HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Hej alla glada Maffianer! Vad är läget med servrarna?

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Derox



Joined: 10 Jan 2004
Posts: 795
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Mar 04, 2008 12:47 pm    Post subject: Hej alla glada Maffianer! Vad är läget med servrarna? Reply with quote

Hejsan alla gladisar!

Hur är läget med alla er? Och hur är det med maffias servrar? De verkar ha legat nere ett tag nu, och jag vill spela med alla maffianer! Hur kan detta botas?

Det är så att jag kan anmäla mig frivillig till att hosta åtminstone en server åtminstone temporärt (iaf i 1.5 månad då sen vet jag inte om jag har en extra burk längre). Är detta något maffia admins är intresserade av?

Sitter på BBB 100/10 Mbit lina i Stockholm via Fiber. Datorn är nån 2.2 GHZ nått med 1 Gb ram eller så. Om detta är nått intressant får admins gärna ta det i PM om det är så ni vill sköta det Wink

In the meantime vill jag säga hej till alla som kommer ihåg mig Wink Hur är livet med er?

MvH David (aka "jak er ofarlig" aka "ofarlig" aka massa annat)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Derox



Joined: 10 Jan 2004
Posts: 795
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Mar 04, 2008 19:37 pm    Post subject: Reply with quote

Kan tillägga att min msn är david.kohlberg@hotmail.com för folk som vill snacka o så Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Kitano
Admin


Joined: 26 Apr 2004
Posts: 828

PostPosted: Wed Mar 05, 2008 12:16 pm    Post subject: Reply with quote

Hej Derox.

Admins för en diskussion med fokus på en långsiktig lösning för tillfället. Just nu råder det en smärre brist på engagemang. Många av de som tidigare hållit igång servrar, hemsidan och annat känner inte att de har tid/lust längre och där är vi nu.

Härligt att du är villig att hjälpa till, det är vad Swm.se behöver nu.

_________________
Built the ROC from a pebble, pedalled rock before I met you,
Pedalled bikes, got my nephews pedal bikes because they special // Jay-Z, never let you down
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Derox



Joined: 10 Jan 2004
Posts: 795
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Mar 05, 2008 12:22 pm    Post subject: Reply with quote

Kitano wrote:
Hej Derox.

Admins för en diskussion med fokus på en långsiktig lösning för tillfället. Just nu råder det en smärre brist på engagemang. Många av de som tidigare hållit igång servrar, hemsidan och annat känner inte att de har tid/lust längre och där är vi nu.

Härligt att du är villig att hjälpa till, det är vad Swm.se behöver nu.


Okej Smile Klart man vill hjälpa till. Tänkte mer att jag har en dator som för tillfället inte används (dock är det en kompis dator som han kanske vill ha tillbaka när han kommer hem i slutet av april). Tänkte mer att jag kan slänga upp en server så länge Smile Men men, det är som sagt upp till er admins Smile

Hur står livet till med dig o alla andra? Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Kitano
Admin


Joined: 26 Apr 2004
Posts: 828

PostPosted: Thu Mar 06, 2008 18:03 pm    Post subject: Reply with quote

Derox wrote:
Kitano wrote:
Hej Derox.

Admins för en diskussion med fokus på en långsiktig lösning för tillfället. Just nu råder det en smärre brist på engagemang. Många av de som tidigare hållit igång servrar, hemsidan och annat känner inte att de har tid/lust längre och där är vi nu.

Härligt att du är villig att hjälpa till, det är vad Swm.se behöver nu.


Okej Smile Klart man vill hjälpa till. Tänkte mer att jag har en dator som för tillfället inte används (dock är det en kompis dator som han kanske vill ha tillbaka när han kommer hem i slutet av april). Tänkte mer att jag kan slänga upp en server så länge Smile Men men, det är som sagt upp till er admins Smile

Hur står livet till med dig o alla andra? Smile


Jag kan inte svara för alla andra men jag mår alldeles utmärkt, ny termin, ny kvinna och nya vänner Smile Och så är det ju sommarkänsla i luften, blir ju fan inte bättre Smile

Ska höra runt lite om servern.

_________________
Built the ROC from a pebble, pedalled rock before I met you,
Pedalled bikes, got my nephews pedal bikes because they special // Jay-Z, never let you down
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies