HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
angående ban

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Carro.B
Guest





PostPosted: Tue Mar 13, 2007 19:29 pm    Post subject: angående ban Reply with quote

ja angående ban på accet
[AMXBANS] Reason: ' Vad ar det du inte forstar? Du ar bannad, och dina vanner lar bli det oxa om du vill att dom ska fakenicka.[AMXBANS] Length: 'permanently'
[AMXBANS] Your SteamID: 'STEAM_0:1:4307449

kan ju säga att jag inte har nån medlems profil på Swm och på så vis inte kan pm´a hosts. Jag har iaf bytt password till accauntet. eftersom att jag inte hade en aning om att folk vart inne å spelat på mitt accaunt. Och det kan inte kommit från samma IP. eftersom att man har väl inte samma IP på accaunt? IP har man väl genom uppkopplingen? inte genon ett förbannat CS accaunt. Om du kan kolla upp vilka som har spelat från mitt accaunt mer än jag kan du väl ta och banna deras ip inte mig?

Berätta för mig hur jag ska få fram rättvisa? jag kommer inte ge mig det är en sak som är klar. Om jag hade blivit banned för att jag gjort nått som är fel. skulle jag godta bannen. Men när jag sätter mitt liv på att jag är oskyldig vad mer kan du begära?
Back to top
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Tue Mar 13, 2007 19:45 pm    Post subject: Reply with quote

med hänvisning till http://www.swm.se/viewtopic.php?t=19646 och http://www.swm.se/viewtopic.php?t=19659 så låser vi den här tråden också, vidare diskussion tar du privat med Cat (som han skrev i förra tråden) eller hugg tag på honom på IRC i #swm.se
kan du inte PMa tycker jag att du ska regga dig på forumet så får du tillgång till det.

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies