HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Patetisk ban.

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dudeN



Joined: 26 Mar 2007
Posts: 2

PostPosted: Mon Mar 26, 2007 23:34 pm    Post subject: Patetisk ban. Reply with quote

[AMXBANS] ===============================================
[AMXBANS] You have been banned from this server
[AMXBANS] You can complain regarding your ban @ www.yoursite.com
[AMXBANS] Reason: 'kallade mig efterbliven '
[AMXBANS] Length: '2 weeks and 14 hours'
[AMXBANS] Your SteamID: 'STEAM_0:0:482993'
[AMXBANS] Your IP:
[AMXBANS] ===============================================
Kicked : You are BANNED. Check your console.

Nämnde ordet till denna individ en gång och han fortsätta gnata och jag bad honom knipa och hålla munnen, men han fortsätta såklart. Jag tycker jag blir illa behandlad av denna människa som påstår sig vara en av dom bättre, varför mig? Jag var bäst på servern (som vanligt). Kolla bara tiden jag är bannad och gå utifrån [i]att jag har nämnt ett ord som han verkligen tog sig illa vid, det kanske är sanning? Tror nog det när han sitter i t-spawn i 1.30[/i] minuter. Patetiskt och tragiskt att du tror dig mycket när du har möjligheten att kicka/bana och dylikt, banna upp mig.
Back to top
View user's profile Send private message
Cat
Master Admin
Personnel


Joined: 08 Apr 2003
Posts: 2330
Location: Såsen.

PostPosted: Tue Mar 27, 2007 0:00 am    Post subject: Re: Patetisk ban. Reply with quote

Jag kollade upp din ban, den är satt av rektum och han tar upp det med dig så snart han ser det här.
Men för att hjälpa dig på traven så ger jag dig en liten logg på vad du har sagt och gjort. Trevlig läsning!

Quote:
"awmkids duden<2662><steam_0:0:482993>" say "ozean kaft"
awmkids duden<2662><steam_0:0:482993>" say "lite ful du e johan"
awmkids duden<2662><steam_0:0:482993>" say "sg du e oskuld"
"awmkids duden<2662><steam_0:0:482993>" say "men grimshora" (dead) "serious gaming | notdudeatm<2662><steam_0:0:482993>" say "synd sopgrims" (dead)
serious gaming | notdudeatm<2662><steam_0:0:482993>" say "void sluta bara nu" (dead)
"serious gaming | notdudeatm<2662><steam_0:0:482993>" say "rectum ar du efterbliven?" (dead)
"serious gaming | notdudeatm<2662><steam_0:0:482993>" say "sluta grimsa" (dead)
"serious gaming | notdudeatm<2662><steam_0:0:482993>" say "for helvete" (dead)
"serious gaming | notdudeatm<2662><steam_0:0:482993>" say "jag bannar er"
serious gaming | notdudeatm<2662><steam_0:0:482993>" say "sluta lama bara" (dead)
"serious gaming | notdudeatm<2662><steam_0:0:482993>" say "att du borde knipa"


Får se här nu.
Om ni undrar varför jag tar med när du säger "grims" så var det för att du snackade om en spelare som heter viod.

Men iaf. Du är inte trevlig. Du kallar folk fula och för horor och ber dom både knipa och hålla käft. Du säger att du ska banna folk, dvs, du utger dig för att vara admin.

Får du göra så? Rolling Eyes

_________________
Discgolf äger mig.
Back to top
View user's profile Send private message
ShoCK_FX
Admin


Joined: 25 Nov 2003
Posts: 275

PostPosted: Tue Mar 27, 2007 9:24 am    Post subject: Reply with quote

Jag var själv inne och spelade när detta hände.
Du hade en väldigt otrevlig attityd, förrutom alla fula ord du hävde ur dig var det också mycket "MEN VAFAN SKIT!!" osv. Sånt där jobbigt whine skrivet med enbart versaler.
Sent att du håller på att tjata vidare och irritera rectum mer var väl kanske inte det smartaste draget. För övrigt kan jag även meddela att anledningen till att han var kvar i spawn så länge vissa rundor var på grund av att vi admins hade en diskussion angående just dig i adminchatten, det är ju lite svårt att skriva och springa run å panga folk samtidigt. Ta nu din ban som en man och be om ursäkt så kanske till och med rectum kan tänka sig att sänka den något, det är upp till honom.
Back to top
View user's profile Send private message
dudeN



Joined: 26 Mar 2007
Posts: 2

PostPosted: Tue Mar 27, 2007 9:26 am    Post subject: Reply with quote

Lilla katten, du är allt för seriösa för min smak men de flesta jag skrivit till känner jag irl och dylikt. Va en go gubbe istället för att vara inets-coolaste-katt. Liksom jag utger inte att jag är admin för några ord, liksom bannar er är plural och hur ofta bannar en polis någon för att vara lam? Fråga och påstå inte diverse saker om mig, fråga er själva istället hur man ska ta en sak och gå utifrån det. TVÅ VECKOR~? Det var en lång och den sved i rumpan. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Tue Mar 27, 2007 11:02 am    Post subject: Reply with quote

duden, läs igenom reglerna och kom med en vettig argumentation varför vi ska släppa bannen på dig. När du ansluter till servern accepterar du våra regler och villkor, kan du inte följa dem ligger problemet snarare hos dig än hos oss.
Ta det här som ett tips, för som du uttryckt dig hittills är det nog ingen som tänker förkorta ditt straff, snarare tvärtom.

åh just ja, vi har en rätt hög medelålder bland admins, något du kanske ska ta i beaktande innan du trycker på "submit".

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ozean



Joined: 11 Oct 2002
Posts: 152
Location: Borås

PostPosted: Tue Mar 27, 2007 15:49 pm    Post subject: Reply with quote

dudeN wrote:
Lilla katten, du är allt för seriösa för min smak men de flesta jag skrivit till känner jag irl och dylikt. Va en go gubbe istället för att vara inets-coolaste-katt. Liksom jag utger inte att jag är admin för några ord, liksom bannar er är plural och hur ofta bannar en polis någon för att vara lam? Fråga och påstå inte diverse saker om mig, fråga er själva istället hur man ska ta en sak och gå utifrån det. TVÅ VECKOR~? Det var en lång och den sved i rumpan. Rolling Eyes

Ja, han känner mig så det var bara på skämt som han skrev så till mig iaf Smile Och vet att han känner void också. Men det med RectuM vet jag inget om så det ska jag inte uttala mig om.

Sorry om jag lägger mig i här i denna delen av forumet, men ville bara styrka det han sa.

_________________
OzEan aka ZeUz aka izL.
Kärt barn har många namn.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Tue Mar 27, 2007 16:08 pm    Post subject: Reply with quote

OzEan wrote:
Sorry om jag lägger mig i här i denna delen av forumet, men ville bara styrka det han sa.


Eftersom du är omtalad och med i bannen är du ju delaktig i denna ban, bara du tillför saker som är relevant får du även skriva likaså void och Rectum (misstänker dock att han är admin fortfarande, så han har i stort sett fritt att skriva här ändå Razz).

Vi admin kan aldrig veta om ni känner varandra eller inte. Därför har vi som policy att säga till ev. banna personer som uttrycker sig ovårdat även om det är på "skoj" eller allvar.

Eftesom alla andra inte ska skriva va de tycker till sina "vänner" eller får för sig att det är fritt fram att uttrycka sig hur de vill, så avråder vi samtliga att skriva ord som bryter mot vårt regelverk till samtliga spelare, vänner som ovänner, bröder som till systrar osv osv.

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies