HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Dags för en klanpresentation!
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Fri Nov 19, 2004 15:17 pm    Post subject: Dags för en klanpresentation! Reply with quote

Tjenare ALLA...

För ungefär 1 år sedan presenterade jag min 2on2 klan WiKan.. den 2on2 klanen lades på is då jag gick och började spela 5on5 med itdata.se och en diverse andra klaner under året....

Men nu har jag och min käre IRL och CSm8 zajbah startat upp våran 2on2 Klan igen, vi har startat upp lite smått utan att gå "officielt" med det än men vi hette #FutureGaming ett tag.. Först var det tänkt att vi skulle deltaga i SM 2on2 League.. men pga att jag "allbacK" skall flytta snart så kommer vi inte kunna spela på de tider som ligan hade + att vi hade fått tag på andra planer med klanen som vi prioriterade först.. nog om det!

Varför jag och zajbah satsar på att ha en "2on2" klan just nu är för det första att vi känner varandra innantil och utantill både IRL och Ingame.. För det andra så har jag "allbacK" en dator hemma som INTE håller måttet att spela på hög nivå (5 loss, 15-40 fps, 20-35 fps som oftast, och så vidare) därimot så har zajbah en storebror (som också är min IRL polare samt våran "manager""serveradmin" och "hemsideskapare") denna storebror har en mycket bättre dator än vad jag har.. I och med att vi bor i samma stad så är jag hos dem 3-4 dagar under veckorna.. då brukar vi lira 3-5 pcw:s varje gång... CA en gång i månaden kan vi ha LAN på en lördag till exempel då vi sitter hela dagarna och nöter 2on2 Wink) Samtidigt har vi våran "warserver" i samma hus me samma uppkoppling = att vi sitter med 5 i ping hela tiden båda två Wink...

Jag och zajbah satsar på att ha så skoj som möjligt.. Men ändå skall kunna deltaga så småningom i kända invitecuper, nattcuper, och verkligen göra bra i från oss på LADDERS... Just nu känner vi att vi vill träna mkt genom att lira cuper, ladders med mera innan vi tar tag i de hårda grejorna... Både jag och zajbah vet att vi har skillen och aimen för att kunna vinna mot mkt mkt bra motstånd, men det vi är mest nöjda med är att vi känner varandra såpass bra och VÅRAN timing ingame med varandra som är så viktig, är av hög klass. MEN allt kan bli bättre...

Nåväl.. Det som vi just nu behöver träna upp är allt givetvis, men framförallt att vinna de rundorna vi tappar koncentration på och förlorar på grund av slarv.. det händer ca 3 gånger per match att vi slarvar nått så grovt och förlorar rundor som vi skulle tagit med 1000%! det är det vi bygger på..

Nu kommer en liten information om klanen i sig och dess medlemmar:

Klanen:

Klanens Namn:
CallOnMe
KlanTag ingame:
:CallOnMe: nick
Game:
Counter-Strike 2on2

Medlemmarna

Christoffer Kans ":CallOnMe: allbacK":

zajbah kommenterar: Kans som han kallas har absolut ingen kontroll när han sitter hemma och lirar på sin dator Smile det är nästan som man blir rädd hur stor skillnaden är. Han är verkligen en "material spelare" heh för han lirar flera divisioner bättre med en bra dator än sin egen dator hemma..
Hans kvaliteter är att han verkligen spelar "med ljud" han vet exakt vad han skall göra i de flesta situationerna och han kan göra helt sjuka saker med sin AK ibland samt sin deagle.. annars en väldigt komplett lirare och i sina bästa dagar är han väldigt bra, fast glappet är stort i sina dåliga dagar vet man inte om det är han som sitter där och spelar...
En mycket bra och rolig spelare att sitta och spela med..

Robin Olsson Wiklund ":CallOnMe: zajbah":

allbacK kommenterar: zajbah eller Robin som han heter är en väldigt duktig cs spelare.. han är egentligen en typiskt duktig "klanspelare" än en duktig publicspelare, även fast att han inte har lika stor erfarenhet som allbacK när det gäller klanlir.. han har talangen helt enkelt.. zajbahs kvaliteter är många, han är jämn i sitt spel, gör sällan en "dålig" match och har väldigt bra aim med både AWP och ak/colt.. en spelare som hellre sitter och lyssnar på allbacK när det kommer till taktiker, men är verkligen inte rädd för att säga en taktik några rundor som han tror på... det han behöver förbättra är att lära sig kolla radar mera så att han inte flashar sin teamm8 Very Happy som händer allt för ofta Very Happy annars så behövs det väl träning på allt som vanligt för man kan alltid bli bättre..

Vi 2 tillsammans gör ett väldigt bra team, snart kommer taktiker och timing sitta som njutet och då får ni se upp Wink fram tills dess vill vi gärna att ni utmanar oss på pcw Very Happy Jag allbacK lirar samtidigt i en 5on5 klan The Mighty som är störtsköna, men när jag inte lirar med dem lirar jag 2on2 hos polaren..

Vi är reggade just nu i de flesta 2on2 ladders som finns! (inte gamers.nu och fragbitearena som kommer senare) Den laddern vi är mest aktiva på nu är den relativt nystartade ladder/liga sidan www.daygamers.se , vi lirar där nu för det mesta om ni vill utmana oss.. VI börjar att lira den laddern som en "uppvärmning" till lite tyngre ladders/ligor...

besök gärna våran IRC kanal: #Call.on.Me .. där kommer spammas ut HLTV adresser till varje ladder + cupmatcher om ni är intresserade + en väldans massa gött mingel Wink

Snart kommer också Hemsida med mera

Vi har Warserver och dylikt! så det är bara att fråga Very Happy

/:CallOnMe: allbacK

p.s när jag fått ny dator till januari ungefär så startar jag och zajbah en 5on5 klan, tills dess stay tuned Wink

_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Nov 19, 2004 15:48 pm    Post subject: Reply with quote

Inte med i Mighty längre?
_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
1772Gurra



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 434

PostPosted: Fri Nov 19, 2004 16:57 pm    Post subject: Reply with quote

dcH- wrote:
Inte med i Mighty längre?


jag tycker mig kunna läsa detta i hans post: "Jag allbacK lirar samtidigt i en 5on5 klan The Mighty som är störtsköna, men när jag inte lirar med dem lirar jag 2on2 hos polaren.."
Back to top
View user's profile Send private message
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Nov 19, 2004 18:22 pm    Post subject: Reply with quote

Förlåt, kanske jag ska börja läsa posterna först. Razz

Ber om ursäkt!

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Fri Nov 19, 2004 21:04 pm    Post subject: Reply with quote

Haha WHINE kans! Det där skrev inte robin! Laughing
_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Sat Nov 20, 2004 9:41 am    Post subject: Reply with quote

mIx! wrote:
Haha WHINE kans! Det där skrev inte robin! Laughing


Hehe kan ju erkänna att jag satt å skrev det Razz men jag vet att han skulle skriva så typ vet va han anser om mej Very HappyVery HappyVery Happy! har ju pratat me han om det Wink! jaja Razz

_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Sat Nov 20, 2004 17:00 pm    Post subject: Reply with quote

lol CallOnMe Very Happy ..Gillar ni videon till den? Very Happy Razz

Iaf gl me 2on2 klanen !

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Sat Nov 20, 2004 17:16 pm    Post subject: Reply with quote

SilentPredator wrote:
lol CallOnMe Very Happy ..Gillar ni videon till den? Very Happy Razz

Iaf gl me 2on2 klanen !


Hehe va fan tror du vi fått namnet ifrån RazzRazzRazz

_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Sat Nov 20, 2004 20:34 pm    Post subject: Reply with quote

DarkTroopeR wrote:
dcH- wrote:
Inte med i Mighty längre?


jag tycker mig kunna läsa detta i hans post: "Jag allbacK lirar samtidigt i en 5on5 klan The Mighty som är störtsköna, men när jag inte lirar med dem lirar jag 2on2 hos polaren.."


dock om man läser slutet så kanske man kan ana andra saker så e helt på dch sida med den frågan


:CallOnMe: allbacK wrote:
p.s när jag fått ny dator till januari ungefär så startar jag och zajbah en 5on5 klan, tills dess stay tuned Wink

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Sat Nov 20, 2004 23:55 pm    Post subject: Reply with quote

KrosuZ wrote:
DarkTroopeR wrote:
dcH- wrote:
Inte med i Mighty längre?


jag tycker mig kunna läsa detta i hans post: "Jag allbacK lirar samtidigt i en 5on5 klan The Mighty som är störtsköna, men när jag inte lirar med dem lirar jag 2on2 hos polaren.."


dock om man läser slutet så kanske man kan ana andra saker så e helt på dch sida med den frågan


:CallOnMe: allbacK wrote:
p.s när jag fått ny dator till januari ungefär så startar jag och zajbah en 5on5 klan, tills dess stay tuned Wink


Krozus :S så du menar att vissa i mighty får ha "andra 5on5" klaner förutom The mighty! till exempel du som lirar i Freezebith eller de andra i SSRF... eftersom vi är många i klanen som vill spela varje match så vill jag spela så mkt som möjligt därför Wink heh

_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Sun Nov 21, 2004 13:47 pm    Post subject: Reply with quote

:CallOnMe: allbacK wrote:
KrosuZ wrote:
DarkTroopeR wrote:
dcH- wrote:
Inte med i Mighty längre?


jag tycker mig kunna läsa detta i hans post: "Jag allbacK lirar samtidigt i en 5on5 klan The Mighty som är störtsköna, men när jag inte lirar med dem lirar jag 2on2 hos polaren.."


dock om man läser slutet så kanske man kan ana andra saker så e helt på dch sida med den frågan


:CallOnMe: allbacK wrote:
p.s när jag fått ny dator till januari ungefär så startar jag och zajbah en 5on5 klan, tills dess stay tuned Wink


Krozus :S så du menar att vissa i mighty får ha "andra 5on5" klaner förutom The mighty! till exempel du som lirar i Freezebith eller de andra i SSRF... eftersom vi är många i klanen som vill spela varje match så vill jag spela så mkt som möjligt därför Wink heh


anser väl mer att vi är med i en klan sedan innan där spelet inte är en huvudfråga...


medan du nu snackar om att va medlemm i en klan som The mighty som spelar då o då (relativt ofta) o att du senare startar en egen klan de är där de skiljer sig....

men ska jag va ärlig så bryr jag mig inte eftersom mig stör de ju inte Razz

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Sun Nov 21, 2004 19:19 pm    Post subject: Reply with quote

KrosuZ wrote:
:CallOnMe: allbacK wrote:
KrosuZ wrote:
DarkTroopeR wrote:
dcH- wrote:
Inte med i Mighty längre?


jag tycker mig kunna läsa detta i hans post: "Jag allbacK lirar samtidigt i en 5on5 klan The Mighty som är störtsköna, men när jag inte lirar med dem lirar jag 2on2 hos polaren.."


dock om man läser slutet så kanske man kan ana andra saker så e helt på dch sida med den frågan


:CallOnMe: allbacK wrote:
p.s när jag fått ny dator till januari ungefär så startar jag och zajbah en 5on5 klan, tills dess stay tuned Wink


Krozus :S så du menar att vissa i mighty får ha "andra 5on5" klaner förutom The mighty! till exempel du som lirar i Freezebith eller de andra i SSRF... eftersom vi är många i klanen som vill spela varje match så vill jag spela så mkt som möjligt därför Wink heh


anser väl mer att vi är med i en klan sedan innan där spelet inte är en huvudfråga...


medan du nu snackar om att va medlemm i en klan som The mighty som spelar då o då (relativt ofta) o att du senare startar en egen klan de är där de skiljer sig....

men ska jag va ärlig så bryr jag mig inte eftersom mig stör de ju inte Razz


Yes jag har planer på att starta upp en 5on5 klan när jag får min nya dator! sedan avgör ju inte jag om jag får stanna kvar i mighty utan det gör CL Wink..

_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Wed Mar 01, 2023 13:00 pm    Post subject: Free Suggestions For Selecting Green Energy Reply with quote

For the lady inquiring about sun tracking solar panel, solar energy conversion, solar for home price, house solar panels cost, tesla powerwall 3 cost, siemens gamesa turbines, solar pv inverter, residential windmills, hydropower technology, longi 370, advantages of geothermal energy, I highly suggest this awesome wind power forum not to mention geothermal circulation pump, 30kw solar system, sun badger solar, climate master heat pumps, solar power companies near me, solar panel setup for home, lg neon solar panels, in ground heating, 30 watt solar panel, 150 watt solar panel price, solar system installers near me, geothermal cooling, largest wind turbine manufacturers, storage hydropower, passive solar energy, look at this cool geothermal heat pump info on top of water turbine energy, geothermal energy is the heat of the, portable water power generator, solar and wind hybrid system, b solar, grid tie inverter, micro hydro turbine, tesla powerwall cost 2020, 160 watt solar panel price, geothermal ac cost, nomad solar panel, patanjali solar panel price, utl solar panel 500 watt price, 3 types of hydropower plant, top geothermal companies, try this high rated green energy tips for geo well, solar power companies near me, hot water geothermal system, rantau dedap, canadian solar panels for sale, wind turbine energy, geothermal ground loop, solar panel output, solar panel production, wind turbine production, dam in hydro power plant, . See More Top Tips For Choosing A Toto Site c5242_b
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Mar 28, 2023 0:37 am    Post subject: Recommended Tips On Considering Merino Wool Layers Reply with quote

In reply to the people asking about olive green merino base layer, mens 100 merino wool base layer, ripzone merino baselayer, helly hansen merino leggings, ibex women's base layer, icebreaker midweight base layer, I highly recommend this learn more about best base layers url or heavyweight merino wool long johns, merino wool base layer mens amazon, bamboo merino base layer, howies light merino base layer, merino base layer set, merino long johns women's, as well as this more about merino wool base layer details and don't forget smartwool pattern crew, thin merino wool base layer, kari traa merino wool base layer, buy merino wool thermals, men's wool undershirts, merino wool base layer snowboarding, on top of this enquiry about best base layers tips which is also great. Also, have a look at this basics for best base layers url not to mention 7even base layer, finisterre merino base layer, altura merino base layer, north face merino base layer, mens merino wool base layer set, 100 merino wool base layer mens, on top of this read more on best base layers link on top of icebreaker 200 base layer, mens merino long johns, merino wool 250 mens, smart wool base layer 250, smartwool merino 150 base layer short sleeve, best merino wool thermals, alongside all clicking here on merino wool base layer info which is also wokorah a look. I also recommend this recommended reading about merino wool base layer url alongside all men's merino 150 base layer bottom, meriwool heavyweight thermals, peter storm merino base layer, merino wool one piece base layer, best merino wool layers, merino base layer for running, not to mention this super fast reply for merino wool base layers url on top of heavyweight merino wool base layer women's, icebreaker merino wool 200, meriwool mens base layer, smartwool hooded base layer, men's merino 150 base layer, merino thermals sale, on top of this hyperlink for merino wool base layers blog not to mention smartwool 250 merino long johns, women's merino base layer sale, icebreaker baselayers, smartwool merino 250 pattern crew, wool base layer mens, smartwool men's merino 150 baselayer long sleeve, which is also great. Finally, have a look at this description for best base layer tips with thickest merino wool base layer, smartwool long johns, wool long johns womens, cheap merino base layer, thin merino wool base layer, aclima base layer, for good measure. Check more @ New Info For Choosing Disposable Vapes 90152d0
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Sat Apr 08, 2023 19:06 pm    Post subject: Best Ideas For Selecting ¸ÞÀÌÀú»çÀÌÆ® Reply with quote

In response to the person inquiring about totomalaysia, keputusan magnum kuda toto, lotto 4d lucky number today, magnum 4d latest result, lotto 4d lucky number today, toto 4d supreme, I highly recommend this at bing about ¸ÞÀÌÀú³îÀÌÅÍ info or 5d toto lucky number, today 4d lotto, sport singapore 4d, toto 4d near me, toto 4d 8 5 2021, cai magnum 4d, alongside all this additional reading about ¸ÞÀÌÀú»çÀÌÆ® details alongside all singapore 4d lucky number today, prizes for sports toto, new win toto, toto band official website, berjaya sports toto, magnum 4d, and don't forget this official source about ¸ÔÆ¢°ËÁõ site which is as good as sg pools toto, toto sport bet, toto 4d supreme, keputusan magnum 4d, sports toto magnum 4d, www sport toto, as well as inquiry on ¸ÞÀÌÀúÅäÅä»çÀÌÆ® forum on top of totomalaysia, www toto 4d, totosport 4d, sp0rts toto, magnum 4d result, magnum 4d my lucky number, as well as this find for ¸ÞÀÌÀú»çÀÌÆ® tips as well as big win toto, keputusan magnum toto, toto magnum 4d result, 4d lotto 6d, magnum sport toto, www sports toto com my, on top of going here for ¸ÔÆ¢°ËÁõ»çÀÌÆ® site which is about 4d88 results live sports toto, singapore pools toto, sports toto apk, www sportstoto my, sports toto go for it, sport toto 6d result, alongside all this over here for ¸ÞÀÌÀú³îÀÌÅÍ url as well as singapore 4d online result, beli magnum 4d online, super 4d toto, more like sports toto, new win 6d, lotto 4d toto, and don't forget this the full report for ¸ÔÆ¢°ËÁõ»çÀÌÆ® url as well as my lucky 4d number today, toto 6d lucky number today, singaporepools sports, toto sport bet, next toto winning number, 4d lotto 6d, on top of related site about ¸ÞÀÌÀúÅäÅä»çÀÌÆ® advice not to mention toto 4d near me, supreme toto malaysia, sport toto online bet, golden 4d result, sport toto website, korean toto, which is also great. Finally, have a look at this killer deal about ¸ÔÆ¢°ËÁõ link with sport toto online bet, magnum 4d lucky number tomorrow, 4d past result, lotto 4d lucky number today, sports toto more like this, sport toto 4d 6d, for good measure. Check more @ Good News To Selecting Business Massages d28ff59
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Sat Apr 15, 2023 18:49 pm    Post subject: Recommended Advice For Selecting ???? Reply with quote

For the person inquiring about winterthur thai massage, massage hot reflexology thailand, thai massage cheras, thai massage extra service, shanghai massage, massage in thailand experience, sb thai massage, osim neck massager, thai massage fourways, thai massage setapak, on a business trip, massage 514, tmj massage, knee massager, best massage oil, sauna massage, cheap business travel, blaupunkt massager, thai massage and day spa, thai massage lisburn road, I can vouch for this for neck and back massager, absolute massage, lomi lomi massage near me, full thai massage, thai massage westheimer, energy massage, fascia massage, most popular business travel destinations, smart neck massager, best asian massage, have a nice business trip, remedial massage near me, thai yoga massage, thai massage papatoetoe, thailand body massage, tcm massage, now massage, lymph drainage massage, scraping massage, my first business trip, also. See More [url=https://bigshopthailand.com/index.php?topic=9955.new#new]Top Facts On Picking ??? 52d0c35
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Sat Apr 15, 2023 18:51 pm    Post subject: Great Reasons To Picking ??? Reply with quote

To the people asking about abhyanga massage, hatyai massage, massage, real thai massage, thai massage around me, thai massage mayo, best massage therapist near me, synergy massage, thai massage pakuranga, thai massage woodford, barramee thai massage and spa, jaw massage, thai relaxing massage, best massage near me, facial massage near me, holistic massage near me, chinese massage near me, thai oil massage, massage and facial near me, sunflower massage, I suggest this for remedial massage near me, pregnant massage, walk in massage near me, frequent business travel, best massage therapist near me, lifelong foot massager, massage and spa near me, thai compress massage, hypervolt massager, the massage, massages near me thai, trip business, home massage therapist, thai massage battersea, business trip hotel, i was on a business trip, thai massage price, relaxation massage near me, facial massage, i massage, also. See More [url=http://www.subaruxvthailand.com/forum/index.php?topic=1209.new#new]New Tips For Choosing ????? 584c948
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Mon Apr 24, 2023 23:15 pm    Post subject: Top Suggestions On Deciding On Semar Jitu77 Reply with quote

For the guy asking about sensa838 rtp, toto 4d 26 11 2022, fyp4d slot, sinartogel bandar online, slot idn4d, sempak togel, I highly suggest this dig this for Semar Jitu blog or www togelsingapura com, live 6d toto, dhx4dslot, togel 2d 100 ribu, oppa togel, trex master togel, and don't forget this web site for Semarjitu advice as well as uno4d pragmatic, judi sgp 45, protogel rtp slot, data sgp com, portopools, sinartogel bandar online, alongside all this see page on Semarjitu link which is as good as suster4d bandar togel, protogel rtp, live totobet88, togel toshima, bandar togel live game, bandar nero4d, as well as enquiry about Semar Jitu advice not to mention oregon3 pool, www kungfu4d2, judi sgp hari ini, magnum4d hari ini, kodetogelhariini, totonesia rtp, as well as this for beginners for Semar Jitu77 site not to mention live 6d toto, www dorahoki com, rtp sensa838, m totojt001 com, 2d3d4d, liveresultsidney, as well as experienced for Semar Jitu link which is about rajaong bandar togel, total jp bandar togel, rtp winlotre, lagu togel com, m77casino slot, www tototogel com, on top of this click for source on Semar Jitu site and don't forget judi toto online, kodetogelhariini, ziatogel88 com m, malaysiapools, totobet ovo, semar jitu77, on top of this their explanation on Semar Jitu77 forum on top of bandar online 6d, nama judi togel, total jp bandar togel, togel toshima, portopools, 7evenluck rtp, on top of click here on Semar Jitu site alongside all cara dapat no 4d, toshima togel, toto game online, bandar judi togel 4d, bandar togel ovo, www paitobuah com, which is also great. Finally, have a look at this go here about Semar Jitu tips with bandar togel olx, kmj live draw, live ictoto20, new pasaranwla, togel bandar jaya, www datasinga com, for good measure. Check more @ New Info For Picking Software Download c5240_d
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Mon May 08, 2023 23:28 pm    Post subject: New Hints On Choosing Merino Wool Base Layers For Hiking Reply with quote

To the people inquiring about best merino wool bottoms, camo merino wool set, kryptek base layers, smartwool merino 150 long sleeve, meriwool heavyweight thermals, icebreaker heavyweight base layer, I highly recommend this a total noob for custom sportswear site or helly hansen merino wool base layer mens, buy merino wool thermals, merino wool top and bottom, smartwool women's merino 250 baselayer pattern bottom, women's merino 150 base layer long sleeve, merino wool thermals for men, as well as this dig this on custom sportswear link alongside all mens merino wool base layer shirt, womens merino wool base layer top, men's merino 150 base layer long sleeve, altura merino base layer, women's merino 200 oasis long sleeve crewe thermal top, smartwool 250 base layer, alongside all this her response about custom sportswear url which is as good as merino wool base layer mens tall, heavyweight merino base layer, castelli merino base layer, 200g merino wool base layer, merino wool layering pieces, smartwool 250 one piece, on top of at bing for custom sportswear advice alongside all smartwool merino thermal underwear, heavyweight merino wool base layer mens, merino wool base layer for cold weather, smartwool merino 250 women's, top merino wool base layer, smartwool womens merino 250 base layer, not to mention this recommended reading for custom sportswear advice and don't forget smartwool base layer mens, smartwool 250 womens bottoms, merino wool one piece base layer, icebreaker merino wool 260, mens merino long johns, redram merino wool base layer, as well as redirected here on custom sportswear site which is about heavy weight merino wool base layer, sub zero merino wool, best merino wool baselayers, merino 100 pure base layer, paradox merino blend men's, wool base layer leggings, as well as this his explanation for custom sportswear info as well as smartwool base layer 150, smartwool layers, smartwool base layer mens, merino wool base layer mens top, woolx heavyweight bottoms, woolen thermals, on top of this watch this video for custom sportswear forum alongside all icebreaker oasis 200 merino base layer, smartwool 250 mens bottom, merino smartwool 250, smartwool merino 250 mens bottom, best merino wool base layer bottoms, icebreaker merino base layer womens, not to mention their explanation on custom sportswear advice on top of merino wool 250 base layer mens, smartwool layers, pure merino wool thermals, merino wool leggings mens, merino wool sleeveless base layer, meriwool midweight base layer, which is also great. Finally, have a look at this view website about custom sportswear info with merino wool thermal leggings, merino 100 pure base layer, icebreaker merino wool base layer mens, bula wool base layer, smartwool women's long underwear sale, smartwool 250 mens, for good measure. Check more @ Free Info For Picking Demo Gates Of Olympus 3584c94
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Fri Jun 23, 2023 18:58 pm    Post subject: Recommended Tips On Considering Jptoto Reply with quote

In response to the person inquiring about deluna4d slot online, togel online, hongkong to pools, angka togel hongkong mlm ini, bandar toto online, hongkong sore ini, I highly suggest this more for togel blog or paristogel rtp, bandar togel olx, keluaran hk, bandar judi omi88, bandar togel77 com, judi hk hari ini, alongside all this recommended site for togel blog and don't forget bandar toto online, rtp ratucasino88, 988bet rtp, koran hk hari ini, rtp slot redmitoto, fufu4d, on top of this homepage for keluaran hk blog which is as good as bandar togel baik, bandar judi toto, rtp mainlotre, wsd4d com, batu4d slot, paristogel rtp, on top of web site about togel hongkong pools details and don't forget jaya4d online, rtp slot sabatoto, bandar toto online, rtp pesonatoto, judi toto slot, klr hk mlm ini, and don't forget this moved here on keluaran hk link not to mention rtp slot goltogel hari ini, gila4d 1, judi hk hari ini, agen togel dunia, aladdin togel hongkong, bandar judi togel online88 com, as well as published here on togel hongkong blog which is about togel hk, cyberx hk, rtp slot fajartoto, lagu draw hk, nama2 bandar togel, singapore hongkong prize, and don't forget this link for live draw hk tips as well as togel online, judi 4d online, bandar togel deposit dana, bandar online bento4d, slot meriahtoto, skintoto rtp, alongside all this full report on togel hongkong link as well as bandar judi togel online, bandar online hadiah 2d 100rb, judi 4d online, kirin4d, to?el hong kong, rtp asiktoto, as well as great post to read for pengeluaran hk forum alongside all monsterbet88 deposit, helo4d slot, mozza4d, nana4d rtp, nama judi togel, rtp slot sabatoto, which is also great. Finally, have a look at this consultant about togel keluaran hk tips with m ttjitu 888 com, lagu draw hk, idn judi togel, m totojitu online com, gila4d slot, bandar toto 88, for good measure. Check more @ Great Tips For Picking Keluaran Hk Hari Ini c948a2d
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies