HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Bannad

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
STEAM_0:1:723170
Guest





PostPosted: Tue Jan 09, 2007 1:10 am    Post subject: Bannad Reply with quote

STEAM_0:1:723170

Jag blev bannad i 4 dar lr något.. Jag kan erskänna att jag sa nåra saker som inte är lämpligt men det va för att en grabb/tjej TD jämt i början av rundorna så man hade 40 i hp när man börja inte så kul att börja så kanske 2-3 rundor så blev så sur. och det va ju inte bara jag som sa lite grejjer. Men ni kanske förstår hur det känns? Ber om ursäkt iallafall för orden
Back to top
Cat
Master Admin
Personnel


Joined: 08 Apr 2003
Posts: 2330
Location: Såsen.

PostPosted: Tue Jan 09, 2007 1:17 am    Post subject: Reply with quote

Det är din 3 ban.
Maledrach har satt den.
Han svarar dig så fort han ser det här.

_________________
Discgolf äger mig.
Back to top
View user's profile Send private message
Maledrach
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 904

PostPosted: Wed Jan 10, 2007 14:02 pm    Post subject: Reply with quote

satte bannen på dig efter att du sagt fittcp till en kille som tkade i början på en runda(personen blev senare kickad och kom inte heller tillbaka hade ha n gjort det hade han blivit bannad) tycker du att någon bryter mot våra regler så ska du raportera detta till en admin inte slänga ur dig något sådant. bästa sättet att raportera något är att antingen ta screens tiden och servern (helst banan också) och skriva det här på forumet under Cheaters/Lamers eller att direkt skriva det i våran irc kanal ( #swm.se ).

sedan har jag tittat på vad du skrivit när du har spelat och du är itne heller någon stämningshöjare så ett tips tycker du något negativt om någon så kan du säga det högt hemma och inte skriva det på servern. du borde också ta och läsa igenom våra regler eftersom du inte verkar ha gjort det trots att du har varit bannad tidigare. skickar däför med en länk där du kan läsa igenom detta dom dagarna du är bannad men sänker bannen till 3dagar då den va lite väl hård. välkommen tillbaka om 1 day 8 hours 56 mins

http://www.swm.se/rules.php?sid=6936ad1541be94c1461aa3819646a689
Back to top
View user's profile Send private message
Guest






PostPosted: Wed Jan 10, 2007 19:25 pm    Post subject: Reply with quote

Maledrach wrote:
satte bannen på dig efter att du sagt fittcp till en kille som tkade i början på en runda(personen blev senare kickad och kom inte heller tillbaka hade ha n gjort det hade han blivit bannad) tycker du att någon bryter mot våra regler så ska du raportera detta till en admin inte slänga ur dig något sådant. bästa sättet att raportera något är att antingen ta screens tiden och servern (helst banan också) och skriva det här på forumet under Cheaters/Lamers eller att direkt skriva det i våran irc kanal ( #swm.se ).

sedan har jag tittat på vad du skrivit när du har spelat och du är itne heller någon stämningshöjare så ett tips tycker du något negativt om någon så kan du säga det högt hemma och inte skriva det på servern. du borde också ta och läsa igenom våra regler eftersom du inte verkar ha gjort det trots att du har varit bannad tidigare. skickar däför med en länk där du kan läsa igenom detta dom dagarna du är bannad men sänker bannen till 3dagar då den va lite väl hård. välkommen tillbaka om 1 day 8 hours 56 mins

http://www.swm.se/rules.php?sid=6936ad1541be94c1461aa3819646a689




Du har så rätt så rätt. Detta är ingen bortförklaring. Men i stridens hetta så kan det hända att man slänger ut sig något som man inte skulle säga. Men jag ber hemskt mkt om ursäkt och tack för sänkningen av bannen. Ska inte hända igen. Thx dude
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies