HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Håller du lugnet när du förlorar?
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  

Håller du lugnet när du förlorar?
Mja, ibland tappar jag fattningen
50%
 50%  [ 38 ]
Ja, jag har alltid stenansikte
18%
 18%  [ 14 ]
Nej, men jag skriker bara ut min ilska
17%
 17%  [ 13 ]
Nej, jag har slagit sönder saker
13%
 13%  [ 10 ]
Users Voted : 0
Total Votes : 75
This poll has expired.

Author Message
Animal Mother



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 3231

PostPosted: Thu Dec 15, 2005 12:38 pm    Post subject: Reply with quote

tutten wrote:
fniss Smile


Vaddå Question Rolling Eyes

_________________
Reach Out and Touch Herr Oberst.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
tutten



Joined: 16 Jan 2004
Posts: 460
Location: Örebro/Finland

PostPosted: Thu Dec 15, 2005 13:05 pm    Post subject: Reply with quote

Animal Mother wrote:
tutten wrote:
fniss Smile


Vaddå Question Rolling Eyes


jag fnissade inte åt dig. Jag fnissade åt alla Smile Du hade inte postat ditt inlägg när jag tryckte på post reply. Smile

btw Öberst. U playing DOD:s ?
Back to top
View user's profile Send private message
Animal Mother



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 3231

PostPosted: Thu Dec 15, 2005 13:24 pm    Post subject: Reply with quote

tutten wrote:

btw Öberst. U playing DOD:s ?


Inte orkat ladda hem och intsallera, måste dessutom leta upp min key nånstans

_________________
Reach Out and Touch Herr Oberst.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fatwreck
Senior Admin


Joined: 14 Dec 2002
Posts: 867
Location: Vännäs

PostPosted: Thu Dec 15, 2005 14:59 pm    Post subject: Reply with quote

Nått i blandning av det sista alternativen. En mus har jag slagit sönder, inge mer.
Dock så skriker man ut sin ilska lite då och då och varje gång hör man morsan säga "Det är bara ett spel!" vilket inte gör det hela bättre.
Blir nästan så att man blir mer förbannad på att hon blir förbannad på att jag blir förbannad. Smile

Men det är mest på public sånt händer, på pcws och liknande så är jag from som ett lam.

_________________
#Citrus.se @ quakenet
live fat, or die trying
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
superpetter



Joined: 18 Jan 2003
Posts: 1002
Location: Uppsala

PostPosted: Thu Dec 15, 2005 15:38 pm    Post subject: Reply with quote

musen är numera i dåligt skick då jag hade sönder ett bord med den när jag slog den i musmattan, men musen höll som tur vad och jag fortsätter spela med den tills dess att jag blir jättesur igen vilket jag tyvvär ganska ofta blir när ingenting fungerar för mig...

När man däremot möter lag som man spelar jämnt mot som typ cr64 så är det väldigt sällan att saker och ting går sönder. Det är när man spelar mot folk som i vanliga fall är mycket sämre än en själv som saker går sönder Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Lathund



Joined: 12 Nov 2002
Posts: 1791
Location: Göteborg

PostPosted: Thu Dec 15, 2005 15:42 pm    Post subject: Reply with quote

Varierar. I CS berodde det på hur jag dog, var det AK-spray från 100m hörde väl alla inom en kilometers håll vad jag tyckte om det. Dock var det sällan jag faktiskt skrev något ingame om det.

I WoW nuförtiden blir jag väl mest egentligen förbannad om man är så nära att lyckas med något, eller om misslyckandet innebär att man förlorar massa tid. Ibland, och det verkar ske allt oftare, reagerar jag dock inte alls. Tänker mer, "tja, that's life".

Så jag tog alternativ #2.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
ishimura



Joined: 02 May 2003
Posts: 2281

PostPosted: Thu Dec 15, 2005 15:43 pm    Post subject: Reply with quote

Beror oftast på vad jag är på för humör.

Oftast blir jag grymt förbannad när jag dör i World of Warcraft, klagar ofta på att det är obalanserat, skriker och slår i bordet.
Aldrig haft sönder saker dock, kramat ett visst antal Colaburkar är det enda.

Valde alternativ #2.

Läste Lathunds post, och angående att skriva saker ingame är något jag aldrig gör.
Det var nog i cs som man drog handen över tangenbordet(akjsbfkbgkkbgdhab) och skrev ut.
Men aldrig i WoW.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
JustinSane



Joined: 15 May 2004
Posts: 595
Location: Borås

PostPosted: Thu Dec 15, 2005 16:27 pm    Post subject: Reply with quote

När jag spelade cs slog jag med musen i bordet men den har alltid fungerat bra trots det. Men när jag blev riktigt arg, när nån blockade mig och det var en två-sekunders-block då reste jag mig från stolen och sprutade av ilska, helt röd i ansiktet skrek jag mig samtidigt som jag rörde mig snabbt mot något föremål att förinta.

När jag förlodade ett par hundra på en giv på pokern igår höll jag på att slå sönder väggen.
Back to top
View user's profile Send private message
Kitano
Admin


Joined: 26 Apr 2004
Posts: 828

PostPosted: Thu Dec 15, 2005 16:40 pm    Post subject: Reply with quote

Sällam jag tappar fattningen, är jag ensam tycker jag det verkar lite korkat att skrika åt en datorskärm.

Är det nån i rummet skrattar jag bara åt det.

Skrek till en gång när Dexer döda mig, jag kuta ur T bas på train påväg mot "inne" bombplatsen, kommer där vid stegen då jag får ett Awp-HS från Dexer som står längst ner vid A, bakom tågen. haxxa ovanför tågen där.

Då skrek jag.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
ade



Joined: 14 Jun 2003
Posts: 4166
Location: där gräset växer

PostPosted: Thu Dec 15, 2005 17:02 pm    Post subject: Reply with quote

jag gnæller bara lite tyst før mig sjælv. har faktist aldrig lyckats ha sønder något.
_________________
WAH GWAAN?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
woody
Admin


Joined: 04 Aug 2003
Posts: 1532

PostPosted: Thu Dec 15, 2005 17:28 pm    Post subject: Reply with quote

Oj Här brukar tangenterna yra. De har gått massor av tangentbord genom åren å nån mus värst va när ja hade en gammal plåt dator å slog näven i den sidan moderkortet sitter på den starta aldrig mer. Oftast beror det på singelplayer spel som tex Fair cry ja vet att det är en sniper JUUUUST där det har jag vetat 300 ggr i rad då samma har dödat mig dom senaste 300 försöken å lika så går ja dit igen då brukar humöret svikta. Cs blir de mest lite fula ord å så e de bra sen.

Sen har ja slagit näven i tangentbordet när jag läst saker på nätet grymheter mot barn osv...

Men förövrigt är ja mjuk som en trädbit Wink

_________________

http://digg3r.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Send private message
Rickard



Joined: 22 Mar 2003
Posts: 1865
Location: I de östgötska skogarna (Valdemarsviks kommun)

PostPosted: Thu Dec 15, 2005 18:53 pm    Post subject: Reply with quote

Beror på hur man definerar "att tappa fattningen". Jag kunde hiva ur mig en svordom med jämna mellanrum såsom: "bövlar", "jääses", "förplånkat", "fuddgäää" etc. eller "hoppla", "tjosan" osv. Very Happy Smile

Grannarna brukade titta konstigt på mig på dagarna då de under nätterna med största sannolikhet hörde dessa ord flyga ur munnen då och då (väldigt lyhört), men ingenting annat då jag självklart använde lurar. Surprised

Förbannad blev jag dock aldrig och, enligt min definition, tappat verkligen aldrig fattningen. Har aldrig varit sådär jättetävlingsinriktad och tur är väl det med tanke på hur "duktig" jag var. Wink

_________________
-Every day of my life I'm forced to add another name to the list of people who piss me off!-

-Live and let live-

-Om ett jobb är värt att göras är det värt att göras ordentligt-
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Galactus



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1076
Location: LångtbortiJymden

PostPosted: Thu Dec 15, 2005 19:50 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har riktigt uselt humör när jag förlorar (gäller allt) och jag har kastat musen i väggen, slagit i bord och tangentbord och kastat koppar (säkert fler dumheter jag inte kommer ihåg). Jag har dessutom en mycket korkad ovana att köra upp ett thaiknä i undersidan av skrivbordet när jag bli förbannad och det gör ju faktiskt bara jävligt ont på mig själv.....

ett tag bodde jag på studentkorridor och det var jävligt lyhört (man kunde höra tjejen fem dörrar bort när hon hade sex med sin pojkvän), och dom måste tyckt att jag var en överaggressiv hormonolycka som satt och skrek och gormade för mig själv (hahahaha)

_________________
eru eller?
Back to top
View user's profile Send private message
Richard Olsson



Joined: 20 Apr 2004
Posts: 626

PostPosted: Thu Dec 15, 2005 23:01 pm    Post subject: Reply with quote

Jag slår inte sönder något, det är lite överdrivet. Man har alltid tid att tänka sig för lite. Ibland blir de dock så att man blir riktigt arg och då slår jag till i bordet, skönt att släppa lite aggresioner. Jag slog mig själv i ansiktet en gång, som tur är blev det inget som syntes efter Smile
_________________
Jag vann en poesi-tävling
I'm naked
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
mik-all
Anti Spam Force


Joined: 08 Oct 2002
Posts: 1654
Location: På toppen av småländska höglandet

PostPosted: Thu Dec 15, 2005 23:23 pm    Post subject: Reply with quote

[GTI]Quest wrote:
Jag har under alla år jag spelat CS tappat fattningen 1 gång riktigt ordentligt.
DÅ var det ett gammalt tgt-bord som fick känna sig knäckt över mitt knä. Razz


Jag har ett gammalt tgb liggande i en hylla vid datorn som allt som oftast får smaka på knät. Det behöver inte vara CS, det kan allt som oftast vara när jag sitter med AA i poker och går all-in och nån idiot vinner med jj och träffar rivern.

_________________
Hela bollen måste ligga stilla
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Animal Mother



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 3231

PostPosted: Fri Dec 16, 2005 1:15 am    Post subject: Reply with quote

Har slagit sönder 1 mus, smulat sönder ett tangentbord, förstört 1 gameboy och 2 headset.
Sen har jag brutit min lilltå, nåt ben vid lillfingerknogen och stukat handleden som senare lett till en inflamation som fått mig sjukskriven i 3 veckor samt en massa smärta.
Kastat diverse grejer omkring mig m.m.
Allt är dock inte pga CS.

_________________
Reach Out and Touch Herr Oberst.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Fri Dec 16, 2005 6:27 am    Post subject: Reply with quote

Det har hänt en gång.. när Oscar - Krosuz slog mig i Finans, 3 gånger i rad. Då "tappade jag fattningen" lite.. men det var inget allvarligt, jag var allra mest glad för honom.

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Bonafide



Joined: 13 Dec 2002
Posts: 1173
Location: Hemma (på riktigt)

PostPosted: Fri Dec 16, 2005 7:25 am    Post subject: Reply with quote

hmm,, klart man inte kan behålla fattningen,,, ibland måste man slå på nånting, ibland räcker det med att skrika fula saker till döda ting i rummet , har lyckats mörda allt från kylskåp,dörrar,legogubbar fast det är väl nog bara 1 mus jag slagit sönder pga cs
_________________
homosexualls are gays
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[SM]Sha
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 223
Location: Borås

PostPosted: Fri Dec 16, 2005 15:44 pm    Post subject: Reply with quote

Brukar oftast muttra/säga en del fula ord när det inte går som jag vill.
Jag vill helst inte slå sönder nåt o speciellt inte nu när allt jag har är sponsor-grejjer.
När jag blir sur i cs blir det istället att jag spänner hela kroppen o då brukade det flyga en del tangenter när jag liksom greppade tag i tangenterna som om jag ville strypa eller krossa dem långsamt. Har lyckats hålla mig från o göra det med mitt nya t-bord.
Tyvärr blir det ju de tangenterna man behöver som flyger all världens väg o då får man antingen sno några andra sålänge eller snällt ligga på golvet o leta innan nästa runda börjar.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Fri Dec 16, 2005 16:11 pm    Post subject: Reply with quote

magnus wrote:
Det har hänt en gång.. när Oscar - Krosuz slog mig i Finans, 3 gånger i rad. Då "tappade jag fattningen" lite.. men det var inget allvarligt, jag var allra mest glad för honom.

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad


ha ha ha ha ha Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


trodde först att de var en sån där smått dålig förlora trans mange hamnade i men han var riktigt bitter.
Att spelet för de första har anrika år bakom sig och har en egen liten story gjorde spelet riktigt roligt.....

Men att se en sån surpuppa till mange vid detta tillfälle. Har nog aldrig sett honom som sådan Razz


För mig, att mange berättade innan att han alltid vinner i finans. När de tas fram behöver, man inte ens spela de för mange vinner ändå....

För mig vi underlättade en del för kenny och mange första rundan och även andra rundan av någon anledning kunde de inte motstå min finansexpertis Razz Även om kenny försökte sig på lite smått att köra min strategi blev utgången till min fördel Razz

Sen tredje gången ville inte mange avsluta utan nästintill slängde iväg spelbordet o sa att de blev lika Razz Kenny hade åkt ut tidigare....

Sen spelade vi poker då blev konstigt nog Kenny upplivad igen Razz

tror utdelningen i pokern blev 1 vinst för mig och 1 vinst för Kenny sen lika eftersom mange var i hata finanskrosuzpampen-stadiet o ville bara ingeting Razz

Tyckte inte att jag o kenny skulle köra headsup även om Kenny hade en större stack än mig eller tvärtom Razz

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies