HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
SMS-problem med samsung SGH-X830 (samsung i allmänhet)

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Help and support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Shogun



Joined: 26 Nov 2002
Posts: 353
Location: Orsa / Svenstavik

PostPosted: Wed May 30, 2007 18:11 pm    Post subject: SMS-problem med samsung SGH-X830 (samsung i allmänhet) Reply with quote

Såhär ligger det till. För en liten tid sedan fick jag en ny mobil av mina föräldrar i studenpresent. En samsung SGH-X830. Grymt bra mobil, även om det finns vissa funktioner jag saknar/är missnöjd med. Men man kan inte få allt!

Dock har jag ett "litet" problem, och jag vet att minst två av mina kompisar med andra (nya) samsungtelefoner och operatören halebop har samma problem.

Mina SMS sparas inte i skickat-mappen. Samt att inkommande SMS sparas som standard på SIM-kortet. Jag antar att dessa problem hänger ihop med varandra på något vis, men jag har inte hittat någon inställning där man kan ändra vart SMS-en ska sparas som standard. Har även finläst instruktionsboken och där står det ingenting om detta.

Någon med samma problem? Och eventuellt en lösning? Smile Mycket tacksam för hjälp med detta!

Peace out

-EDIT- Möjligt att tråden hamnade i fel forumsdel, men vid närmare eftertanke så är det fler folk som läser topics här. Så jag låter den vara kvar tills vidare, och om admin anser att den bör flyttas... så flytta på, ni har makten ;P -EDIT-

_________________
Motto...

We must trust time, to reveal all things.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Help and support All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies