HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
vad för hörlurar ska ja köpa?
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Help and support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Sat Aug 30, 2003 22:38 pm    Post subject: Reply with quote

Anonymous wrote:
cosonic 850 e fan dom sämsta hörlurarna genom tiderna..4 av mina kompisar hade såna (ink jag) alla gick sönder inom loppet av ett halvår...
PHILPS HP800 eller HP890 är najs och passar runt öronen.. najs ljud och kvalla HP800 går på 350-400 kr oh HP890 går vär på 600-800 kr


cosonic 850! the best there is.... MEN Kjell& Company har slutat sälja dem efter jag verkar köpt deras sista par. Sad Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Sun Aug 31, 2003 1:06 am    Post subject: Reply with quote

Anonymous wrote:
cosonic 850 e fan dom sämsta hörlurarna genom tiderna..4 av mina kompisar hade såna (ink jag) alla gick sönder inom loppet av ett halvår...
PHILPS HP800 eller HP890 är najs och passar runt öronen.. najs ljud och kvalla HP800 går på 350-400 kr oh HP890 går vär på 600-800 kr


cosonic 850 är väl headset?


Jag har själv HP 890 och kan intyga att de är mycket väl värda priset på 800kr. stereohörlurar som rekommenderas, som budgetalternativ skall tilläggas, av ett flertal musiker (som alltså har ganska höga krav). gjutet om det funnits mick till. som det är nu så har jag ett headset OVANPÅ mina HP 890-lurar vilket är lite jobbigt...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Delreich



Joined: 06 Nov 2002
Posts: 1649
Location: Linköping

PostPosted: Sun Aug 31, 2003 1:29 am    Post subject: Reply with quote

jag använder ett par ganska gamla (några år iaf) omärkvärdiga hörlurar som går att ha länge utan att dom blir alltför obekväma, sen har jag ett headset runt halsen (enklare än att ha lur på lur) Razz

hörlurarna är Pioneer SE-52 och headsetet Cosonic 750, om någon undrar...
Back to top
View user's profile Send private message
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Sun Aug 31, 2003 11:54 am    Post subject: Reply with quote

Nimda wrote:
Anonymous wrote:
cosonic 850 e fan dom sämsta hörlurarna genom tiderna..4 av mina kompisar hade såna (ink jag) alla gick sönder inom loppet av ett halvår...
PHILPS HP800 eller HP890 är najs och passar runt öronen.. najs ljud och kvalla HP800 går på 350-400 kr oh HP890 går vär på 600-800 kr


cosonic 850 är väl headset?



ja, det är ett headset. Stora kåpor med en kraftig mic till. Ingen du har sönder i första taget (jo, jag har lyckats ha sönder dem), ljudet är som i vilken stereoanläggning som helst. Dessutom volymkontroll på sladden, vilket är välkommen om ngn suttit å mixrat med ens ljudinställningar.... Rolling Eyes Och det bästa av allt, priset är under 300, vilket jag tycker är skäligt för ett par hörlurar.

Jag ser även på denhär sidan: http://www.hogdata.se/text/detail.asp?artnr=HL%2D9 att Kjell & Company varit väldigt dyra (där jag köpt mina). 150 pix för detta enastående headset!!
Back to top
View user's profile Send private message
Saibot



Joined: 21 Nov 2003
Posts: 1585
Location: Sweden, stockholm

PostPosted: Mon Dec 15, 2003 19:02 pm    Post subject: satans katt Reply with quote

Vet du det, att det händer ofta för mig att jag bara hör på en lur. Ibland är det så enkelt som att någon sladd i kedjan sitter löst och/eller glappar. Då är det bara trycka in den.

En annan sak kan vara som hänt mig med SVINDYRA hörlurar (för mig) som kostar 1200+ som en JÄVLA katt har bitti (njami!) av sladden på (fräs, tjas!)), då måste man glöda i hop skiten, zzz (har snart igen sladd kvar).

Det kan också vara att du vart hårdhänt eller haft dåligkvalitetshöglurar (med mick) som du t.ex tappat i golvet så en sladd i/(inuti) hörlurarna har lossnat.

_________________
Fainali, xen, aafte sam 20 iers ov orxogrefkl riform, wi wud hev alojikl, kohirnt speling in ius xrewawt xe Ingliy-spiking werld
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Vill ha en Kram



Joined: 17 Jan 2003
Posts: 141
Location: Borås

PostPosted: Tue Dec 16, 2003 10:32 am    Post subject: ? Reply with quote

Jag har oxå funderat på att köpa nya lurar...fet dock inte om dom här två är något att ha?

http://butik.ljudman.se/_/product/default.asp?lProductID=4192
____------_______-------__________----------___________------------
http://butik.ljudman.se/_/product/default.asp?lProductID=4194
Back to top
View user's profile Send private message
Mr.sigge



Joined: 17 Sep 2003
Posts: 100
Location: Åkersberga 3 mil norr om Stockholm

PostPosted: Wed Dec 17, 2003 18:34 pm    Post subject: Reply with quote

jag håller med Guest men det finns tyvärr ingen mic till dom :S men jag kan lova er alla dom är goa som attan, Själv sitter jag med Philips hp890 och micken jag har är från ett gamalt headset fungerar väldigt finnemang Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Sun Dec 28, 2003 18:27 pm    Post subject: Reply with quote

Anonymous wrote:
cosonic 850 e fan dom sämsta hörlurarna genom tiderna..4 av mina kompisar hade såna (ink jag) alla gick sönder inom loppet av ett halvår...
PHILPS HP800 eller HP890 är najs och passar runt öronen.. najs ljud och kvalla HP800 går på 350-400 kr oh HP890 går vär på 600-800 kr
enda problemet med dem är att ena hörluren får för sig att lossna så den blir hängande i sladden. lite irriterande. men som sagt, 150 kr för den kvaliteten på mic å hörlur går inte att finna.

MEN, pricerunner visar inga träffar på dem Sad
ngn som kan ngn bra butik? sthlm helst
Back to top
View user's profile Send private message
Moxx



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 1112

PostPosted: Mon Dec 29, 2003 4:42 am    Post subject: Reply with quote

Själv så har man ju Sony MDR-201
och dem får jag faktiskt säga ett grymt underbara =)
Och dem håller.. tappar dem ibland, ned från bordet.. dem håller Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Mon Jan 16, 2023 17:28 pm    Post subject: Awesome Crypto Trading Site Reply with quote

To the man asking about rofx, spot trading binance, automated trade execution, ftmo trading hours, automated day trading, forexgdp, I highly suggest this updated crypto trading site or webull crypto trading, fxcm spreads, automated trading desk, robotic stock trading software, 5ers forex, best forex scalping strategy, alongside all this top rated crypto trading link and don't forget currency broker, best auto trading platform, trading with leverage crypto, forex trading strategies, swing crypto, altcoin trading platform, not to mention this excellent crypto trading info which is also great. Also, have a look at this excellent crypto trading url alongside all leverage crypto, coinbase pro automated trading, exness broker, best coin for day trading 2021, understanding rsi divergence, crypto arbitrage website, on top of this updated crypto trading details and don't forget best regulated forex brokers, binance us trading fees, rsi reverse divergence, the best automated trading software, galileo fx automated trading, top cryptocurrency brokers, and don't forget useful crypto trading site which is also worth a look. I also suggest this best crypto trading details on top of automate robinhood, amibroker auto trading afl, etrade automation quote trigger, best automated trading software for interactive brokers, options auto trading, forex market live, alongside all this updated crypto trading url on top of automated trading metatrader 5, coinrule best strategy, start crypto trading, forex 24, snd forex, ai stock trading bot free, as well as useful crypto trading url and don't forget automated technical analysis software, best entry and exit indicators, jex crypto, forex charts analysis, crypto spot, fbs trade online, which is also great. Finally, have a look at this high rated crypto trading forum with swissquote forex, automatic swing trading, swing crypto, forex scalping strategy, best forex algorithm software, mrg trader network, for good measure. Check more @ High Rated Salt Bath Site 4517cb9
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Sat Jun 10, 2023 18:50 pm    Post subject: Great News For Deciding On Hiking Base Layer Clothing Reply with quote

In response to the guy inquiring about smartwool womens 250 base layer, merino wool long sleeve base layer, smartwool merino 250 base layer women's, 400g merino wool base layer, 7even base layer, the north face merino wool base layer, I highly suggest this super fast reply on hiking base layer clothing tips or minero wool base layer, airblaster merino wool ninja suit, under armour merino wool, merino wool mens baselayer, merino wool silk base layer, best women's merino wool base layer, as well as this published here about hiking base layer clothing details alongside all men's merino thermal long sleeve baselayer, merino 400 base layer, simms merino wool base layer, icebreaker oasis legging, sub zero merino wool, smartwool one piece base layer, alongside all this his response for hiking base layer clothing url which is as good as mens merino wool bottoms, icebreaker long underwear mens, smartwool intraknit 200, sitka merino wool base layer, pearl izumi long sleeve base layer, men's merino 260 tech thermal leggings, on top of on yahoo on skiing base layer clothing forum as well as merino wool base layer reddit, best merino wool base layer for stand hunting, best merino base layer cycling, best merino long underwear, ll bean merino wool base layer, finisterre base layer, alongside all this bonuses for hiking base layer clothes tips not to mention icebreaker merino wool base layer, pearl izumi merino long sleeve baselayer, merino wool base layer underwear, meriwool underwear, best men's merino wool base layer, merino wool roll neck base layer, and don't forget source about skiing base layer clothes advice which is about smart wool long johns, merino 100 pure base layer, helly hansen merino base layer womens, heavy weight merino wool base layer, merino wool base layer reddit, merino wool long underwear, and don't forget this continued about skiing base layer clothing info as well as meriwool midweight thermal, merino blend paradox costco, kryptek base layer, smartwool merino 150 baselayer long sleeve, smartwool men's merino 250 base layer bottom, merino thermal clothing, on top of this learn more for hiking base layer clothes advice on top of patagonia merino air base layer, mens merino wool bottoms, icebreaker thermal leggings, washing smartwool base layer, smartwool 250 leggings, smartwool 250 base layer, alongside all on the main page for skiing base layer clothes details and don't forget 250g merino wool, best merino wool underwear for hunting, minus 33 merino wool leggings, base layer merino mens, best men's merino wool base layer, first lite merino base layer, which is also great. Finally, have a look at this this guy for skiing base layer clothes site with warmest smartwool base layer, smartwool base layer mens, merino wool womens thermals, minus33 merino wool womens thermal underwear, best merino base layer hunting, wool underwear hiking, for good measure. Check more @ New Advice For Deciding On Hiking Base Layer Clothing afbd644
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Fri Oct 06, 2023 4:11 am    Post subject: High Rated Product Website Reply with quote

Please try Google before asking about Top Rated Product Tips 46_595d
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Mon Oct 09, 2023 21:30 pm    Post subject: Excellent Auto Daļas Info Reply with quote

For the guy inquiring about cool car accessories, car coil, cumberland used auto parts, ebay truck parts, auto parts warehouse near me, car auto parts shop near me, I highly recommend this VAG 2N0253095H Auto Part or clark auto parts, main auto parts, car hub caps, nearest car parts store, automotive parts washer, car headlight polish, not to mention this VAG 5GM959613HQM Auto Part alongside all VAG 7H0133986E ROHR which is as good as car batteries online, checker auto, checker auto parts, lexus car accessories, hanging car accessories, auto yards near me, on top of VAG 5Q0122101GB SCHLAUCH as well as bmw alternator price, target car accessories, quality auto parts, car radiator sealant, tesla model 3 parts, oem car parts, alongside all this VAG 5C6805911L Auto Part alongside all toyota corolla compressor, south mccoll used auto parts, import auto salvage, ford model a parts, car back light, dorman auto parts, and don't forget VAG 4F0616203D Auto Part which is about car inner tube, amigo auto parts, headlight for car, southern auto parts, best bmw parts online, onlinecarparts, alongside all this VAG 1K0721373M Auto Part alongside all auto hanger, car parts 4 less, auto parts manufacturers, brake and clutch, rockauto chevy, use of clutch in car, alongside all this VAG 2GA971147AK Auto Part as well as rally auto parts, volvo auto parts, car part finder, carquest battery, car cleaning accessories, auto electrical supplies, not to mention VAG 60U885776C POLSTER and don't forget auto choke, sell car parts near me, ford explorer parts, classic auto parts, auto sensor, car brake parts, which is also great. Finally, have a look at this VAG 04L906088KL Auto Part with my auto parts, bmw coil pack, advance auto parts website, front spoiler car, car side mirror price, audi a4 front bumper, for good measure. Check more @ [url=https://sai.wmf.mybluehost.me/forums/showthread.php?tid=856809&pid=1438340#pid1438340]Recommended Auto Daļas 5240_22
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Oct 10, 2023 2:26 am    Post subject: Awesome Outdoor Clothing Blog Reply with quote

Please try Google before asking about High Rated Outdoor Clothing Website d28ff59
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Help and support All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies