HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Officiell whine-tråd !
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
woody
Admin


Joined: 04 Aug 2003
Posts: 1532

PostPosted: Tue May 22, 2007 21:55 pm    Post subject: Reply with quote

Kan saker å ting fortsätta å va lugna å inte stressa sönder mig ska passa 5 tider på olika orter i morgon fy fan
_________________

http://digg3r.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Wed May 23, 2007 11:47 am    Post subject: Reply with quote

MEN ERA JÄVLA KLÅPARE !!!!!! ringde förra veckan och beställde en ny mus som jag skrivit om innan, skulle fått den i måndags, så ringde jag nu och undra var fan den tagit vägen?! "den kommer att finnas i LAGER den 31 maj..." tack som fan era spån!

Nu ska jag ringa till meijels här i stan o se om dem har den hemma, buda hit en och ringa och avboka på dustin...

Givetvis har deras växel stängt mellan 12-13... piss o skit mest hela tiden! Razz

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
Quickis
2006 Bronsdonator
2006 Bronsdonator


Joined: 26 Jul 2006
Posts: 290

PostPosted: Wed May 23, 2007 17:47 pm    Post subject: Reply with quote

Ska köpa en hemmabio för 11 lax som jag lyssnat in och allt som gjort mig förjävla kåt :O.
Men ingen vill hjälpa mig att skjuttsa hem skiten. trotts att jag erbjuder bra slantar.

Jag lägger även till att klaga på swm.se omognaste mest idiotiska person.
av ingen mindre än herr hög profil aka narccisist

"Jag hoppas du dör i Cancer (but not really)
Vänliga hälsningar
Karl"

Fick man i pm.
Om det nu var ett "skämt" så kanske han befinner sig på fel internetsida. här skämtar vi inte om allvarliga sjukdomar med respekt för de som har haft nära som drabbats.
Back to top
View user's profile Send private message
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Wed May 23, 2007 18:42 pm    Post subject: Reply with quote

Hahahah!




jag vill klaga på min kropp som har ont :\
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
narcissist



Joined: 02 May 2003
Posts: 1334

PostPosted: Wed May 23, 2007 19:21 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Ska köpa en hemmabio för 11 lax som jag lyssnat in och allt som gjort mig förjävla kåt :O.
Men ingen vill hjälpa mig att skjuttsa hem skiten. trotts att jag erbjuder bra slantar.

Jag lägger även till att klaga på swm.se omognaste mest idiotiska person.
av ingen mindre än herr hög profil aka narccisist

"Jag hoppas du dör i Cancer (but not really)
Vänliga hälsningar
Karl"

Fick man i pm.
Om det nu var ett "skämt" så kanske han befinner sig på fel internetsida. här skämtar vi inte om allvarliga sjukdomar med respekt för de som har haft nära som drabbats.


som när du i svaret kallade mig rixmongo och sär? Och det utan ens läst det?
P:et står för private grabben, och ifall du verkligen bryr dig om dem som har drabbats så hjälper det väl inte att lägga ut det där så att alla kan se?

"Jag hoppas du dör i cancer (but not really)" var menat som en dramatisk avslutning (lite lånat från south park), och (but not really) var för att försäkra dig om att jag inte vill att du ska det. Men man ser väl vad man vill se.

_________________
"These are my principles! If you dont like them; I have others"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Quickis
2006 Bronsdonator
2006 Bronsdonator


Joined: 26 Jul 2006
Posts: 290

PostPosted: Wed May 23, 2007 19:29 pm    Post subject: Reply with quote

Jag skrev f.ö. en liten notis även om du menade det som ett "lustigt" skämt. Se post ovan.
South park är ett rätt festligt program i sina stunder. Men de flesta vet nog att på det sättet South park driver med handikappade inte passar in på vissa andra ställen?
Sen så är "sär på ett negativt sätt" inte en sjukdom eller ett handikapp(jo i praktiken kanske). Ifall det är det så ber jag om ursäkt för den dåliga påläsningen. Menade mest att du var udda på ett dåligt sätt.

jag tyckte detta inte var så private förresten. Inte du heller verkar det som Smile
Men jag förstår varför du vill hålla dina pm-påhopp hemliga. Det är ju inte så ovanligt för din del
Back to top
View user's profile Send private message
narcissist



Joined: 02 May 2003
Posts: 1334

PostPosted: Wed May 23, 2007 19:37 pm    Post subject: Reply with quote

Quickis wrote:
Jag skrev f.ö. en liten notis även om du menade det som ett "lustigt" skämt. Se post ovan.
South park är ett rätt festligt program i sina stunder. Men de flesta vet nog att på det sättet South park driver med handikappade inte passar in på vissa andra ställen?
Sen så är "sär på ett negativt sätt" inte en sjukdom eller ett handikapp(jo i praktiken kanske). Ifall det är det så ber jag om ursäkt för den dåliga påläsningen. Menade mest att du var udda på ett dåligt sätt.

jag tyckte detta inte var så private förresten. Inte du heller verkar det som Smile
Men jag förstår varför du vill hålla dina pm-påhopp hemliga. Det är ju inte så ovanligt för din del

Nej men jag tror inte att reglerna på SWM gäller exakt likadant i PM som i forumet. Det där var enbart ämnat för dig, det kunde lika gärna varit ett mail. Och det är lugnt att jag mailar med ett språk som inte gillas på maffia hoppas jag? Razz

Vår PM-diskussion var i mina ögon privat tills det att du postade den här. Så enkelt är det.
Det är lustigt hur du spelar en sån sjysst kille och vill ta vår beef i PM och sen postar du det jag skriver i PM:et mitt forumet. Hur vill du ha det?

_________________
"These are my principles! If you dont like them; I have others"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Quickis
2006 Bronsdonator
2006 Bronsdonator


Joined: 26 Jul 2006
Posts: 290

PostPosted: Wed May 23, 2007 19:39 pm    Post subject: Reply with quote

narcissist wrote:
Quickis wrote:
Jag skrev f.ö. en liten notis även om du menade det som ett "lustigt" skämt. Se post ovan.
South park är ett rätt festligt program i sina stunder. Men de flesta vet nog att på det sättet South park driver med handikappade inte passar in på vissa andra ställen?
Sen så är "sär på ett negativt sätt" inte en sjukdom eller ett handikapp(jo i praktiken kanske). Ifall det är det så ber jag om ursäkt för den dåliga påläsningen. Menade mest att du var udda på ett dåligt sätt.

jag tyckte detta inte var så private förresten. Inte du heller verkar det som Smile
Men jag förstår varför du vill hålla dina pm-påhopp hemliga. Det är ju inte så ovanligt för din del

Nej men jag tror inte att reglerna på SWM gäller exakt likadant i PM som i forumet. Det där var enbart ämnat för dig, det kunde lika gärna varit ett mail. Och det är lugnt att jag mailar med ett språk som inte gillas på maffia hoppas jag? Razz

Vår PM-diskussion var i mina ögon privat tills det att du postade den här. Så enkelt är det.
Det är lustigt hur du spelar en sån sjysst kille och vill ta vår beef i PM och sen postar du det jag skriver i PM:et mitt forumet. Hur vill du ha det?


Du verkar ha lite problem med hjärnaktiviteten men jag ska hjälpa till.
Jag sa åt dig att sluta hoppa på mig i en tråd som handlar om majja. Jag bad dig ta det via pm. Det här är en wajntråd. jag wajnade på dig. Försök få det till offtopic. speciellt när jag sett dig köra samma mynt själv i just denna tråd.

Tänkte bara att det var skönt att ge folk den sanna synen på din mognad och inställning till vissa regler. Denna tråd är grymt underskattad Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
narcissist



Joined: 02 May 2003
Posts: 1334

PostPosted: Wed May 23, 2007 19:47 pm    Post subject: Reply with quote

Så du ville inte att vi skulle ta det privat? du ville att vi skulle ta det från tråden bara och posta PM:n här? Det var lite omständligt tycker jag.

Mm jag tror säkert alla gråter sig till sömns där ute: "ååh jag trodde narcissist var så helylle!!"

Fortfarande: posta rader ur PM här för att smutskasta någon? Det är däremot moget?

Nu räcker det här för mig. Jag gick med på att ta det på PM och då gled du hit och postade det du tyckte fick mig att se vidrigast ut. Du är en liten människa.
Det var 2 frågor i det där så du kan svara på dem och sen försvara dig men försök att inte skriva något mer om hur dålig människa jag är. För jag orkar inte skriva mer om det här nu.

_________________
"These are my principles! If you dont like them; I have others"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
soloeyez
Admin


Joined: 30 Dec 2002
Posts: 715
Location: Borås/Villastan

PostPosted: Fri May 25, 2007 0:04 am    Post subject: Reply with quote

Då gick mitt graffakort sönder ;(

Får upp som små färjade streckkoder över hela skärmen.

Grafikkortet kostade 4.6k när de var nytt.

Men till det sura var när jag väll hittat fakturakvittot.

2005-05-10

Syyyyyyg 15 dagar efter garanti dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Gulle



Joined: 18 Nov 2004
Posts: 981

PostPosted: Fri May 25, 2007 8:59 am    Post subject: Reply with quote

soloeyez wrote:
Då gick mitt graffakort sönder ;(

Får upp som små färjade streckkoder över hela skärmen.

Grafikkortet kostade 4.6k när de var nytt.

Men till det sura var när jag väll hittat fakturakvittot.

2005-05-10

Syyyyyyg 15 dagar efter garanti dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


mitt gick också sönder för ett tag sedan och fick då bli en billigare variant Razz

fyfan vad surt med 15 dagar!

_________________
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Tue May 29, 2007 4:47 am    Post subject: Reply with quote

Quickis wrote:
Ska köpa en hemmabio för 11 lax som jag lyssnat in och allt som gjort mig förjävla kåt :O.
Men ingen vill hjälpa mig att skjuttsa hem skiten. trotts att jag erbjuder bra slantar.

Jag lägger även till att klaga på swm.se omognaste mest idiotiska person.
av ingen mindre än herr hög profil aka narccisist

"Jag hoppas du dör i Cancer (but not really)
Vänliga hälsningar
Karl"

Fick man i pm.
Om det nu var ett "skämt" så kanske han befinner sig på fel internetsida. här skämtar vi inte om allvarliga sjukdomar med respekt för de som har haft nära som drabbats.


oh Please...

Jag kan hålla med dig om att kommentaren var låg, men det där säger jag minst 2 ggr i veckan. Jag har dock på senare tid bytt ut "Cancer" mot "Tyfus" eftersom jag tänkte att det är mindre folk som kan säga att dom har familj som drabbats av det, och på så vis inte göra det så jättepersonligt. Ja det är inte lätt att ha nära och kära, morsan dog i det för ett halvårsedan, urnsättningen var i tisdags. Det är ett helvete, men att folk skulle ha mer respekt för mig för att min morsa har dött? Nej det tycker jag inte, man får ha en viss självdistans.

Däremot så tycker jag att om du nu ser narcissists avatar, och vice versa, så ger ni bara fan i att skriva till varandra. Det har spårat ur lite väl mycket nu.

_________________
Vila I Frid mamma

Gun Andersén. 1955 - 2006-11-19
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Tue May 29, 2007 8:26 am    Post subject: Reply with quote

jag _HATAR_ radiotjänst i kiruna!

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
Cat
Master Admin
Personnel


Joined: 08 Apr 2003
Posts: 2330
Location: Såsen.

PostPosted: Tue May 29, 2007 13:27 pm    Post subject: Reply with quote

[GTI]Zwonka wrote:
jag _HATAR_ radiotjänst i kiruna!

tjoo!

Varför?
För att du betalar en skitliten del till den bästa tvn i världen?
Eller vill du ha in Achberg i kanal 1? Och lite snygg (ironi, jag lovar) reklam mitt i bra program?

Och kom inte med skiten "jag kollar inte på tv, förutom nyheterna och lite sånt".

Betala och knip igen! Evil or Very Mad

_________________
Discgolf äger mig.
Back to top
View user's profile Send private message
Cat
Master Admin
Personnel


Joined: 08 Apr 2003
Posts: 2330
Location: Såsen.

PostPosted: Tue May 29, 2007 13:29 pm    Post subject: Reply with quote

Just det, till berörda parter, PM är till för just PM, inte forumsposter.
Det som sägs i PM, stannar i PM, utom vid tillfällen som PM bryter mot våra regler, då kontaktas admin, via just PM.

_________________
Discgolf äger mig.
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Tue May 29, 2007 14:46 pm    Post subject: Reply with quote

Cat wrote:
[GTI]Zwonka wrote:
jag _HATAR_ radiotjänst i kiruna!

tjoo!

Varför?
För att du betalar en skitliten del till den bästa tvn i världen?
Eller vill du ha in Achberg i kanal 1? Och lite snygg (ironi, jag lovar) reklam mitt i bra program?

Och kom inte med skiten "jag kollar inte på tv, förutom nyheterna och lite sånt".

Betala och knip igen! Evil or Very Mad


Det är inte det att dem vill ha mina pengar som är det jag hatar hos dem, det är det att dem inte lyssnar på vad fan man säger till dem, och skickar massa konstiga fakturor... Dem gör fel, man kan inte ringa till dem, och dem tar en satans massa tid på sig för att få gjort något.

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Tue May 29, 2007 17:57 pm    Post subject: Reply with quote

[GTI]Zwonka wrote:
Cat wrote:
[GTI]Zwonka wrote:
jag _HATAR_ radiotjänst i kiruna!

tjoo!

Varför?
För att du betalar en skitliten del till den bästa tvn i världen?
Eller vill du ha in Achberg i kanal 1? Och lite snygg (ironi, jag lovar) reklam mitt i bra program?

Och kom inte med skiten "jag kollar inte på tv, förutom nyheterna och lite sånt".

Betala och knip igen! Evil or Very Mad


Det är inte det att dem vill ha mina pengar som är det jag hatar hos dem, det är det att dem inte lyssnar på vad fan man säger till dem, och skickar massa konstiga fakturor... Dem gör fel, man kan inte ringa till dem, och dem tar en satans massa tid på sig för att få gjort något.

tjoo!


Vad ska du säga till dem att du inte vill betala pga du inte tittar på TV? Razz

konstiga fakturor? De skickar månadsvis, kvartalsvis eller för ett år.... Att du sedan får en massa fakturor från Radiotjänsten på flera 10000:- ska du nog kontakta dem som lämna ut fakutran och inte Radiotjänsten Razz

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
crab_people



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 3406

PostPosted: Tue May 29, 2007 18:12 pm    Post subject: Reply with quote

klagar lite på nordea för dom har feta problem med att skciak ut mitt nya kort... jag har inte bråttom direkt men det känns som om dom förhalar det på nåt vis.


quickis du är så jävla ollad
Back to top
View user's profile Send private message
Razza // Marre



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 603
Location: Linköping

PostPosted: Tue May 29, 2007 20:36 pm    Post subject: Reply with quote

Whine whine på mig själv som är sjuk under alla studentevets.. Vart sjuk 1v
och missade 3 st skivor jag köpt biljetter till -> blir frisk 1v och går i skolan och
har tråkigt, blir sjuk igen dagen efter jag köpt biljetter till 2 skivor till + studenfesten + att jag missade mösspåtagningen... skitkul

Nu har jag min egna skiva i morgon och min hals är fortfarande inte kry, men jag lever i iaf, hoppas på det bästa!

Seger till mig!

_________________
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur!

Aristoteles, filosof
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Tue May 29, 2007 21:22 pm    Post subject: Reply with quote

whine på mff för att de inte kan vinna! Razz de måste fan ta hem guld i år! Razz
_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Next
Page 16 of 19

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies