HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Danmark - Sverige (2/6 2007) på Parken i Köpenhamn
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Thu Jun 07, 2007 14:45 pm    Post subject: Reply with quote

woody wrote:
Zirape wrote:
hehe han är min idol iaf Smile. Om nu Sverige får segern


Han är en jävla skam för hela Danmark, det är så jag skäms att vara Dansk medborgare...


wtf ?! är du dansk medborgare ?! Razz

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Thu Jun 07, 2007 15:50 pm    Post subject: Reply with quote

Var rätt rolig match igår också mot Island Razz

5-0 målet var lite, som en forsättning från de 89 minutarna från Danmark-matchen...

inget vet vad som ska hända så Rosenberg passar Allbäck och han gör mål tada Razz

Fren där har du din Allbäck han sätter punkt för matchen fint och konsist Razz

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Kitano
Admin


Joined: 26 Apr 2004
Posts: 828

PostPosted: Thu Jun 07, 2007 17:09 pm    Post subject: Reply with quote

Fan att de tar ut Grillchipset innan han får sätta sit hattrick, sa innan, 3 mål av allbäck, 1 av mellberg, 4-0.
_________________
Built the ROC from a pebble, pedalled rock before I met you,
Pedalled bikes, got my nephews pedal bikes because they special // Jay-Z, never let you down
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
LaLuSh
Admin


Joined: 30 Jan 2003
Posts: 308
Location: Sweden/Borås

PostPosted: Thu Jun 07, 2007 18:44 pm    Post subject: Reply with quote

miklo! wrote:
Måste bara fråga lalle en sak!

Ren tur att vi får oavgjort mot lag som Italien och Argentina. Mjo, jag håller med, på pappret, var och är vi aldrig bättre än sådana lag.

Men de oavgjorda matcherna mot länder som Italien och Argentina kan inte ha att göra med just spelsättet?
Tänkte just på "Andra lag som genomskådat Sveriges försvarsmodell" Då tycker man ju att de borde göra några fler baljor och vinna matchen. Smile


Herre........ skrev en hel uppsats, och så trycker jag på SUBMIT:

You must log-in...

"Jaja, jag går väl bakåt, meddelandet brukar alltid vara kvar".

Nähe, inte den här gången. Bara miklos quote kvar.



Orkar inte skriva om. I korthet så drog jag ett sammandrag av Sveriges 5 senaste mästerskap (94-06), och tre av Danmarks: 1986, 1992, 1998.

Jag hyllade Danmarks spelglädje. Skrev att Bröderna Laudrup skulle reducerats till ett par Stefan Schwartz och Anders Svenssons om de fötts i Sverige. Men istället blir danskarna kända som "europas brassar".

Jag kritiserade det svaga motstånd Sverige mött i VM 1994. Jag kritiserade det faktum att Sverige endast vunnit mot skitlag de senaste 5 mästerskapen.

Skrev att jag hellre såg Sverige vinna 40% av matcherna mot så som du uttrycker det "bättre" lag på pappret, respektive förlora 60% , än att de i sann Lagerbäck-anda snarare presterar: 15% vinst/45% oavgjort/40% förlust.

Därutöver noterade jag ganska intressant statistik för Sveriges 5 senaste mästerskap:

5 vinster efter full tid (Saudiarabien, Kamerun, Paraguay, Nigeria, Bulgarien). 6 om man räknar med Rumänien efter straffar. Skitlag allihop om du frågar mig, utom Rumänien!

12 oavgjorda matcher efter full tid, varav 3 resulterade i förlust, medan endast 1 resulterade i vinst efter förlängning och straffar.

4 förluster efter full tid. 7 om man räknar med dem efter förlängning och straffar.



Jag ser hellre ett landslag som kan prestera ett eget spel och faktiskt har en chans att VINNA flera matcher i följd än ett som optimerar antalet oavgjorda resultat.

Jag tycker på intet sätt att Allbäck och Alexandersson är dåliga spelare, trots att jag skrev att Allbäck var ett "stolpskott". Det är dock en oerhörd slöseri av talang och potential när man ställer över spelare som faktiskt har potential att föra Sverige till en spelmässigt helt annan nivå, till förmån för spelare som inte har ett skit att göra med svensk fotbolls framtid!

Danmarks senaste 4 mästerskap (sedan 1986):

6 vinster efter full tid. 7 efter förlängn/straff.
4 oavgjorda efter full tid, varav 1 blev till vinst efter förlängning/straffar.
6 förluster efter full tid.


Hellre ett EM-Guld än ett VM-brons! Men ni som tycker tvärtom kan väl fortsätta propagera för Allbäck som svensk fotbolls framtid... Vi får ju oftast minst oavgjort iaf! Det är alltid något att glädjas åt. OAVGJORT, JAAAA!

*Edit: Danmarks vinster kom mot (efter efterforskningar): Bulgarien, Frankrike, Tyskland, Holland, Skottland, Uruguay, Västtyskland.

VM 1986 i Mexiko var Danmarks första VM-slutspel. Man spelade offensivt, vann varje gruppspelsmatch: Urugay 6-1, Skottland 1-0, Västtysklan 2-0. Men fick sedan stryk av Spanien med 1-5 i åttondelen.

EM 1988: 3 raka förluster i gruppspelet ^^


Nä, jag ser nog hellre på Danmark än på Sverige när det gäller fotboll. Det blir iaf roliga matcher ÄVEN när de förlorar.

**Edit2: Som svar på själva frågan du ställde: Sverige hade tur, kombinerat med att de är väldigt skickliga på att spela oavgjort.


Last edited by LaLuSh on Thu Jun 07, 2007 19:46 pm; edited 5 times in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
woody
Admin


Joined: 04 Aug 2003
Posts: 1532

PostPosted: Thu Jun 07, 2007 18:51 pm    Post subject: Reply with quote

[GTI]Zwonka wrote:
woody wrote:
Zirape wrote:
hehe han är min idol iaf Smile. Om nu Sverige får segern


Han är en jävla skam för hela Danmark, det är så jag skäms att vara Dansk medborgare...


wtf ?! är du dansk medborgare ?! Razz

tjoo!

Japp det är jag står ett gulligt DK där det står medborgarskap på diverse papirus Smile

_________________

http://digg3r.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Send private message
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Fri Jun 08, 2007 2:05 am    Post subject: Reply with quote

LaLuSh wrote:
miklo! wrote:
Måste bara fråga lalle en sak!

Ren tur att vi får oavgjort mot lag som Italien och Argentina. Mjo, jag håller med, på pappret, var och är vi aldrig bättre än sådana lag.

Men de oavgjorda matcherna mot länder som Italien och Argentina kan inte ha att göra med just spelsättet?
Tänkte just på "Andra lag som genomskådat Sveriges försvarsmodell" Då tycker man ju att de borde göra några fler baljor och vinna matchen. Smile

Massa goja om mästerskap.


Håller inte med dig där. Visst har Sverige lite väl många oavgjorda matcher, Men dom matcherna vi har vunnit i mästerskapen har ju varit mot riktigt jävla bra lag. Saudiarabien, Nigeria, Paraguay, Kamerun, Bulgarien är ju fem riktigt jävla bra lag.

Jag kommer alltid att kolla på Sveriges matcher framför Danmarks matcher, inte för att jag är svensk, utan för att Sverige ALLTID har intressanta matcher och det blir fan aldrig tråkigt. Danmark är ett stort sömnpiller imho (Sorry alla danskar härinne, min åsikt dock, ni får PMA mig och skälla ut mig om ni faktiskt tar illa upp) att se på.

_________________
Vila I Frid mamma

Gun Andersén. 1955 - 2006-11-19
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
LaLuSh
Admin


Joined: 30 Jan 2003
Posts: 308
Location: Sweden/Borås

PostPosted: Fri Jun 08, 2007 3:33 am    Post subject: Reply with quote

Nä, självfallet ser jag hellre Sverige än Danmark. Blir inte samma spänningsfaktor när man ser ett annat land spela. Skulle jag bott i ett annat land hade jag dock hellre sett Danmark än Sverige.

Sen vad gäller resten av din post n3uro, så hoppas jag att det var något av den extremironi som du ibland brukar göra dig känd för =)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Fri Jun 08, 2007 17:52 pm    Post subject: Reply with quote

LaLuSh wrote:
Nä, självfallet ser jag hellre Sverige än Danmark. Blir inte samma spänningsfaktor när man ser ett annat land spela. Skulle jag bott i ett annat land hade jag dock hellre sett Danmark än Sverige.

Sen vad gäller resten av din post n3uro, så hoppas jag att det var något av den extremironi som du ibland brukar göra dig känd för =)


Du kan ju knappast säga att Nigeria, Kamerun och Saudiarabien INTE är bra lag...
Paraguay är liksom inte direkt något flicklag det heller.
Och när vi slog Bulgarien var dom dessutom i sin storhetstid.

Inte direkt någon ironi, det är vad jag tycker.

_________________
Vila I Frid mamma

Gun Andersén. 1955 - 2006-11-19
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
LaLuSh
Admin


Joined: 30 Jan 2003
Posts: 308
Location: Sweden/Borås

PostPosted: Fri Jun 08, 2007 19:08 pm    Post subject: Reply with quote

n3uro wrote:
LaLuSh wrote:
Nä, självfallet ser jag hellre Sverige än Danmark. Blir inte samma spänningsfaktor när man ser ett annat land spela. Skulle jag bott i ett annat land hade jag dock hellre sett Danmark än Sverige.

Sen vad gäller resten av din post n3uro, så hoppas jag att det var något av den extremironi som du ibland brukar göra dig känd för =)


Du kan ju knappast säga att Nigeria, Kamerun och Saudiarabien INTE är bra lag...
Paraguay är liksom inte direkt något flicklag det heller.
Och när vi slog Bulgarien var dom dessutom i sin storhetstid.

Inte direkt någon ironi, det är vad jag tycker.


Räknade inte den där bronsmatchen mot Bulgarien. Visst var Bulgarien grymma på den tiden, men det var en bronsmatch...

Nigeria, Kamerun, Saudiarabien och Bulgarien (EM 2004) var nog bland respektive turneringars sämsta lag - ge gärna exempel på lag som skulle ha varit sämre. Att kalla Kamerun och Nigeria "dåliga" kan jag dock medge att vara något av en överdrift, men det rådde definitivt organisationsmässig och taktisk KAOS i dessa lag (och Sverige mötte ingen av dem under deras "storhetstider"). Något som passar välorganiserade lag som Sverige väl.

Saudiarabien var nog VM 1994:s i särklass sämsta lag, så återigen: Om du inte är överdrivet ironisk så kan du väl ta och stödja dina "teser" med ett par vettiga argument förutom med ett par subjektiva yttringar om att Saudiarabien skulle vara ett "bra" lag.
Var får du det ifrån egentligen?

Paraguay utan en Santa Cruz i form kan man nog likställa med en patetisk version av Norges landslag. Turligt att Sverige fick in ett mål i slutminuten där också för övrigt.

Vill gärna höra på vilket sätt Nigeria, Kamerun, Paraguay, Bulgarien (EM 2004) och Saudiarabien skulle ha varit världslag, annat än det faktum att du helt enkelt HÄVDAR detta utan någon som helst logik.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Makrillo
Senior Admin


Joined: 04 Apr 2004
Posts: 2400
Location: Halmstad

PostPosted: Fri Jun 08, 2007 19:20 pm    Post subject: Reply with quote

Jag tycker väl att Sverige presterat rätt skoj fotboll på sistone.
Back to top
View user's profile Send private message
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Fri Jun 08, 2007 19:51 pm    Post subject: Reply with quote

Makrillo wrote:
Jag tycker väl att Sverige presterat rätt skoj fotboll på sistone.

verkligen, de har nästan börjat spela som ett helt lag istället för att bara slå iväg bollar till höger och vänster..

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Fri Jun 08, 2007 20:02 pm    Post subject: Reply with quote

Mellberg - Hansson. Sveriges nya anfallspar.

Ja, jag tycker också det. Alltid roligare att se fotboll där bollen går frammåt. Och allra helst i mål. Smile Inte någonstans mellan planhalva och motståndarnas målområde. Vi har haft en tendens att bara tjongat upp den...

Som sagt, Mellberg och Hansson stod högst upp när Mellberg satte sitt mål mot Island. Det fann jag lite roligt.

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri Jun 08, 2007 20:03 pm    Post subject: Reply with quote

Som en av kommentarerna säger så är det vanliga trödragningar och armkrokar som föregår det hela.
Det folk påstår vara Rosenberg försöka armbåga Paulsen är ju bara ett försök att få loss sin arm.
Sen om Paulsen tolkar det som att Rosenberg försöker slå honom må vara ett missförstånd, men man ska fortfarande inte sopa till varann.
Rosenberg hade turen att inte träffa med en ofrivillig vev. Paulsen hade oturen att träffa med en medveten magsugare.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Fri Jun 08, 2007 21:00 pm    Post subject: Reply with quote

LaLuSh wrote:
n3uro wrote:
LaLuSh wrote:
Nä, självfallet ser jag hellre Sverige än Danmark. Blir inte samma spänningsfaktor när man ser ett annat land spela. Skulle jag bott i ett annat land hade jag dock hellre sett Danmark än Sverige.

Sen vad gäller resten av din post n3uro, så hoppas jag att det var något av den extremironi som du ibland brukar göra dig känd för =)


Du kan ju knappast säga att Nigeria, Kamerun och Saudiarabien INTE är bra lag...
Paraguay är liksom inte direkt något flicklag det heller.
Och när vi slog Bulgarien var dom dessutom i sin storhetstid.

Inte direkt någon ironi, det är vad jag tycker.


Räknade inte den där bronsmatchen mot Bulgarien. Visst var Bulgarien grymma på den tiden, men det var en bronsmatch...

Nigeria, Kamerun, Saudiarabien och Bulgarien (EM 2004) var nog bland respektive turneringars sämsta lag - ge gärna exempel på lag som skulle ha varit sämre. Att kalla Kamerun och Nigeria "dåliga" kan jag dock medge att vara något av en överdrift, men det rådde definitivt organisationsmässig och taktisk KAOS i dessa lag (och Sverige mötte ingen av dem under deras "storhetstider"). Något som passar välorganiserade lag som Sverige väl.

Saudiarabien var nog VM 1994:s i särklass sämsta lag, så återigen: Om du inte är överdrivet ironisk så kan du väl ta och stödja dina "teser" med ett par vettiga argument förutom med ett par subjektiva yttringar om att Saudiarabien skulle vara ett "bra" lag.
Var får du det ifrån egentligen?

Paraguay utan en Santa Cruz i form kan man nog likställa med en patetisk version av Norges landslag. Turligt att Sverige fick in ett mål i slutminuten där också för övrigt.

Vill gärna höra på vilket sätt Nigeria, Kamerun, Paraguay, Bulgarien (EM 2004) och Saudiarabien skulle ha varit världslag, annat än det faktum att du helt enkelt HÄVDAR detta utan någon som helst logik.



Saudiarabien kom ändå till åttondelsfinalen 1994, vilket knappast gör dom till det sämsta laget, varesig på pappret eller på plan. Paraguay har visat att man kan spela utan Santa Cruz mer än en gång, det är ungefär som ett Sverige utan Zlatan: Ingen större skillnad, vi kan spela fotboll ändå, tack vare våra ersättare som alltid är redo att hoppa in... Paraguay har flera reserver i toppklass, det är väl inte direkt Frankrike eller Brasilien vi pratar om, men dom är tillräckligt bra för att vi ska ha svårigheter mot dom, både med och utan Santa Cruz. Paraguay vann väl också OS-Silver 2004

Du får ju inte heller glömma matchen mot Ryssland 1994.

Nigeria och Kamerun är väl i särklass Afrikas bästa lag, och har väl spelat RIKTIGT bra fotboll mot RIKTIGT bra lag. Kamerun vann väl också OS-Guld 2000? Dessutom slog dom väl Argentina 1990? (Hittade argentinamatchen på Wikipedia om ni nu undrar hur jag skulle kunna veta det)

Nigeria har också vunnit OS-guld, det var 1996 som dom vann för övrigt. Jag kan också dra ett citat från Wikipedia:

"1996 vann Nigeria OS-guld är en av de största framgångarna för den afrikanska landslagsfotbollen. Nigeria vann mot Brasilien i semifinalen med 4-3 och i finalen besegrade man Argentina med 3-2."

Jag säger som så: Det är inte i klass med Brazilien, men dom har bevisat under åren att dom är att räkna med.

_________________
Vila I Frid mamma

Gun Andersén. 1955 - 2006-11-19
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Animal Mother



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 3231

PostPosted: Sat Jun 09, 2007 10:13 am    Post subject: Reply with quote

OS räknas väl ändå inte in i denna diskussionen då det handlar om pågafotboll.

Visst n3uro, saudiarabien kom tydligen till åttondelen, men vaddå...! Någon stormakt är det KNAPPAST. Sydkorea blev ju VM-fyra år 2002, men jag vill inte påstå att dem är bra för det.

Ryssland och fotboll är väl också sisådär Laughing

Paraguay har vunnit Copa America 2 gånger, något som inte känns sådär övergrymt bra, senaste gången var någon gång på 70-talet.

Nigeria och Kamerun har stundtals varit hyffsade lag. Men knappast så bra så man kan skriva RIKTIGT RIKTIGT bra.

_________________
Reach Out and Touch Herr Oberst.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Sat Jun 09, 2007 10:42 am    Post subject: Reply with quote

Animal Mother wrote:
OS räknas väl ändå inte in i denna diskussionen då det handlar om pågafotboll.

Visst n3uro, saudiarabien kom tydligen till åttondelen, men vaddå...! Någon stormakt är det KNAPPAST. Sydkorea blev ju VM-fyra år 2002, men jag vill inte påstå att dem är bra för det.

Ryssland och fotboll är väl också sisådär Laughing

Paraguay har vunnit Copa America 2 gånger, något som inte känns sådär övergrymt bra, senaste gången var någon gång på 70-talet.

Nigeria och Kamerun har stundtals varit hyffsade lag. Men knappast så bra så man kan skriva RIKTIGT RIKTIGT bra.


Du har rätt i det du skriver, däremot har jag inte sagt att dom är riktigt riktigt bra, jag sa att dom har spelat riktigt bra matcher mot riktigt bra lag i sina dagar.

Ser inte någon STÖRRE skillnad mellan OS och VM. Visst är VM mycket större än OS, men ett OSguld får man inte om man inte är ett bra lag. Lag som Tyskland, Argentina och Brasilien fick ju ge vika för Nigeria och Kamerun, och jag tror knappast att dom lade sig.

Paraguay kan jag hålla med dig om kanske inte är världens bästa lag, men personligen ligger de i Emils topp3. Anledningen är Chilavert, kanske inte världens BÄSTA målvakt, men världens coolaste.

Sen kanske inte OS hör till diskussionen, men det gör ju inte VM heller. Jag kände bara att jag var tvungen att svara på inlägget från Lalush. Jag är inte heller en expert på fotboll, vilket de flesta känner till, men jag anser mig faktiskt ha en rätt så hyfsad bra koll på mästerskap och mästerskapslag.

_________________
Vila I Frid mamma

Gun Andersén. 1955 - 2006-11-19
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Makrillo
Senior Admin


Joined: 04 Apr 2004
Posts: 2400
Location: Halmstad

PostPosted: Sat Jun 09, 2007 10:46 am    Post subject: Reply with quote

Vilka lag är då riktigt riktigt bra?

argentina, brasilien, italien, frankrike?

Jag menar, vi slog ju nyss Spanien i kvalet så de kan ju inte vara riktigt riktigt bra.
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]Dexer
Admin


Joined: 06 Jun 2003
Posts: 1474
Location: Gävle

PostPosted: Sat Jun 09, 2007 10:50 am    Post subject: Reply with quote

Makrillo wrote:
Vilka lag är då riktigt riktigt bra?

argentina, brasilien, italien, frankrike?

Jag menar, vi slog ju nyss Spanien i kvalet så de kan ju inte vara riktigt riktigt bra.


Italienarna är rätt så heta just nu

_________________
En siLL simmar aldrig ensam !
Back to top
View user's profile Send private message
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Sat Jun 09, 2007 11:48 am    Post subject: Reply with quote

[siLL]Dexer wrote:
Makrillo wrote:
Vilka lag är då riktigt riktigt bra?

argentina, brasilien, italien, frankrike?

Jag menar, vi slog ju nyss Spanien i kvalet så de kan ju inte vara riktigt riktigt bra.


Italienarna är rätt så heta just nu


Får ju inte glömma Tyskland.

Tjeckien/Slovakien har dessutom varit stora fotbollsnationer med Ungern samt Urugruay. Dock var detta en tid då många här inte var påtänkta Razz

England är väl lite av en stor fotbollsnation.


Jag kan nog jämföra Sverige sedan 1994, som fotbollsnationen Portugal.

Jävligt bra inför kvalen, men när väl slutspelen är igång fungerar inte laget. Både Portugal och Sverige ser ju riktigt jävligt bra ut på pappret och gör oftast riktigt bra kvalspel, men ingen av oss har vunnit några titlar närmast är faktiskt Sverige då de förlorade VM-finalen hemma i Sverige 1958 mot Brassarna. I EM sammanhang ligger dock Portugal närmast med sin finalförlust 2004 i Portugal.

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lathund



Joined: 12 Nov 2002
Posts: 1791
Location: Göteborg

PostPosted: Sat Jun 09, 2007 15:18 pm    Post subject: Reply with quote

Vi har faktiskt vunnit en titel, OS 1948 Wink Sen hur högt man rankar det är ju en annan fråga,
_________________
"När folk är överens med mig har jag en känsla av att jag har fel" - Oscar Wilde

"Sann kunskap existerar i att veta att du intet vet" - Sokrates
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 3 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies