HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
cheaterskydd
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Spelarnas Server
View previous topic :: View next topic  
Author Message
reboot

PostPosted: Tue Aug 02, 2005 20:11 pm    Post subject: Reply with quote

Fren wrote:
VAC stoppar kanske 25% av fuskarna.

VAC stoppar 0.01%, det enda den stoppar i 24h Àr rapid/burst fire som dem flesta fusk innehÄller. Dock upptÀcker den inte alla rapid/burst fire fusk som Àr inbygda utan endast endel. Rapid/Burst fire kan Àven uppstÄ vid att man bindat skjut knappen till scrollen för exempel. DÀrför endast 24h. Kan skicka lite lÀnkar priv om du vill veta lite mer om fusk som gÄr igenom. Cool Finns fusk som gÄr igenom C-D ocksÄ, slÀpps med verision typ.

Download Anti-CD cheat verision 6.001 t.ex

MvH Gustav
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
soloeyez
Admin

PostPosted: Tue Aug 02, 2005 20:28 pm    Post subject: Reply with quote

Nej jag röstade för anticheat.

Men eftersom folk röstade mot anticheat och ni Àndrade det sÄ mÄste vÀll ni ha förstÄtt att fler fuskare kommer att dyka upp pÄ servrarna. Och dÄ tvingas ha en lösning för detta.

Det Àr vÀll ÀndÄ ni som i slutÀndan, har den avgörande rösten. Inse att genom att ni (vi) tog bort anticheat skapade mer problem och att ni inte har tillrÀckligt med resurser för att fÄ detta att fungera, sÄ som det Àr nu.

Fren
Master Admin
Personnel

PostPosted: Wed Aug 03, 2005 2:33 am    Post subject: Reply with quote

soloeyez wrote:
Nej jag röstade för anticheat.

Men eftersom folk röstade mot anticheat och ni Àndrade det sÄ mÄste vÀll ni ha förstÄtt att fler fuskare kommer att dyka upp pÄ servrarna. Och dÄ tvingas ha en lösning för detta.

Det Àr vÀll ÀndÄ ni som i slutÀndan, har den avgörande rösten. Inse att genom att ni (vi) tog bort anticheat skapade mer problem och att ni inte har tillrÀckligt med resurser för att fÄ detta att fungera, sÄ som det Àr nu.
det Àr spelarnas server och vill spelarna ha en massa skit sÄ...

I Àrligheterns namn sitter jag och vÀntar pÄ "Jaja ok jag er mig. In med CD igen."

Ny omröstning kommer ske snart

Admin

PostPosted: Wed Aug 03, 2005 2:40 am    Post subject: Reply with quote

Fren wrote:

Ny omröstning kommer ske snart

Jo sÄ Àr vÀll enklast förmodar jag.

miklo!
Senior Admin

PostPosted: Wed Aug 03, 2005 23:39 pm    Post subject: Reply with quote

AhmÀnn... CD optional dÄ? Stoppar vÀl inget heller? Jag vet inte, men det var vÀl ÀndÄ rÀtt mkt fuskare dÄ ocksÄ? Har för mig det i allafall.

Anledningen till att folk röstade utan anticheat var med största sannolikhet att man inte lÀngre vill nicka "NO-CD" Smile
Jag tror fan det...

Öh... Jag tycker mig minsann lira rĂ€tt ofta med andra admins, samtidigt. Och nĂ€r vĂ€l folk skriver !admin fuskare cs2 i #SM, sĂ„ ser man att inte lĂ„ngt efter, nĂ„gon skriver "tar det" i adminkanalen...

Tired'n stuff, night.

Fren
Master Admin
Personnel

PostPosted: Thu Aug 04, 2005 2:29 am    Post subject: Reply with quote

En frÄga:

LAGGAR det nÀr ni har CD pÄ??? Till vilken grad?

Jag och min totalkassa SKITdator har inga som helst problem att spela med CD.

Vad gör ni för fel?

Admin

PostPosted: Thu Aug 04, 2005 3:30 am    Post subject: Reply with quote

Fren wrote:

I Àrligheterns namn sitter jag och vÀntar pÄ "Jaja ok jag er mig. In med CD igen."

Anledningen till att CD togs bort var vÀll för att servrarna skulle fyllas. Framförallt nu pÄ sommaren dÄ de flesta tar ett litet break frÄn datorn. Kanske blir bÀttre nu nÀr sommaren snart Àr över och servrarna börjar fyllas med "gammalt" folk igen och kanske man dÄ kommer överens med att köra CD igen.

Fren
Master Admin
Personnel

PostPosted: Thu Aug 04, 2005 7:46 am    Post subject: Reply with quote

BĂ„de ja och nej.
Det var det och att folk tyckte att det laggade.

Men det Àr sant. Det kommer in mycket fÀrre "server-surfare", som jag kallar de som hittar en server pÄ mÄfÄ, om vi har CD pÄ.
Men 95% av alla cheaters Àr server-surfare sÄ...

Senior Admin

PostPosted: Thu Aug 04, 2005 13:54 pm    Post subject: Reply with quote

Fren wrote:
BĂ„de ja och nej.
Det var det och att folk tyckte att det laggade.

Men det Àr sant. Det kommer in mycket fÀrre "server-surfare", som jag kallar de som hittar en server pÄ mÄfÄ, om vi har CD pÄ.
Men 95% av alla cheaters Àr server-surfare sÄ...

Anledningen Àr ju som Fren sÀger ja och nej.. folk ville vÀl ha bort CD pga av de som mix sÀger de vill inte ha NO-CD eller OLD-CD före sitt nick o CD buggar ju lite si o sÄ nÀr nya versioner kommer osv... kan hÄlla med om att de Àr lite struligt dÄ.... eller som nÀr steam updateras osv....

Fördelar utan C-D req. Ja de kommer nytt folk de blir fler servrar som e fulla osv...

Nackdelar utan C-D req. Ja de kan kommer in fler lirar men mÄnga Àr som sagt som Fren uttrycker sig "server-surfare" de Àr personer som inte lÀst vÄra regler sÄ de blir mkt könsord och andra olmÀpliga ord. Fler som sitter o trycker med bomb nÀr de Àr 15 sek kvar pÄ rundan för de vet inte att de Àr slay eller har inte lÀst vÄra regler osv..... En del av de hÀr server-surfare Àr Àven fuskare till 98% skulle jag vilja höja de till.... Iaf under den tid jag varit GA sÄ har jag bara varit med om en lirare som har blivit perm bannad som lirat mer Àn 3 mÄnader pÄ maffia....

Min Äsikt Àr tillbaka med C-D de mÄ vara optional men de ska tillbaka... och som Fren sÀger va i hela vÀrlden gör ni med era burka om ni laggar med C-D pÄ...

Ok min burk Àr i övrigt mycket godkÀnd för lir men grafikkortet Àr den kÀnsliga biten.... den bestÄr av en AMD XP 2000+ (har jag för mig sitter pÄ kontoret nu) 1 GB (PC3200) och ett 16 MB graffekort. Jag laggar inte ett dugg har dÀremot ett fansanfult fps drop nÀr en smoke kommer in i bilden... ligger runt 20 i fps nÀr jag lirar... i smoke 0.. stÄr jag helt still 30... maxat pÄ min listen till 38 i fps Razz o jag har provat o höja o sÀnka alla vÀrlden men de kommer inte högre....

hade btw 220 p i 3dmark2005.... Första gÄngen funkade de inte för mitt grafikkort klarade de inte... andra gÄngen gick allt i 0-1 fps o förstod nada...

sÄ ryck upp er

-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
mts
pensionerad hest

PostPosted: Thu Aug 04, 2005 15:45 pm    Post subject: Reply with quote

c-d kan göra konstigheter ibland, sista versionen gjorde det i stort sett ospelbart för mig (ja, jag spelar med touchpaden pÄ datorn, tror ni jag bryr mig om ett par fps mer eller mindre?) men det löstes tydligen efter en ominstallation... det Àr lite meck med C-D men Äh! sÄ effektivt!
View user's profile Send private message Visit poster's website
Balzamon
Admin

PostPosted: Thu Aug 04, 2005 20:41 pm    Post subject: Reply with quote

Tycker det funkar ganska bra. Det Àr nÀstan alltid en admin inne och spelar.
Och vi har bannat gaaaanska sÄ mÄnga bara under den hÀr veckan tycker jag. Om det Àr negativt eller possetivt vet jag inte Confused

Volvo 240

PostPosted: Thu Aug 04, 2005 21:36 pm    Post subject: Reply with quote

Positivt sÄklart Very Happy SÄ slipper man dom för gott.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fren
Master Admin
Personnel

PostPosted: Thu Aug 04, 2005 21:53 pm    Post subject: Reply with quote

Jag ser helre att de INTE kommer hit och INTE blir bannade Àn att vi ska behöva jobba Rolling Eyes

NÀe, jag vill kunna koncentrera mig pÄ att spela nÀr jag spelar

Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Spelarnas Server All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum