HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Jag blir anklagad för fusk hela tiden..

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Counter-Strike:Source
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Severe



Joined: 19 Jun 2005
Posts: 5

PostPosted: Tue Jul 26, 2005 22:14 pm    Post subject: Jag blir anklagad för fusk hela tiden.. Reply with quote

Nu måste jag gråta en skvätt, jag blir anklagad för fusk varje dag nu, inte av stammisarna och de som jag brukar köra med var och varannan dag utan de nya spelarna som kommer in.
Kanske dags att sätta upp en regel att man INTE får anklaga folk för fusk också. Man kommer in och spelar, man är på glatt humör och så kör man ett par rundor och självklart så kommer det en som kallar mig "cheater". Så finns det de som säger "fusk" fast med ironisk underton med en smiley eller nåt, det tar jag, brukar oftast vara de man "känner".
Man kommer av sig i själva spelandet när någon anklagar en. Inte bara det så "förföljer" de en med en massa kommentarer, och med det menar jag grovt språk om mig och min familj. DET borde inte tolereras.

Denna server är bland de roligaste att spela på; så BORT med rasistiska loggor (som jag sett), BORT med fuskare och de som anklagar folk för fusk.

Det börjar nog bli dags för fler aktiva admins..
Back to top
View user's profile Send private message
tutten



Joined: 16 Jan 2004
Posts: 460
Location: Örebro/Finland

PostPosted: Wed Jul 27, 2005 1:50 am    Post subject: Reply with quote

det finns.Men flera av dem har inte tillräckligt bra datorer till det ännu, sen är det ju sommar och så alla är nog inte vid burken lika mycket. Samma regler gäller på våran css server som i 1.6 och det ser man med regler osv när man connectar + att det pluppar upp lite smått och gott där.

ta screenshot och steam id där inne när du tycker att en person har gått över gränsen, vid ett flertal tillfällen fast du har sagt åt honom att sluta och bara vara trevlig istället.
Back to top
View user's profile Send private message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Wed Jul 27, 2005 14:23 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har spelat med dig några gånger och du är bra, men inte så extremt att man kan tro att du fuskar. Flera gånger sett dig bli lurad av andra spelare med mera som en fuskare inte skulle bli.

Du är kul att spela med iaf Very Happy

Har sett folk spraya både hakkorset och commieloggan. Har sagt till och de har sagt att de ska byta. Men sen har jag sett det igen efter ett tag :/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Wed Jul 27, 2005 16:27 pm    Post subject: Reply with quote

Att fuskanklaga folk är något som inte är tillåtet. Det står i våra regler att läsa. Ifall du ser någon som bryter mot reglerna, posta ett screenshot/demo med SteamID, server som det hände på, när det hände och annat intressant här: http://www.swm.se/viewforum.php?f=14 så tar vi omhand med dem. Våran Cheaters & Lamers sektion har vi för att våra spelare ska kunna få rättvisa, även när admins inte är där.

Fler admins ska in till CS:S.

_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
HOOLIGANS ATTACK!



Joined: 14 May 2005
Posts: 198

PostPosted: Sun Aug 21, 2005 14:42 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har varit bortrest.

Ni gjorde en tråd om att CD skulle bort eller något, va händer kör ni utan något anti-cheat prog nu eller ?
Back to top
View user's profile Send private message
Madmaniac



Joined: 28 Mar 2005
Posts: 7

PostPosted: Tue Aug 30, 2005 19:25 pm    Post subject: Reply with quote

Jag känner exakt som Severe! jag har ofta blivit anklagad för att fuska mestadels som severe antyder av dom som inte är stammisar, jag brukar visserligen inte bry mig men det är inte kul att bli anklagad.

Och det där med alla konstiga sprays det är på tok för mkt P sprays och några
andra inte så passande saker.

Jag spelar varje dag på maffia och inte en dag går utan att flera håller på och "mobbar" varandra jag brukar säga till och i de flesta fall lyssnar dem, men det finns undantag.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Counter-Strike:Source All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies