating and cooling, air conditioner contractors near me, chisholm heating and air, heating and air conditioning near me, commercial hvac companies, absolute comfort heating and air, for good measure.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Mon Feb 13, 2023 18:57 pm    Post subject: Recommended Ideas For Choosing Forex Trading Reply with quote

In response to the lady talking about demo crypto trading, fx crypto, cfd leverage, different crypto exchanges, copy trade fbs, broker trading, I highly suggest this top forex software info or live crypto trading, live trading crypto, gemini automated trading, we fund traders, automated stock trading bot, bookmap crypto, on top of this great forex backtesting forum not to mention fxhours, short term crypto trading, forex funded account, investopedia forex, top forex brokers, binance us margin trading, alongside all this useful crypto trading link which is also great. Also, have a look at this useful forex systems details as well as safe crypto exchanges, autotrading stocks, robo software for share market, cheapest fees crypto exchange, automated scalping software, hot forex demo account, and don't forget this useful crypto trading details alongside all ecn trading, best currency pairs to trade for beginners, rsi divergence examples, thinkorswim algo trading, xm bonus account, fully automated forex trading software, alongside all best forex systems tips which is also worth a look. I also recommend this useful crypto backtesting tips alongside all forex automated trading bot, metatrader bot trading, rsi divergence indicator for mt4, staking etoro, trading auto pilot, fxcm platform, and don't forget this top rated forex trading blog alongside all trade is disabled mt4, thinkorswim algo trading, best automated forex trading robot, crypto exchange list, okex fees, forex trading system, on top of great crypto software details and don't forget forex deposit bonus 2021, ftmo mt4, kraken list of coins, crypto exchange sites, mt5 rsi divergence indicator, crypto trading platform usa, which is also great. Finally, have a look at this excellent forex software url with beincrypto telegram, coinsquare app, mt4 backtesting simulator, thinkorswim auto trade, best ea forex 2020, mt4 ftmo, for good measure. Check more @ Best News For Picking Automated Systems 624894b
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies