HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Har Du E-mobbat någon?

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Poll
View previous topic :: View next topic  

Har du E-mobbat någon?(Till folk under 18 enbart)
Jag är över 18
47%
 47%  [ 23 ]
Nej
35%
 35%  [ 17 ]
Ja
16%
 16%  [ 8 ]
Users Voted : 3
Total Votes : 48

Author Message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Tue Oct 24, 2006 8:03 am    Post subject: Har Du E-mobbat någon? Reply with quote

Samma här enkel fråga med få svarsalternativ.
Rösta även i denna fråga ---> http://www.swm.se/viewtopic.php?t=19124

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]


Last edited by [GTI]Quest on Thu Oct 26, 2006 6:45 am; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
superpetter



Joined: 18 Jan 2003
Posts: 1002
Location: Uppsala

PostPosted: Tue Oct 24, 2006 17:57 pm    Post subject: Reply with quote

Nej, och kommer antagligen inte att göra det heller..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Tue Oct 24, 2006 20:03 pm    Post subject: Reply with quote

Samma som föregående talare.
_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ishimura



Joined: 02 May 2003
Posts: 2281

PostPosted: Tue Oct 24, 2006 23:14 pm    Post subject: Reply with quote

Jag är inte ett dugg insatt i mobbning, jag vet självklart vad det "går ut på" men inte var gränserna går.

Själv har jag i WoW, tillsammans med 10-14 andra, klankat ner på en särskild individ p.g.a. riktigt idiotiskt betéende.
Det är där jag inte riktigt vet om det är mobbning.
Om en person i verkligheten beter sig svinigt och idiotiskt så säger jag oftast ifrån(i värsta fall med knytnävarna).

Kan det klassas som mobbning?

I Counter-Strike har jag aldrig själv utsatt någon för mobbning men jag har varit med om det, då i en GNU-gather där hela laget(inte jag, honestly) klankade ner på en spelare som inte kunde säga emot.
Det klassar jag som e-mobbning.

Men jag svarade "Nej" eftersom jag inte riktigt vet var gränserna för mobbning och att "säga ifrån" går någonstans.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Wed Oct 25, 2006 6:48 am    Post subject: Reply with quote

Kan helt klart klassas som mobbning, om den personen är utsatt och känslig kan det visa sig i ett felaktgt sätt online mot andra.
Kan ju vara så att den här personen har fått kontakt men inte är säker på hur han/hon ska förhålla sig till sina nyfunna vänner online eller känner en osäkerhet på om det bara är början på nåt nytt jävulskap.

Sen kan det ju även vara så att personen i fråga är en mobbare men inte lyckades att få fler med sig och det vände sig mot den istället.

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Wed Oct 25, 2006 16:02 pm    Post subject: Reply with quote

Mobbning (eller mobbing som jag säger) för mig är när man under en längre tid eller iaf flertalet gånger ger sig på en person. Nästan uteslutande är denne person en mentalt svag stackare som inte törs/kan/vet hur att stå på sig och/eller säga ifrån. Detta eftersom mobbare sällan tycker det är kul att retas med de som inte tar åt sig.

Att klanka ner en gång på en spelare som beter sig illa kallar jag inte mobbing. Inte ens om man gör det varje gång han är ett as.
Mobbing utförs på oskyldiga personer.


Källa: egen erfarenhet som mobboffer

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Wed Oct 25, 2006 20:41 pm    Post subject: Reply with quote

Har tämligen omedvetet mobbat och blivit medvetet mobbad, mer om det en annan dag, skulle egentligen mest säga det nedan.

Snälla, lägg in ett alternativ för oss som är över 18 och gärna vill använda vår rösträtt! Very Happy

_________________
_______________________________________________
- Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov. (låter vettigt)
- Min frihet slutar där din börjar (låter vettigt)
Back to top
View user's profile Send private message
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Thu Jan 19, 2023 11:21 am    Post subject: New Online Marketing Info Reply with quote

To the people talking about pwc technology consulting, seo services, mmm marketing, digital marketing consulting agency, youtube video editing service, fcb ad agency, I highly recommend this great marketing agency forum or small business web design services, quality consulting, modular advertising agency, google ads ppc management, media and advertising companies, sap consulting, as well as this recommended online service advice as well as best media agencies, sprinklr competitors, mega advertising agency, target audience for advertising agency, havas advertising agency, web advertising agency, and don't forget this top online service url which is also great. Also, have a look at this top rated online service link alongside all magento web design, facebook ad creative agency, skyscraper consulting, big six advertising agencies, 4a marketing agency, digital advertising agency, alongside all this recommended web service details alongside all widescope advertising agency co, advertising agency, ecommerce ad agency, tombras advertising, icf consulting, business process consulting, alongside all new marketing agency site which is also worth a look. I also recommend this useful marketing agency tips on top of advertising agency management, y&r agency, imedia advertising agency, top ad agencies in the world, roofing web design, billboard agency, and don't forget this new online service link on top of amazon ppc agency, video production service, ibm consulting, advertising and pr services, best ad agencies, healthcare creative agency, alongside all top online service site not to mention purple in advertising, mlm network marketing, traffik anthony trimino, french consulting, internet advertising company, top marketing companies, which is also great. Finally, have a look at this new online service url with cyber consulting, top consulting firms 2021, healthcare advertising companies, prosource360, marketing consulting agency, grant thornton consulting, for good measure. Check more @ Recommended Online Marketing Tips b993dd8
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Oct 17, 2023 2:11 am    Post subject: Recommended Product Blog Reply with quote

Please try Google for Cool Product Website 4b08922
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Poll All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies