HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Bannad utan varning :/ i think

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
feelme



Joined: 25 Mar 2007
Posts: 4

PostPosted: Mon Mar 26, 2007 22:12 pm    Post subject: Bannad utan varning :/ i think Reply with quote

Tjenare Maffiagibbare!
Tidigare idag blev jag bannad för rysshoppning som innebär att man knappt hörs när man springhoppar. Det menas att jag duckar två gånger i en bra tajming. Så jag var inne på en server och spelade och använde "rysshoppning" och igår som senast läste jag reglerna noggrant och hittade inget om det, så jag tänkte amen det måste ju vara okej då eftersom det inte står. För det är välidgt från och till med den regeln på public vet jag. Så jag var inne å spelade å ägde sönder som vanligt Razz Sen gick jag ner och solade solarium här hemma ungefär en timma. Sen när jag kom upp spelade jag en CB match med några m8's. Efter den tänkte jag jag dra in på maffia och spela lite med brorsan men då står det att jag har livit bannad i 3 dagar för rysshoppning och att jag har fått varningar utav en polis vid namn av "kassius". Jag vet att jag spelade med han idag tidigare. Han hade typ 30-5 i stats så han missa man inte. Men så påstår han att han varnade mig, men det kom inte fram på min skärm i chatten. För jag ser direkt när nån skriver HEADSHOT eller feelme som jag nickar. Så jag undrar hur jag skla gå till vägar. Får en ban som inte står i reglerna sen får jag också en varning jag inte själv har sett :/ Men det kan hända att han har skrivit det utan att jag har sett det, men det är en liten chans isf!

Mitt steamID är STEAM_0 : 1 : 10753412
Nick: HEADSHOT feelme
Server: Ingen anning 1an, 2an eller 3an
Tid: Mellan 5 till halv 7 nu idag!
Vore tacksamt om jag fick hjälp snabbt! Brorsan vill gibba lite med mig Wink
Back to top
View user's profile Send private message
[WDB]Rullstol
Senior Admin


Joined: 09 Jan 2003
Posts: 1169

PostPosted: Mon Mar 26, 2007 22:40 pm    Post subject: Reply with quote

Kassius hjälper dig med detta så fort han hinner. Men bara för att upplysa dig och eventuellt andra som läser så klassas rysshopp/silentjump som buguse. Eftersom du utnyttjar en bugg. Det finns med i reglerna. Hoppas du förstod vad jag menade.

Rullis

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
feelme



Joined: 25 Mar 2007
Posts: 4

PostPosted: Mon Mar 26, 2007 22:46 pm    Post subject: Reply with quote

Rullstol; Jadå, men det går ju rysshoppa så det låter som vanliga steps med(fast det använde inte jag), för det går också vet jag Razz Då är ju inte det en bugg? Då är la det tillåtet? Om jag fattar rätt. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
waingro
Admin


Joined: 04 Dec 2002
Posts: 2492

PostPosted: Tue Mar 27, 2007 9:20 am    Post subject: Reply with quote

Tjena
När jag var inne och spelade runt 14:00 tiden igår så var det en som nickade "HEADSHOT hitme" som höll på med silentrun, skrev att detta var förbjudet. Det var flera som började fråga vad detta var och han sa själv att detta var förbjudet, och jag förklarade vad det var och att det är förbjudet och klassas som buguse eller i värsta fall fusk om man använder script.

Han slutade då med detta, sen var jag inne och spelade på kvällen igen då du var inne, du höll då på med silentrun och jag var ju då säker att det var du som jag hade varnat då era nick är snarlikt lika.

Så jag ber om ursäkt, du har även fått svar på ditt pm och bannen är släppt.
Men nu när ni båda vet vad som gäller så hoppas jag att det är slut med silentrun/rysshoppen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
feelme



Joined: 25 Mar 2007
Posts: 4

PostPosted: Tue Mar 27, 2007 15:20 pm    Post subject: Reply with quote

Men lilla kassius.. Då var ju det inte mig du varnade. Du kan ju inte påstå att jag ska se vad du skriver till allt folkt inne på servern. Och jag kanske levede när du skrev det också.. Tänk efter lite m8 Razz Men då var detta problemet löst Wink
Back to top
View user's profile Send private message
waingro
Admin


Joined: 04 Dec 2002
Posts: 2492

PostPosted: Tue Mar 27, 2007 19:50 pm    Post subject: Reply with quote

feelme wrote:
Men lilla kassius.. Då var ju det inte mig du varnade. Du kan ju inte påstå att jag ska se vad du skriver till allt folkt inne på servern. Och jag kanske levede när du skrev det också.. Tänk efter lite m8 Razz Men då var detta problemet löst Wink


Är inte så liten Wink
Skrev ju precis att jag sett fel på nick, tar på mig det, my bad.
Hoppas problemet är ur världen så ses vi på servrarna.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies