HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
BANNAD FÖR FAKENICK?

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Carro.B
Guest





PostPosted: Tue Mar 13, 2007 2:59 am    Post subject: BANNAD FÖR FAKENICK? Reply with quote

[AMXBANS] Reason: ' Vad ar det du inte forstar? Du ar bannad, och dina vanner lar bli det oxa om du vill att dom ska fakenicka.[AMXBANS] Length: 'permanently'
[AMXBANS] Your SteamID: 'STEAM_0:1:4307449

är det en seriös ban, och jag förstår inte vilken regel/lag jag har brutit?
Jag har aldrig sett någon vid detta nick? Och absolut ingen förståelse för bannen, motivera ban?


// Mvh Carro.B
Back to top
Cat
Master Admin
Personnel


Joined: 08 Apr 2003
Posts: 2330
Location: Såsen.

PostPosted: Tue Mar 13, 2007 4:05 am    Post subject: Reply with quote

Ja. Den är seriös. Vi misstänker att du är samma CarroBlond som är bannad från allt annat här. Du har tex samma IP som den Carro jag bannade från #swm.se för nån dag sen.

Förövrigt så finner jag det märkligt att så fort vi bannar en Carro så dyker det upp nån annan..

Så länge vi inte finner några bevis som säger motsatsen så är detta oxå bannat.
Back to top
View user's profile Send private message
Carro.B
Guest





PostPosted: Tue Mar 13, 2007 4:25 am    Post subject: :O Reply with quote

Om jag vetat hade jag inte nickat. Jag började spela CS i förrgårr igen efter ett riktigt långt uppehåll efter ha spelar wow i 3år. Jag har även nickat under de få dagarna jag har spelat.
Jag vet dock inte hur jag ska bevisa vem jag är berätta hur? men jag låvar att jag inte är den där CarroBlond vem det nu är >_<
Back to top
Carro.B
Guest





PostPosted: Tue Mar 13, 2007 4:32 am    Post subject: :O Reply with quote

Dessutom nickar jag detta efter en tjej. Om jag är bannad för att ha samma IP förstår jag inte varför. Jag är iof på LaN hos en polare, han säger att han aldrig nickat CarroBlond men att ha nickat CarroB.
Och det är av anledning att han ville reta mig lite på skoj. eftersom att det är en så kallad nära "vän" till mig Wink
Back to top
Cat
Master Admin
Personnel


Joined: 08 Apr 2003
Posts: 2330
Location: Såsen.

PostPosted: Tue Mar 13, 2007 12:55 pm    Post subject: Reply with quote

Självklart är det så.

Men vad jag inte förstår är varför du har samma IP som den carro som aldrig mer kommer in här.

bannen kvarstår. Vill du mig nåt mer så PMa mig. Tråden låses.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies