HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Online Poker
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 24, 25, 26  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Tue Jan 20, 2009 9:19 am    Post subject: Reply with quote

Skoj att du gillade det! Tror att livepoker kan vara riktigt nice sådär ibland tbh. Så fort jag fyller tjugo skall jag börja jaga fiskar som fan på Cosmo.

Angående att du blev utdragen med damerna så kan du alltid betta så pass hårt att han inte alls får odds att syna med sitt drag. Hade han öppet drag eller hålpipa? Men visst, har man set så vill man ju oftast bara fiska värde i handen (sedan finns det ju alltid synfiskar som man aldrig blir av med och sedan sätter de sitt drag). Segt att du torskade nontheless Sad. Fast ibland förlorar man, det är bara att acceptera och köra igen!

Brände några inköp igår pga motrigg. En snubbe crackade mina aces med KTo. Sad

_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Mon Jan 26, 2009 16:55 pm    Post subject: Reply with quote

Jaha ja! Idag är det dags igen! Jag hade tänkt lira på fredag, men bestämde mig för att hänga på idag istället! Kommer nog bli typ 25 pers idag och det blir ju kul Smile Frågan är hur dem ska göra med platserna, men jag antar att det går bra att vara 9 vid ett bord så man slipper dynga upp ett till...

Idag är buy-in 400+100 och det är en ren freezeout turnering så inga återköp osv som sist...

Återkommer med hur det gick senare! Smile

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Mon Feb 09, 2009 1:45 am    Post subject: Reply with quote

Motrigg. Helvetes jävla motrigg.

Jag avskyr poker.

_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ice-4-Man



Joined: 18 Jun 2003
Posts: 3874
Location: Borås

PostPosted: Fri Feb 27, 2009 12:18 pm    Post subject: Reply with quote

nu har även jag börjat spela lite smått på online poker - la in $10 igår och spelar på FullTiltPoker.

Går rätt bra faktiskt $0.01/0.02 blinds Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Fri Feb 27, 2009 12:32 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har provat på det där med minimini blinds men jag tycker det går för segt Razz Jag kör 0,25 och det tycker jag är en ganska lagom nivå Smile

Idag är jag gräsänkling så jag ska till systemet efter jobbet och köpa lite god bira, sen ska jag spela poker och äta thai eller nått Very Happy Kommer bli legendary!

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Fri Feb 27, 2009 22:13 pm    Post subject: Reply with quote

Sprang in tio inköp igår. För att sedan tilta bort fem cirka (alkohol var inblandat Smile ). Nåväl, får väl vara nöjd. Idag sprang jag in rejält under EV. Från att jag ha borde plussat en viss summa slutade det med lite torsk. Nåväl, sådant som händer...
_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Sat Feb 28, 2009 9:14 am    Post subject: Reply with quote

Jag gick hårt ut igår, gick in för att spela några händer för att värma lite, ramlar in på JJ på första handen! Spelar den hårt, träffar en kåk med 888 på bordet, all-in på rivern och blir synad med AA... Där rök alla pengarna för den kvällen Razz

Men jag tog mod till mig och satte in 10 nya fräscha dolares och efter typ 180 händer så hade jag fått ihop nästan 40 dollar! Very Happy Riktigt nöjd med det alltså!

Allt som allt, en trevlig hemmakväll ensam med några bärs! Rasade i säng lite småfull vid tolvsnåret...

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Sat Feb 28, 2009 19:38 pm    Post subject: Reply with quote

Nu ska jag supa mig staketfull för att sedan ramla in på borden sent i natt och spruta ut inköp som om jag vore tomten. Fyfan vad skoj det ska bli!

Gick på torsk med KK vs J7o idag. Otroligt att sådana fiskar hittar in på dessa nivåer ändå (visserligen var han SS med endast 20% av inköpet). Han openraisade med sin hand och han synade (att syna ett 3bet är ju i sig helt otroligt åsneaktigt) mitt 3bet. Bra där firrefisken! Skitspel.

_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Tue Mar 03, 2009 21:50 pm    Post subject: Reply with quote

tiltat som fan idag.. Helt jävla värdelöst... Spelade som en gud igår igen, men idag har det gått neråt! Razz Har fortfarande en del stålar kvar, men snart så tar dem väl slut!

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Thu Mar 05, 2009 18:33 pm    Post subject: Reply with quote

Fist fucking fist fuck...

Nedåtgående trend... Snaps, någon? Evil or Very Mad Evil or Very Mad

_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 14:37 pm    Post subject: Reply with quote

Ikväll blir det livepoker igen! Very Happy Först några öl på harrys, sen blir det poker med 24 deltagare och 200+100 i buyin Smile Kommer bli Sweet! Varannan damernas med tydligen för att få in lite tjejer i klubben. Verkar som att dem är ganska nya i pokern så det ska bli skoj!

Önska mig lycka till!

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Fri Mar 06, 2009 16:15 pm    Post subject: Reply with quote

Lycka till Zwonka! Spela aggro och såsa in asofta! Smile

Sprang in fyra inköp idag på en timma. Kände att det räckte och nu har jag bunkrat upp med Stoli Elit samt bubbel för en skön kväll. Lär ju må rätt så dåligt imorgon...

_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Sat Mar 07, 2009 18:16 pm    Post subject: Reply with quote

Kom tvåa igår på pokern! Very Happy Spelade otroligt bra men sista handen var inte bra alls, men killen jag spelade mot gick all in och vi var trötta efter 6 timmars spel, det skiljde trots allt bara 300 spänn på första och andra platsen. Hade några riktiga flaxhänder, två gånger slog jag en kåk med kåk och en annan gång synade jag en all in där killen sitter med stegdrag och jag par i treor, men de klarade sig och handen var berömd resten av kvällen Razz Eftersom jag innan jag synade sa "jag får gå på känsla på denna" hehe sjukt kul!

Fan va mycke enklare det är när man sitter med 70k i marker och dem andra sitter på mellan 10 och 20k Razz

ser fram emot nästa pokerkväll!

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Sun Mar 08, 2009 15:02 pm    Post subject: Reply with quote

Utdragen deluxe.

Priset tar ändå när snubben drar en runner runner kåk mot ens egen färg. Skönt Smile

_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 21:24 pm    Post subject: Reply with quote

Strax över tio inköp idag. Gött kött. Beer, here I come!
_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Fri Apr 17, 2009 15:41 pm    Post subject: Reply with quote

100k händer i april - GRIND GRIND GRIIIIIIIIIIIIND!
_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Mon May 04, 2009 0:03 am    Post subject: Reply with quote

ugg... bra beskrivning på hur allting känns atm.. skitspel etc..

STANDARD SÅ ATT SÄGA!!!!!!!!!!!!!!

_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Sat May 30, 2009 19:48 pm    Post subject: Reply with quote

Lirade live igår! 38 spelande och er käre Zwonka landa på en tredje plats! Synar en all in med Q 10 mot Q 9 och han träffar stege 5-9 på turn... Surt sa räven, men 1100 spänn satt ju som en smäck Very Happy

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Tue Jun 16, 2009 20:26 pm    Post subject: Reply with quote

Har precis gjort mitt första uttag av pengar från en pokerklient! Smile 50€ blev det! Satte in 10€ som häromdan på min nya klient Poker Metropol och kunde idag plocka ut 50 som sagt! Tillbaka ner på 10 nu som jag ska spela upp igen... hehe

Skönaste handen idag var när jag träffar fyrtal 8 på flop och en kille betar hårt som fan vilket resulterar i en all-in från mig och vips så var alla hans pengar mina Very Happy

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Mon Jul 27, 2009 10:35 am    Post subject: Reply with quote

Imorgon blir det live igen. Ca 40 anmälda i en satellit till en stor turnering i Helsingborg med 50 spelande och ett inköp på 2700.- Morgondagens turnering kostar 300+100 och gäller då 8 biljetter till den stora turneringen, eftersom jag inte har stålar så att det räcker så kommer jag bli "sponsrad" med mitt inköp men får dela med mig av eventuell vinst då Razz Taggad som helvete och längtar efter tisdag kväll!

Förstapriset i Helsingborg är 45k!

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 24, 25, 26  Next
Page 25 of 26

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies