HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Patch notes 1.8.0
Goto page Previous  1, 2, 3
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> World Of Warcraft
View previous topic :: View next topic  
Author Message
&MeGa



Joined: 19 Apr 2003
Posts: 1596

PostPosted: Sun Sep 11, 2005 13:21 pm    Post subject: Reply with quote

Narya/neonb wrote:
ninjja wrote:
X9 wrote:
Cyso wrote:
X9 wrote:
Totems are no longer immune to area of effect damage

Sad



Question

Bara bra att shamans blir nerfade. Så kanske de "mänskliga" att möta


Testa att lära dig din klass, eller spela upp en shaman, sen kan du yttra dig.



sure jag yttrar mig med tanke på att jag har lvlat en lvl upp en lvl 45 shaman....shaman är overpwerd, de behöver en nerf, det är punkt

"Lär dig spela din klass" ehm, jo jo, lär dig spela en annan klass så kommer du förstå istället!!!! Sen kan du yttra dig istället


imo detta är den post med stor WORD i sig.
Ditto.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lathund



Joined: 12 Nov 2002
Posts: 1791
Location: Göteborg

PostPosted: Sun Sep 11, 2005 13:24 pm    Post subject: Reply with quote

Narcie` wrote:

Sen lathund du sa att Shamans har problem mot Ms warriors.
Jag är Ms warrior på lvl 60 och jag har fan riktiga jävla problem med att döda typ lvl 55 shamans, det kanske är att jag suger eller nåt men jag kan fan inte döda shamans....


Tja, jag har själv inte spelat varken warrior eller shaman till 60, går efter vad mina kompisar som har gjort det säger, och de är överens på den punkten. Tror det gäller alla healingklasser, att warriors som inte är MS-speccade är lätt medan med MS är det värre. Samma sak för priests, de kan vara förbannat jobbiga om de får in sin charge och inte är dumma nog att bli fearade.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Lace



Joined: 15 Feb 2003
Posts: 879

PostPosted: Sun Sep 11, 2005 21:49 pm    Post subject: Reply with quote

Lathund wrote:
Narcie` wrote:

Sen lathund du sa att Shamans har problem mot Ms warriors.
Jag är Ms warrior på lvl 60 och jag har fan riktiga jävla problem med att döda typ lvl 55 shamans, det kanske är att jag suger eller nåt men jag kan fan inte döda shamans....


Tja, jag har själv inte spelat varken warrior eller shaman till 60, går efter vad mina kompisar som har gjort det säger, och de är överens på den punkten. Tror det gäller alla healingklasser, att warriors som inte är MS-speccade är lätt medan med MS är det värre. Samma sak för priests, de kan vara förbannat jobbiga om de får in sin charge och inte är dumma nog att bli fearade.



Du jag måste ångra vad jag skrev, efter att ha fixat reapern så blev det fin fina crittar på dem där jävla shamansarna så dem han fan inte hela Wink kändes skönt som fan !

_________________
www.myspace.com/victorlarsson
www.myspace.com/laceband
http://www.purevolume.com/laceband
www.motiveproductions.se
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
X9



Joined: 13 Jan 2003
Posts: 486

PostPosted: Mon Sep 12, 2005 16:55 pm    Post subject: Reply with quote

Jag ser fortfarande en hel drös med falska påståenden om shamaner, och fortfarande absolut ingenting som backar upp det ni säger.

Och snälla barn, skippa alla otroligt givande poster så som "WORD", och försök att tillföra något istället.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Narya/neonb



Joined: 22 Feb 2003
Posts: 1630
Location: Åkersberga!

PostPosted: Mon Sep 12, 2005 17:26 pm    Post subject: Reply with quote

X9 wrote:
Jag ser fortfarande en hel drös med falska påståenden om shamaner, och fortfarande absolut ingenting som backar upp det ni säger.

Och snälla barn, skippa alla otroligt givande poster så som "WORD", och försök att tillföra något istället.


det fulaste med dina poster är att du klagar på att vi har brist på bevis trots att vi alla kännt av shamans overpower. show som proof själv då för i *pip*, visa hur kass du och din shaman är.

thats my thought atleast.

_________________
Det finns saker som vi inte ser, bara för att vi inte vet att dom finns.
Nra <Core>
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> World Of Warcraft All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies